Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
tomasz28
Post
autor: tomasz28 » ndz kwie 04, 2010 12:39
a ja się nadal zastanawiam czy wyciąć kata czy wywalić tylko zawartość puszki( i ją zostawić na swoim miejscu)
-
truckman
- Varia(n)t
- Posty: 11847
- Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25
Post
autor: truckman » ndz kwie 04, 2010 12:44
tomasz28, jak latasz na niemcy i masz pecha to lepiej puchę zostaw, przy okazji rutynowej kontroli zaglądali pod auto i widzieli by brak puchy
-
mewa2002
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: ndz maja 31, 2009 20:07
- Lokalizacja: ---
Post
autor: mewa2002 » ndz kwie 04, 2010 14:33
a czy u wszystkich na przegladach przechodzi ten brak katalizatora tylko sama rurka? czepiaja sie troche?:)
-
TasaK
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: śr sty 24, 2007 21:42
- Lokalizacja: Goleniów
-
Kontakt:
Post
autor: TasaK » ndz kwie 04, 2010 16:12
ja zamiast katalizatora wspawałem strumienice w obudowie kata właśnie po to żeby nikt się nie czepiał. W razie czego powiem, że wstawiłem sobie nowy
-
tomasz28
Post
autor: tomasz28 » ndz kwie 04, 2010 17:34
ale jak wybebeszę puchę i ją zostawię to czy nie powstaną niepotrzebne wibracje
-
mewa2002
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: ndz maja 31, 2009 20:07
- Lokalizacja: ---
Post
autor: mewa2002 » ndz kwie 04, 2010 18:03
właśnie. Też jestem ciekawy tego?
-
TasaK
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: śr sty 24, 2007 21:42
- Lokalizacja: Goleniów
-
Kontakt:
Post
autor: TasaK » ndz kwie 04, 2010 20:33
z wybebeszaniem puchy jest tylko nie potrzebna robota a i tak widać że było spawane. wstaw sobie strumienice z obudową kata a katalizator opchniesz na allegro i jeszcze ci sie zwróci. Jeżeli wszystko jest dobrze pospawane nie ma żadnych drgan, jedyne co to może być lekki metaliczny pogłos ale to nawet fajne. A tak wyglada strumienica w obudowie kata:
-
Quest
- Mały gagatek
- Posty: 128
- Rejestracja: czw kwie 27, 2006 23:33
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Quest » ndz kwie 04, 2010 20:59
TasaK pisze:z wybebeszaniem puchy jest tylko nie potrzebna robota a i tak widać że było spawane. wstaw sobie strumienice z obudową kata a katalizator opchniesz na allegro i jeszcze ci sie zwróci. Jeżeli wszystko jest dobrze pospawane nie ma żadnych drgan, jedyne co to może być lekki metaliczny pogłos ale to nawet fajne. A tak wyglada strumienica w obudowie kata:
[url=http://images36.fotosik.pl/167/9ddb4deff245af7am.jpg]Obrazek[/URL]
A moim zdaniem jedynym słusznym rozwiązaniem jest wywalenie zawartości kata i wspawanie puchy z powrotem, ja tak zrobiłem u siebie. Na przeglądzie się nie doczepią, podczas rutynowej kontroli itp. też nie.
Obecny projekt: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=598327
-
TasaK
- Ma gadane
- Posty: 184
- Rejestracja: śr sty 24, 2007 21:42
- Lokalizacja: Goleniów
-
Kontakt:
Post
autor: TasaK » ndz kwie 04, 2010 21:08
a do strumienicy się doczepią ? kto mi udowodni że to nie katalizator ? napewno nie zwykły krawężnik. A starego kata można za dobre pieniądze jeszcze opchnąć. Zresztą w dieslu kat jest chyba niepotrzebny, a wszystko się okaże jak pojade na przegląd.
-
tomasz28
Post
autor: tomasz28 » pn kwie 05, 2010 15:14
to teraz już sam nie wiem- chyba pojadę żeby mi wycieli kata i wspawali rurke i chyba będzie git co
-
matgym
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 01:29
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: matgym » pn kwie 05, 2010 22:44
Ja tak mam i nie narzekam
-
Quest
- Mały gagatek
- Posty: 128
- Rejestracja: czw kwie 27, 2006 23:33
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: Quest » wt kwie 06, 2010 00:39
tomasz28 pisze:to teraz już sam nie wiem- chyba pojadę żeby mi wycieli kata i wspawali rurke i chyba będzie git co
No, ale jeśli Ci nie zależy na tych kilku złociszach za kata, to jedziesz wywalają łomem zawartość puszki i jest ona wspawana z powrotem - polecam ten sposób bo sam tak zrobiłem. A strumienice i inne cuda dla mnie tylko zakłócają własciwy tor wylotu spalin.
Obecny projekt: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=598327
-
wojt255
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 23:51
- Lokalizacja: Orzesze
Post
autor: wojt255 » śr kwie 07, 2010 21:23
Przymierzam się do wywalenia kata, mam rurę z nierdzewki śr wewn 49mm i tu moje pytanie czy może taka być(pare mm węższa)? Myśle że to nie ma wielkiego znaczenia ale wole się upewnić
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości