Strona 69 z 100

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt sie 23, 2011 17:09
autor: TOM28
toffic to jaka powinna być głębokość ?,a co sądzicie o sprzęgle Luk zamiast Sachs ?

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt sie 23, 2011 17:46
autor: toffic
Moje po przeszlifowaniu (a wiem, ze od nowości nikt tam wcześniej łap nie pchał) miało podobnie jak podał kolega Wesol, przy ok 13 robi się niebezieczeństwo poślizgu, nawet z nowym zestawem tarcza-docisk

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt sie 23, 2011 19:14
autor: wesol
bylo cos juz na forum ze ktos ztoczyl 0,3 mm i byly juz problemy ale czy to wina wlasnie tego to nie bylo tak do konca pewne. Ja bym liznał ze strony wienca tak ze 0.2 mm by dociskalobardziej tarcze. W sumie to najlepiej nic nie ruszac i bedzie git.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt sie 23, 2011 20:27
autor: Semian
Panowie czy ktos ma podobny problem jak ja , ze po wymiane na jednomasa sascha ma wibracje pod pedalem gazu i sprzegla ?czy jestem jedyny ?

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: wt sie 23, 2011 23:27
autor: Misza1122
Zmienione... Silnik pracuje o niebo kulturalniej. Pierwsze wrażenie na ogromny plus, ale co potem... Potem już gorzej;/
Zacząłem sprawdzać, wsłuchiwać się i są problemy. Przede wszystkim - to dla którego był ten cały ambaras - ciężko wchodzące biegi(wszystkie) i zgrzyt przy wrzucaniu biegu wstecznego, z cudownym szarpnięciem. To jest okropne. Dodatkowo na wolnych obrotach cudo, cisza, ale gdy się toczyć na biegu i na jałowych obrotach na równej powierzchni coś okropnie jakby rzęzi, trze, możliwe, że to sprężynki wydają takowy dźwięk?

Panowie, gubie się w tym wszystkim.
Co do uślizgów, nie wypowiem się, żeby nie zapeszać:D Pedału nie trzeba wciskać do końca by zmieniać biegi, przy poprzednim wyglądało to całkiem inaczej.
Ale już zgłupiałem kompletnie;/ Chociaż całą wymianę, gdyby tylko nie to rzężenie oceniłbym na plus.

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr sie 24, 2011 07:59
autor: Shmatan
Misza1122 pisze:Pedału nie trzeba wciskać do końca by zmieniać biegi
Misza1122 pisze:ciężko wchodzące biegi(wszystkie) i zgrzyt przy wrzucaniu biegu wstecznego
Może te 2 kwestie są ze sobą związane?

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr sie 24, 2011 08:27
autor: Fahoo
rzęzi łożysko w skrzyni bo jest juz wyrobione i trzeba je wymienić

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr sie 24, 2011 08:39
autor: toffic
Dokładnie 2 łożyska tak robią

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr sie 24, 2011 08:54
autor: Fahoo
toffic, mówisz o łożysku na wałku i na koncu skrzyni? :chytry: myslę ze to na wałku było wymieniane na nowe bo jest w komplecie z tarcza i dociskiem

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr sie 24, 2011 09:06
autor: Misza1122
Tamte kwestie nie są ze sobą powiązane, bo mogę nawet pompować pedalem kilka razy do samej podłogi i to mocno, mogę zmieniać biegi na postoju i wchodzą tak samo ciężko... A podczas toczenia czy przy odpalonym silniku wrzucenie wstecznego to cios w moje serce, bo aż szkoda mi silniczka;/
Łożysko by rzęziło tylko na wolnych na biegu podczas toczenia ze znikomą prędkością jaką samo auto utrzymuje tak?

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr sie 24, 2011 09:25
autor: Fahoo
Misza1122, jak beddziesz sie po woli toczył tez bedzie rzeziło

ps odpowietrzyłes sprzegło?

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr sie 24, 2011 11:45
autor: Defik
A czy zamach 037105271K podejdzie do ALH bez żadnych modów czysta seria.

Proszę o szybką odpowiedź PILNE!!!

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr sie 24, 2011 12:04
autor: Misza1122
Dawałem przed wymianą do odpowietrzania. Ale w zakładzie, któremu słabo wierzę... Zaraz spróbuję też sam to zrobić tylko nie do końca wiem jak. Zastanawiałem się nad tym rzężeniem i nie mam pomysłów, co może być tego powodem, ale chyba faktycznie najprędzej jakieś łożysko;/ No cóż, wygląda na to, że zamiast wtrysków i regeneracji turbo, będzie druga skrzynka...
Kombinowalem, patrzyłem, są luzy. Nagrałem filmik.
Proszę:
http://w560.wrzuta.pl/film/0VocNyLmDFU/20110824" onclick="window.open(this.href);return false;
Przepraszam, że jakos jest jaka jest, ale to tylko telefon. Coś widać.
Moje kłopoty to nie wina zmiany sprzęgła? Mialem je juz co prawda wcześniej

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

: śr sie 24, 2011 13:27
autor: toffic
Fahoo pisze:toffic, mówisz o łożysku na wałku i na koncu skrzyni? :chytry: myslę ze to na wałku było wymieniane na nowe bo jest w komplecie z tarcza i dociskiem
Mówie o łożyskach w skrzyni, bo to one są odpowiedzialne za ten masakryczny dźwięk na jedmomasie. Dwumas, z racji swojego działania, niweluje drgania powodujące ww. odgłosy, co nie zmienia faktu, że większość skrzyń w TDi jest :ass: