Zmiana turbiny w 1Z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
założenie wydajniejszej turbiny (tylko i wyłącznie) nie zwiększy mocy bo silnik na samym powietrzu doładowanym mocy nie uzyska, wraz z wydajniejszą turbiną w parze musi iść ilość paliwa - potrzebny jest tzw. chiptuning polegający na zmianie map sterownika, kolejną sprawą jest to, że w silniku 1Z jest zwykła turbina z zaworem upustowym sterowanym ciśnieniowo a w mocniejszych silnikach stosowane są już inne turbosprężarki tzw. VNT czyli ze zmienną geometrią łopatek sterowaną podciśnieniowo i u Ciebie wymiana turbiny WG na VNT wiązałaby się również ze zmianą jej sterowania - koszty nie będą już minimalne tak jak to założyłeś. Więcej na interesujące Cię pytania z tym związane uzyskasz w wyszukiwarce google.
co do zamiany z WG na VNT
to trochę gratów potrzebujesz zaczynając od kolektora wydechowego kończąc na całym nowym sterowaniu TURBO Co do sterownika - ECU to raczej nie trzeba nic zmieniać i tak będzie jeździł
to trochę gratów potrzebujesz zaczynając od kolektora wydechowego kończąc na całym nowym sterowaniu TURBO Co do sterownika - ECU to raczej nie trzeba nic zmieniać i tak będzie jeździł
[url=http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=40339][img]http://img18.imageshack.us/img18/7243/44876552.gif[/img][/url]
Prawie Seria 326Nm
Prawie Seria 326Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości