chipowanie AJMa a wymiana turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
chipowanie AJMa a wymiana turbo
Witam wszystkich
Mialem zamiar zchipowac swojego AJM'a 115 KM, ale niedawno rozwalilem swoje turbo.
W zwiazku z tym mam pytanie: Czy jest sens kupowac od razu wieksze turbo (np. od ASZ/ARL) i wtedy chipowac ? Niestety na razie wiecej modyfikacji (typu: nowy IC czy wtryski) nie wchodzi w gre z powodu braku kasy...
Czy jednak trzymac sie standardu i kupic takie samo turbo jakie mialem do tej pory i tez zchipowac ?
Bede wdzieczny za wszelkie opinie i porady. Pozdrawiam
A jesli warto od razu wieksze turbo to czy bedzie sie to wiazalo z jakimis znacznymi przerobkami... ? Chcialbym, zeby mozna je zamotowac w miare bezbolesnie
Mialem zamiar zchipowac swojego AJM'a 115 KM, ale niedawno rozwalilem swoje turbo.
W zwiazku z tym mam pytanie: Czy jest sens kupowac od razu wieksze turbo (np. od ASZ/ARL) i wtedy chipowac ? Niestety na razie wiecej modyfikacji (typu: nowy IC czy wtryski) nie wchodzi w gre z powodu braku kasy...
Czy jednak trzymac sie standardu i kupic takie samo turbo jakie mialem do tej pory i tez zchipowac ?
Bede wdzieczny za wszelkie opinie i porady. Pozdrawiam
A jesli warto od razu wieksze turbo to czy bedzie sie to wiazalo z jakimis znacznymi przerobkami... ? Chcialbym, zeby mozna je zamotowac w miare bezbolesnie
Ostatnio zmieniony pt sie 14, 2009 00:57 przez Demoniq, łącznie zmieniany 4 razy.
The quality of the car depends on how good the driver manipulates it
przerabiałem to w moim autku, samym programem można osiągnąć ok145KM, więc wymieniłem turbo na ASZ. Zmiana na ARLa nie da Ci nic więcej, bo pompowtryski będą za słabe... 160KM do osiągnięcia, na więcej nie ma co liczyć, a mały ICek sprawi że nie zawsze cała moc będzie do dyspozycji.
podejrzyj sobie moje autko, oraz auto użytkownika: krzyziu
do tych 160KM przelicznik KM/PLN jest OK, potem dochodzą wydajniejsze pompki, FMIC i dolot z przepływką ASZ/ARL
a co do potrzebnych rzeczy: przejściówka na wąż z turbiny do IC dostępna np na allegro, znajdziesz ją jako przejściówkę do AFN, to jest to samo, oczywiście nowe uszczelki. Przy okazji radzę wyrzucić EGRa i katalizator
z drugiej strony, jeśli starczy Ci 145KM to mam jeszcze moje turbo AJM, sprawdzane przed wymontowaniem w Dynosoft, daję oczywiście gwarancję rozruchową, śmigało bez problemu, za 300 jest Twoja
ponoć macie tam w 3mieście kogoś konkretnego od softów, polecam taki zabieg
podejrzyj sobie moje autko, oraz auto użytkownika: krzyziu
do tych 160KM przelicznik KM/PLN jest OK, potem dochodzą wydajniejsze pompki, FMIC i dolot z przepływką ASZ/ARL
a co do potrzebnych rzeczy: przejściówka na wąż z turbiny do IC dostępna np na allegro, znajdziesz ją jako przejściówkę do AFN, to jest to samo, oczywiście nowe uszczelki. Przy okazji radzę wyrzucić EGRa i katalizator
z drugiej strony, jeśli starczy Ci 145KM to mam jeszcze moje turbo AJM, sprawdzane przed wymontowaniem w Dynosoft, daję oczywiście gwarancję rozruchową, śmigało bez problemu, za 300 jest Twoja
ponoć macie tam w 3mieście kogoś konkretnego od softów, polecam taki zabieg
Ostatnio zmieniony pt sie 14, 2009 01:19 przez mahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219443 - mój kopciuch @168KM/402Nm Dynosoft
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
silnik silnikowi nie równy.mahoo pisze:już kilka "fachowców" na forum twierdziło że 165KM na seryjnych pompkach z AJM to dużo, a 170 to już samobójstwo, więc ciężko sobie wyobrazić jak osiągnęliście 175
Ten pierwszego strojenia nie przeżył, wygotował uszczelkę.
Może i lepiej, dzięki temu na drugie strojenie został wzbogacony o FMIC.
I słusznie, temp w dolocie spadła podczas pomiaru o 45 stopni !
pomawia się mnie o cyferkologię
to ostatnie czego można by się po mnie spodziewać
(ci którzy troszkę poczytali mnie i o mnie, wiedzą dobrze o czy mowa)
ale...
czuję się wręcz zaszczycony
Ostatnio zmieniony ndz sie 16, 2009 17:46 przez goodhope, łącznie zmieniany 2 razy.
chodziło mi raczej o seryjne pompowtryskiwacze w AJM'ach, które ponoć ograniczają zabawę, może wcześniej były zmieniane? jeśli nie to kolejny mit został obalony, więc gratulujęgoodhope pisze:silnik silnikowi nie równy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2219443 - mój kopciuch @168KM/402Nm Dynosoft
Papierologia sie podnieciacie....silnik silnikowi nie rowny, hamownia tez pokaze co innego niz u konkurencji
Wazne by to smigalo dobrze i bezawaryjnie
Wazne by to smigalo dobrze i bezawaryjnie
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 6 gości