agr wymiana turbinki i .... ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- hijacker4
- Użytkownik
- Posty: 324
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:30
- Lokalizacja: Sokółka i całe woj. podlaskie
agr wymiana turbinki i .... ?
witam, jak w temacie szykuje się wymiana turbinki w AGR.
Co najlepiej zamontować żeby jak najmniej ingerować w całość i z jakimi kosztami się to wiąże? wtryski są już od 110. Co poza wymianą turbiny mnie czeka o ile będę chciał coś wiekszego ? pozdrawiam
Co najlepiej zamontować żeby jak najmniej ingerować w całość i z jakimi kosztami się to wiąże? wtryski są już od 110. Co poza wymianą turbiny mnie czeka o ile będę chciał coś wiekszego ? pozdrawiam
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
najpierw napisz co masz za samochod bo zmienic turbo w agr na wieksze to nie jest tak latwo.
Ostatnio zmieniony wt lip 28, 2009 07:47 przez Dario84, łącznie zmieniany 2 razy.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
w 90konnych bylo juz 4motion? to zdziwienie
jesli chodzi o turbine to najlepiej moim zdaniem bedzie ARL. jezeli po tym nie chcesz jakis konkretnych zmian ( powyzej 190 km ) do tego fmic, wtryski i dalej zobaczysz co bedzie potrzebne.
ale na twoim miejscu proponowalbym swap na arla. bo 4 motion fajna sprawa a z AGR ciezko zrobic cos duzego
pozdrawiam
jesli chodzi o turbine to najlepiej moim zdaniem bedzie ARL. jezeli po tym nie chcesz jakis konkretnych zmian ( powyzej 190 km ) do tego fmic, wtryski i dalej zobaczysz co bedzie potrzebne.
ale na twoim miejscu proponowalbym swap na arla. bo 4 motion fajna sprawa a z AGR ciezko zrobic cos duzego
pozdrawiam
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/16607][img]http://www.motostat.pl/user_images/16607/icon1.png[/img][/url]
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
CrocodileReggae, o wydechu zapomniales.
Generalnie swap moze sie okazac w takiej samej cenie lub ciutke drozszy, a na starcie jest 180-190KM po programie.
Zeby zmienic ta turbinke agr potrzebujesz:
Turbo ARL/ASZ
Waz cisnieniowy (czerwony) arl/asz
spust oleju arl/asz
linie zasilajaca olejowa (chyba ze dogniesz stara)
kawalek DP z asz/arl do przespawania
N75 podcisnieniowy
Lape podtrzymujaca turbo ASZ/ARL
Dolot do turbo najlepiej asz/arl (ale to wiaze sie ze zmiana takze przeplywki i puszki z filtrem + korekta softu)
Dolot do turbo ahf, asv, alh, axr itp.
Od razu konieczna korekta softu pod nowe turbo i sterowanie podcisnieniowe.
Generalnie swap moze sie okazac w takiej samej cenie lub ciutke drozszy, a na starcie jest 180-190KM po programie.
Zeby zmienic ta turbinke agr potrzebujesz:
Turbo ARL/ASZ
Waz cisnieniowy (czerwony) arl/asz
spust oleju arl/asz
linie zasilajaca olejowa (chyba ze dogniesz stara)
kawalek DP z asz/arl do przespawania
N75 podcisnieniowy
Lape podtrzymujaca turbo ASZ/ARL
Dolot do turbo najlepiej asz/arl (ale to wiaze sie ze zmiana takze przeplywki i puszki z filtrem + korekta softu)
Dolot do turbo ahf, asv, alh, axr itp.
Od razu konieczna korekta softu pod nowe turbo i sterowanie podcisnieniowe.
Ostatnio zmieniony śr lip 29, 2009 07:33 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- hijacker4
- Użytkownik
- Posty: 324
- Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:30
- Lokalizacja: Sokółka i całe woj. podlaskie
Dario84, a mógłbyś podać takie realne koszty tej operacji ?
A jeszcze zapytam o taka sprawę jeśli bym zostawił turbo od AGR a założył wyłącznie pompe 11 + jakiś sofcik + wtryski czy było by w okolicach 140 km ? bo jakoś sie boje ingerować w te instalacje podcisnieniowe przy tym turbo nie chce żeby potem łapało mi jakieś błędy...
A jeszcze zapytam o taka sprawę jeśli bym zostawił turbo od AGR a założył wyłącznie pompe 11 + jakiś sofcik + wtryski czy było by w okolicach 140 km ? bo jakoś sie boje ingerować w te instalacje podcisnieniowe przy tym turbo nie chce żeby potem łapało mi jakieś błędy...
Ostatnio zmieniony śr lip 29, 2009 08:29 przez hijacker4, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Poszlo PW
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości