Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » pt gru 31, 2010 17:26

admin911 pisze:auto na zapalonym silniku, wlewać z góry a powiedz mi co z łożyskiem jak wypłukam cały smar niezbyt to będzie fachowe choć w razie braku wyjścia najlepsze rozwiązanie patrząc że trochę zimno i pod warunkiem że to ten smar :( myślę aby użyć rączki od spryskiwacza do szyb tylko przedłużyć wężyk i ewentualnie użyć zamiast nitro czegość słabszego ale coś co czyści tłuste a nie wypłuka smaru np koncentrat do spryskiwacza szyb, wyparowałby a może i odtłuścił tarcze
Wyciagnij rozrusznik by bylo dojscie od gory. wloz ten wezyk z rozpylaczem i nitrem traktuj. Silnik nieodpalony!! Przeplukaj tak i sprawdz czy wtedy jest uslizg. Nie wypluka z lozyska wyciskowego smaru bo lozysko jest szczelne. Jak opluka wielowpust to tez nic nie bedzie. Plyn od szyb to raczje nic nie da. Mozna by tez zrobic jak robia rajdowcy jak i padnie sprzeglo na trasie czyli gasnica proszkowa psikaja na tarcze. Jada wtedy jeszcze spokojnie 200 km. Moze tutaj tez pomoć ale nie wiem czy nie zasyfi na amen. WIdomo w rajdzie chodzi tylko o dojechanie do celu a pozniej i tak wyciagaja wszystkie bebechy.

Moja rada psikaj nitrem i sprawdz. Ja bym wzial pojemnik po preparacie do odgrzybiczania, nabil do niego strzykawką nitro i dopompowal sprezonego powietrza. dalej to juz wiesz.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » pt gru 31, 2010 17:58

wesol, a czemu takie kombinacje
w auchanie jest bdb zmywacz do sprzegieł i tarcz 400ml za 9zł idealnie odtłuszcza ma w zestawie słomke i szybko odparowuje


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: czajaa22 » pt gru 31, 2010 20:16

Eee nie wiem co wy za sprzęgła macie jak już pisałem wcześniej u mnie nic a spory moment i moc od razu kupujcie vr6 w moim przypadku ten komplet był tańszy od g60 ale to było w uk. Sprzęgło i docisk LUKa


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

arwam

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: arwam » pt gru 31, 2010 20:35

admin911 pisze:sprzęgło wymieniłem 20tys km temu przez ten czas auto normalnie eksploatowane , myślisz że tarcze mogą być nie dotarte?, a np. jazda na półsprzęgła przetrze ten syf bo nie odtłuściłem przed założeniem?

chodziło mi o to że jeśli masz cienką warstwę grafitu powstałego na skutek przegrania okładzin to poprostu się zetrze.
jeśli to jest sprawka jakiegokolwiek rodzaju środków smarnych to nic innego poza demontażem i myciem części nie pomoże i jeszcze wtedy potraktuj okładziny papierem ściernym



admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: admin911 » pt gru 31, 2010 23:47

po rozmowie z ojcem dochodzę do jednego , docisk za słaby to żaden smar :( ojciec czyścił wykładziny i docisk przed założeniem oraz smaru dał tak że nawet nie było by o co palce pobrudzić, jedno wyjście wymiana sprzęgła :/ dzięki wesol za wsparcie i szybką odp. pozostaje mi cierpliwie czekać i zrobić to wkrótce na SACHS VR6, dzięki wam wszystkim za pomoc :pub: NIGDY WIĘCEJ LUK!


EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...

arwam

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: arwam » sob sty 01, 2011 15:46

admin911, zorientuj się czy nie udałoby Ci się dorwać kompletu ze Statim'a.
jak jeszcze AAZ'a miałem to właśnie na takim sprzęgle ganiałem.
żadne inne nie wytrzymywało a właśnie z tej firmy się świetnie trzyma.
później jeszcze parę sztuk zmieniłem kolegom i żaden nie wrócił do mnie z reklamacją choć oni praktycznie seryjne silniki mieli



admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: admin911 » sob sty 01, 2011 22:39

arwam- nie chcę eksperymentować z jakąś inna firmą, biorę sachsa vr6 żeby mieć spokój na jakiś czas, ale dzięki za info o tej firmie jak to firma polska to fajnie było by ją promować a nuż się rozwinie w naszym kraju z dobrą opinią , jak ktoś w rodzinie będzie szukał taniego sprzęgła z chęcią polecę STATIMA


EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...

arwam

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: arwam » ndz sty 02, 2011 00:13

admin911, u mnie wytrzymał więce niż Sachs bo sprzęgieł z Sachs'a chyba ze trzy połamałem.
fakt że dociski Sachs robi chyba najlepsze ale w tym co tarcza wytrzymała Statim bije na głowę inne wiodące firmy



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: toffic » ndz sty 02, 2011 18:48

admin911 mierzyłeś koło zanim złożyłeś sprzęgło?? Może jest wytarte??



Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Velthar » śr sty 05, 2011 21:38

Witam

Wymieniłem dwumas w AFN na G60 i zamach od 9A. Pytanie odnośnie ruszania. Jak ruszam z jedynki to troszkę telepie. Miałem tak na dwumasie i myślałem, że teraz nie powinno. Po przejściu z 1 na 2 już malutko drga a wyżej wcale. Jakieś pomysły?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » czw sty 06, 2011 09:04

Calkowicie drgan nie zniweluje nawet dwumas wiec mysle ze spac mozesz spokojnie. Zreszta po co BMW wprowadza w swoich autach teraz kola trzy-masowe??


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: admin911 » czw sty 06, 2011 23:11

toffic pisze:admin911 mierzyłeś koło zanim złożyłeś sprzęgło?? Może jest wytarte??
które koło toffic? zamach? nie wiem co zamach mógłby mieć do czynienia z uślizgiem przy dużym obiciążeniu 3-4-5 bieg tak 3-5tys


EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Shmatan » pt sty 07, 2011 11:20

gdyby był wytarty, to zwiększyła by się odległość którą dociskać ma docisk (masło maślane) - ergo sprzęgło mogło by się uślizgiwać jak przy zużytych okładzinach



admin911
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: sob maja 16, 2009 07:49
Lokalizacja: Rzeszów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: admin911 » sob sty 08, 2011 20:11

no ale pisałem że sprzęgło było nowe cały kit (łożysko docisk i tarcza więc co jest do mierzenia w nowych tarczach?? ehh nie każdy czyta a pisze),
zresztą dziś rozwikłałem o chu.... chodzi z tymi sprzęgłami luk i sachs:

-tak więc otwieramy katalog LUKa i widzimy że sprzęgło g60 ma docisk taki sam jak w 2.0 16v czyli max 118kw(tyle ma g60), a vr6 ma już inny docisk i tarcze jedynie te samo łożysko ale już do 146kw.

-patrzymy do katalogu Sachsa i widzimy że sprzegło g60 ma docisk taki sam jak vr6, w komplecie vr6 jedynie tarcza jest inna , tarcza jest inna, łożysko i docisk to samo.

tak więc chcesz kupić luka to tylko VR6, chcesz kupić sachsa to g60 będzie okej bo docisk jest z vr6 czyli wytrzyma duży moment obrotowy!!

dlatego mój luk to praktycznie te same sprzęgło co w oryginale 110 tdi .

Teraz pytanie bo LUK vr6 kosztuje o 150zł taniej niż vr6 Sachsa :) czy pakować LUKa czy Sachsa?
Sachs żeby obniżyć koszty produkuje sprzęgła dla luka jako że luka jest większym przedsiębiorcą, teraz też motyw taki że na tarczy Sachsa widzę że sprężynki są większe niż na luka, czyli absorbowanie drgań powinno być lepsze nić na LUk chyba że się myle,
widział ktoś te dwie tarcze na live?


EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości