VNT15 + ośka z wirnikiem GT17
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
VNT15 + ośka z wirnikiem GT17
wiatm,
ostatnio bylem w zakładzie gdzie regenerują turbiny popytać o cenę GT1749VA/VB i panowie powiedzieli mi że można VNT15 przetoczyć + wirnik z ośką od GT17 (130/150KM) i podobno bedzie to chodzić jak oryginał GT1749VA/VB... i podobno wytrzyma spokojnie 1.5 bara...
wiec mam pytanie do osob ktore moze juz tak kombinowały czy panowie z regeneracji prawdę mówili ??? czy rzeczywiście to zdaje egzamin i czy pochodzi trochę ???
przerabiał to już ktoś z forum ??
ostatnio bylem w zakładzie gdzie regenerują turbiny popytać o cenę GT1749VA/VB i panowie powiedzieli mi że można VNT15 przetoczyć + wirnik z ośką od GT17 (130/150KM) i podobno bedzie to chodzić jak oryginał GT1749VA/VB... i podobno wytrzyma spokojnie 1.5 bara...
wiec mam pytanie do osob ktore moze juz tak kombinowały czy panowie z regeneracji prawdę mówili ??? czy rzeczywiście to zdaje egzamin i czy pochodzi trochę ???
przerabiał to już ktoś z forum ??
Czarny turboklekocik
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
mam takie w dwóch autach, nie ma najmniejszych problemów
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
CrocodileReggae, a czym różni się 15tka,od gt 1749va?
Mnie się wydaje,że tylko średnicą koła kompresji,bo wałki maja identyczne.Nie jestem pewien,ale nawet vb ma chyba takie same muszle.
Jeżeli chodzi o 17vb,czyli turbo od arl-a,to faktycznie wałek jest grubszy,ma większą średnicę,tak on ,jak i wirnik i samo koło kompresji też.
W 15tce ma 33 mm,a w 17vb 37mm.
Adrian1980, jak celujesz w okolice 150-160 koni,to w zupełności wystarczy 15tka z kołem kompresji od 17va,czyli 130tki.
Jest łatwa do opanowania softem.
Z tymi hybrydami na arl-u bywają problemy.
Niekiedy trzeba sztanga pokręcić,bo albo przeładuje,albo nie doładuje.
Ale to już tzw hybryda,ale im większe wałki i koła kompresji,tym większe problemy.
Bardzo dużo zależy też od jakości wykonania.
Mnie się wydaje,że tylko średnicą koła kompresji,bo wałki maja identyczne.Nie jestem pewien,ale nawet vb ma chyba takie same muszle.
Jeżeli chodzi o 17vb,czyli turbo od arl-a,to faktycznie wałek jest grubszy,ma większą średnicę,tak on ,jak i wirnik i samo koło kompresji też.
W 15tce ma 33 mm,a w 17vb 37mm.
Adrian1980, jak celujesz w okolice 150-160 koni,to w zupełności wystarczy 15tka z kołem kompresji od 17va,czyli 130tki.
Jest łatwa do opanowania softem.
Z tymi hybrydami na arl-u bywają problemy.
Niekiedy trzeba sztanga pokręcić,bo albo przeładuje,albo nie doładuje.
Da się tak zrobić,bez zmiany czy to zimnej,czy gorącej muszli.Adrian1980 pisze:czytalem o hybrydach ale chodzi o wieksze bebechy w obudowie małej VNT15... bez zmiany czesci goracej czy tam zimnej...
Ale to już tzw hybryda,ale im większe wałki i koła kompresji,tym większe problemy.
Bardzo dużo zależy też od jakości wykonania.
AFN 165,5@380,8
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości