Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: chrzaniu » sob cze 25, 2011 20:12

No własnie u mnie tez jest OK powierzchnia i chyba zostawie . Ja sam bede zmienial u kolegi w garazu .


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » ndz cze 26, 2011 08:20

ktos puscil jakas fame z zabiealniem( przetaczaniem) zamachu i teraz wszyscy z tym wyskakują. Nie ma bruzd na zamachu to nic nie ruszajcie bo wiecej zepsujecie jak naprawicie.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

jaro789
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 393
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
Lokalizacja: ngi
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: jaro789 » ndz cze 26, 2011 11:35

ja też nic nie zabielałem i jest ok

nie ma potrzeby to po co



kicukicu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt maja 04, 2007 14:24
Lokalizacja: BOBROWA
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: kicukicu » ndz cze 26, 2011 12:09

A wiec opisze jak rozwiązałem mój problem z wysprzęglaniem. Założyłem pompkę sprzęgła (tą pod pedałem ) z golfa mk3, w związku z większą średnicą tej pompki wysprzęglik ma większy skok. Żeby założyć tą pompkę użyłem drugiego odpowietrznika do którego wkręciłem przewód od pompki, wcześniej jednak musiałem prze gwintować końcówkę na taki sam gwint jak w odpowietrzniku. Nie wiem jak by to wyglądało w mk4 ale u mnie w mk2 nie było problemu włożyć tą pompkę pomimo tego że jest przykręcana do ściany grodziowej od strony silnika a nie jak ta od mk4 od strony wnętrza auta.
Co do zabielania powierzchni zamachu to nie jetem tego zwolennikiem chyba że powierzchnia ma rowy na swojej powierzchni, jednak lepiej po prostu kupić zamach w dobrym stanie niż póżniej go toczyć.


Może bedzie jakaś zmiana

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » ndz cze 26, 2011 23:30

lecimy tylko papierkiem i zakąłdamy na auto nic nie toczymy


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

arwam

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: arwam » śr cze 29, 2011 21:47

Fahoo, dokładnie.
ze swojej strony powiem że jeszcze z równie dobrym skutkiem można zastąpić sprzęgło od VR'a sprzęgłem od T4 2.4D i 2.5TDI
dociski są takie same jak w VR'rze ale tarcze są mocniejsze niż w 2.8 czy 2.9



el_spido
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt sty 07, 2005 11:52
Lokalizacja: Bielsko

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: el_spido » śr cze 29, 2011 23:06

Mam pytanko do osób zamontowanym jednomasiem ile km macie przejechane i czy jakie usterki. U mnie tez pada dwumas i się przymierzam do wymiany.teraz niewiem czy brac zestaw z luka komplet z dwumasen za 1200 czy nie zmienic na jednomas ??? co polecacie. Silnik to 1.9 tdi ALH zrobiont tylko soft 110ps. czy srednica sprzegła z 1Z bedzie ok IC ma w katalogu podaje sprzegło do ALH o srednicy 220 lub 228.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » czw cze 30, 2011 00:15

el_spido, wkąłdac zestaw sahsa o nr 3000 332 001


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
pxx1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pt lip 09, 2010 16:03
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: pxx1 » czw cze 30, 2011 09:46

Tylko sachs, mam jednomas od 1z i sprzeglo sachsa, przejechane na tym 12 tys. km i wszystko ladnie dziala, bez problemow. No i druga sprawa ze ponad dwa razy tansze niż dwumas.


Moje autko : 156,6KM i 361,9Nm
Obrazek

el_spido
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pt sty 07, 2005 11:52
Lokalizacja: Bielsko

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: el_spido » czw cze 30, 2011 11:58

ok koledzy dzieki za podpowiedz

:grin: dzisiaj wymienione wszystko śmiga jak ta LALA
zero problemów tak jak koledzy pisali.
Można brać się na urlop :D .
Ostatnio zmieniony pn lip 25, 2011 21:59 przez el_spido, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
peter_86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: wt sie 15, 2006 09:27
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: peter_86 » czw cze 30, 2011 21:09

Witam szanownych kolegow, powoli zbieram graty na jednomas do siebie axr 140ps333nm, szukam sprzegla sachsa g60 na necie i ceny sa strasznie zorbiezne, najtaniej jak znalazlem to ten sachs 3000 332 001 http://www.arwit.pl/TDZamow.aspx?a=3000 ... 100051&t=1" onclick="window.open(this.href);return false;
pytanie brzmi nastepujaco, dlaczego w opisie nigdzie nie ma nic wspomniane o g60 tylko o tym ze pasuje do "SPRZEGLO ZESTAW T4 2.4D 90- /228/" czy ono niczym sie nie rozni od PG ABF 1Z ? pozdrawiam :D



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: golfer_1984 » czw cze 30, 2011 21:14

peter_86, proszę http://allegro.pl/sprzeglo-vw-seat-audi ... 37647.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
peter_86
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: wt sie 15, 2006 09:27
Lokalizacja: Pruszcz Gdański

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: peter_86 » czw cze 30, 2011 21:18

golfer_1984, wow, dzieki za expresowa pomoc, o to mi wlasnie chodzilo :D



arwam

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: arwam » pt lip 01, 2011 11:21

albo tak jak mówiłem zakładać sprzęgła od T4 2.4d lub 2.5TDI
to są lepsze wersje sprzęgieł od VR'a z tym że mocniejsze i tańsze.



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości