Heble w 1z
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Bez zmiany belki chyba nic nie wskurasz z tarczami
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Dario84, i tu sie zdziwisz ale wskura
zabba88, potrzebujesz:
zaciski z mk2 lub mk3
jarzma
piaty pod tarcze (ewentualnie pod tarcze z ABSem jesli go masz)
linki hamulcowe od wersji z tarczami
klocki
tarcze
oslony tarcz
dwa przewody hamulcowe gumowe
wystarczy zdjac bebny i odkrecic piasty pod nie i w to miejsce przykrecic piasty pod tarcze
belki mozna wcale nie ruszac
zabba88, potrzebujesz:
zaciski z mk2 lub mk3
jarzma
piaty pod tarcze (ewentualnie pod tarcze z ABSem jesli go masz)
linki hamulcowe od wersji z tarczami
klocki
tarcze
oslony tarcz
dwa przewody hamulcowe gumowe
wystarczy zdjac bebny i odkrecic piasty pod nie i w to miejsce przykrecic piasty pod tarcze
belki mozna wcale nie ruszac
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a od kiedy to jarzma sie do belki przykreca?zabba88 pisze:Adamm, I tu sie myslisz ty kolego. Dario ma racje. A do czego przykrecisz jarzma? Skoro belka pod bebny nie ma uszow z otworami pod nie.
Adamm napisal co nalezy zrobic, przerabial jzu ten temat u sieie w mk3 wiec to dobre zrodlo wiedzy
[ Dodano: 30 Lip 2009 22:00 ]
Looknij sobie:
[img=http://img189.imageshack.us/img189/4143/beztytuuvif.jpg]
Ostatnio zmieniony czw lip 30, 2009 21:49 przez Matijas, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
zabba88, no to mnie ubawiles teraz po pachy, normalnie leze i sie zwijam, chyba na oczy belki nie widziales
podpowiem Ci, belka ma cztery otwory, do nich przykrecasz albo piaste pod beben albo pod tarcze
dopiero do tej piasty ktora ma, jak to ladnie powiedziales, "uszy" przykreca sie jarzmo
nie wiem czy wiesz ale piasta to z Twojej wyliczanki czop - i tak jest on demontowalny od belki
a jeli kolega by kupowal tak jak mu radzisz, to zostalby z dwoma takimi samymi elementami w reku w koncu czopy i piasty to to samo
podpowiem Ci, belka ma cztery otwory, do nich przykrecasz albo piaste pod beben albo pod tarcze
dopiero do tej piasty ktora ma, jak to ladnie powiedziales, "uszy" przykreca sie jarzmo
nie wiem czy wiesz ale piasta to z Twojej wyliczanki czop - i tak jest on demontowalny od belki
a jeli kolega by kupowal tak jak mu radzisz, to zostalby z dwoma takimi samymi elementami w reku w koncu czopy i piasty to to samo
Ostatnio zmieniony czw lip 30, 2009 23:41 przez Adamm, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 969
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
a pewnie że belka nie ma "uszów" tak jak piszą ci co wiedzą coś więcej ściagasz stare graty a w to miejsce czopy+jażma+zacisk+osłony tarcz+przewodu hamulcowe z belki na tarcze+tarcze i klocki i już masz tylną belkę na tarczach...temat omawiany na forum poraz N-TY....zabba88 pisze:Skoro belka pod bebny nie ma uszow z otworami pod nie.
Ostatnio zmieniony pt lip 31, 2009 07:26 przez MZiobro, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Nie wiedzialem ze rozstaw srub czopow z bebnow i tarcz jest taki sam .
Ale mimo wszystko i tak chyba taniej bedzie kupic cala belke z tarczami niz kompletowac wszystko po kolei.
Ale mimo wszystko i tak chyba taniej bedzie kupic cala belke z tarczami niz kompletowac wszystko po kolei.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
Koszt swapu tarcz zamiast bebnów bez kupna belki to koszt ok 600-700 zł w zależności od firmy tarcz, klocków i łożysk te rzeczy kosztują najwiecej,
ja na twoim miejscu zakładał bym zaciski od MK4 zamiast od MK2 czy MK3
ja na twoim miejscu zakładał bym zaciski od MK4 zamiast od MK2 czy MK3
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
Tak wygląda piasta pod hamulce tarczowe.
Wahacze są identyczne w każdej wersji,poza combi.
[ Dodano: 02 Sie 2009 10:25 ]
golfer_1984, a skąd weźmie tarcze pod te zaciski.W mk4 tarcze maja większą średnicę,a wiadomo,że nie podejdą do mk3,bo są inaczej mocowane.
W trójce mają średnicę 226mm,a w czwórce 232.
Jedyne rozwiązanie,to zapodać taki zestaw.Średnica bodajże 280mm,dedykowane tylko do golfa3,albo pozostać przy serii.
Ale koszt zakupu powala.
Tak natomiast wygląda piasta pod bębny
Wahacze są identyczne w każdej wersji,poza combi.
[ Dodano: 02 Sie 2009 10:25 ]
golfer_1984, a skąd weźmie tarcze pod te zaciski.W mk4 tarcze maja większą średnicę,a wiadomo,że nie podejdą do mk3,bo są inaczej mocowane.
W trójce mają średnicę 226mm,a w czwórce 232.
Jedyne rozwiązanie,to zapodać taki zestaw.Średnica bodajże 280mm,dedykowane tylko do golfa3,albo pozostać przy serii.
Ale koszt zakupu powala.
Tak natomiast wygląda piasta pod bębny
Ostatnio zmieniony ndz sie 02, 2009 10:31 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.
AFN 165,5@380,8
Jemu chodziło o tylne zaciski, które pasują do MK3 bez problemu. Inna jest tylko średnica wejścia przewodu hamulcowego ale wystarczy zmienić przewód lub dać redukcję i pasuje P&P. Sam tak miałem w MK3 i chwaliłem sobie bo zacisk jest aluminiowy a nie żeliwny.sagon pisze:W mk4 tarcze maja większą średnicę,a wiadomo,że nie podejdą do mk3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości