Czarne złoto pachnie

Śmierdzą diesle z katami filtrami itd sam chlor (tzn zapach w podobie)

A dokładnie. Szadza była jest i będzie i tego nie unikniemy w takich autach

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Znajomy sobie sprowadził B6 z 300k na szafie od niemca, zastanawiamy sie kiedy sie dpf skończywesol pisze:Ja tam sobie doceniam DPF'a w swoim aucie bo praktycznie nic neiwydziela. W pozostalych nie mam katow czyli tylko tlumik koncowy lub tlumiki dwa i tez jest fajnie ale troszke czuc gryzacy dym po odpaleniu. Narazie puki co dpf sprawuje sie okej mimo ze na szafie jest 260 tys km. Zapelenienei popiolem tez w normie.
On ma tego 170 konnego, nie wiem jaki tam kod silnika, teraz robi krótkie trasy, jak klęknie to pewnie zrobi delete i tyle, nie jestem fanem tego calego dpf'a silnik w du*e od tego też dostaje poniekąd.wesol pisze:Jakis czas temu robilem w takim pasku bmp 2.0 tdi wymiane turbo bo kanaly olejowe przypchane i luzy sie porobily. Wymienilem dpf wypalony bo rurka od cusnienia przed filtrem pekla i tez byl problem z nim. Autko smiga nadal poprawnie a wtedy mial na szafie 287 tys nakulane.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości