Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
nic nie dotykaj. potem problemy sie zaczna i po co ci to. Czy jak w starszych silnikach spalił ktos sprzego to jakis mechs sciaga zamach z walu?? nie to po co usilujesz poprawic fabryke.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Velthar
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
- Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Nie. Kolega mechanik zakładał już zestaw z vr6. Evolution pisał mi aby nie ruszać jak jest w dobrym stanie wkleję fotki aby obadać
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Mój zamach miał taki jakby kraterek średnicy 0.5mm - pewnie był uderzony o coś. W tym miejscu delikatnie zrównałem rant krateru papierem. Zabielanie/toczenie/odchudzanie koła do normalnej jazdu nie ma żadnego sensu - tak mówili mi wszyscy mechanicy/znajomi. Chyba że mówimy o benzynie nastawionej tylko na wysokie obroty (agresywny wałek, 1/4mili) - wtedy warto się w takie rzeczy bawić
- Velthar
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
- Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Nie, ja mam zamiar tylko tak do 150 dojść więcej nie robię bo pompę 11 trzeba by kupić itp.
- Velthar
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
- Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Wiadomo a zwłaszcza, że i tak marzenie to kupić zdrową budę od mk2 i wsadzić mojego AFNa do tej budy bo golfik 2 to cud autko sentyment mk2 to było moje pierwsze auto.
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
korfanty,
nie no pewnie ze trzymają ale nie z g60 powyżej 350 widomym jest ze trzeba wsadzić zestaw mocniejszy od vr6 i nie będzie problemów nawet do 400 nm. U mnie narazie jest 185 ps na 360 nm i nie ma żadnego poślizgu wkrótce moc podskoczy a moment uzyska kolo 400nm i wtedy zobaczymy czy będzie uślizg Oczywistym jest tez to ze takie zestaw od vr6 będzie sporo głośniejszy ale coś za coś jeśli uderzamy w takie moce to albo ten zestaw albo Radzik co jest już droższa sprawą.że te sprzęgła powyżej 350Nm nie trzymają już jak należy
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
- --Andree--
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: pn kwie 30, 2007 18:21
- Lokalizacja: Hajnówka
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
kolego może i Vr6 wytrzyma 400Nm albo i nie wytrzyma. Różne opinie... budowa sprzęgła minimalnie różni się od g60 chyba tyko sprężynkami tłumika drgań dlatego komfort mniejszy bo bardziej słychać twardsze sprężynki.czajaa22 pisze:korfanty,nie no pewnie ze trzymają ale nie z g60 powyżej 350 widomym jest ze trzeba wsadzić zestaw mocniejszy od vr6 i nie będzie problemów nawet do 400 nm. U mnie narazie jest 185 ps na 360 nm i nie ma żadnego poślizgu wkrótce moc podskoczy a moment uzyska kolo 400nm i wtedy zobaczymy czy będzie uślizg Oczywistym jest tez to ze takie zestaw od vr6 będzie sporo głośniejszy ale coś za coś jeśli uderzamy w takie moce to albo ten zestaw albo Radzik co jest już droższa sprawą.że te sprzęgła powyżej 350Nm nie trzymają już jak należy
LUDZIE POWIEDZCIE COŚ O SACH PERFORMERS miał to ktoś w aucie słyszał jak to się sprawuje ?
czym różni się wzmocnione g60 od wzmocnionego VR6 oczywiście poza ceną...
vr6 wzmocnione 883000 000655
wzmocnione g60 sachs 3000 960 801
SPRZEDAM:
SILNIK AVB 1.9TDI PD; Napęd, zawieszenie,tunel i podłoga do SYNCRO; skrzynia GGU; SILN.1P-220zł; GŁOWICA 1Z; wszystkie części wtrysk 1.3 DIGIJET.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
ze sprzęgłem g60 podobnie u mnie, po włożeniu 216 i przechipowaniu, musiałem dużo ropy odbierać aby sprzęgło się nie ślizgało :/ jednym słowem jak ktoś planuje 216 bez zmiany ecu to moze i g60 wystarczy ale jeśli chcesz wykorzystać moc 216 i przerobic ecu to niestety zapomnij o g60, nie wiem czy tez vr6 jest okej,
tak w ogóle natknąłem się też na błąd kupiłem g60 od luka(niby sahs to samo) ale jestem 3-cia osobą której sprzęgło się ślizga i to właśnie od luka z sachsa nie ma tak, więc jeśli wymienić to odrazu sachsa nie patrzcie na nic innego !
tak w ogóle natknąłem się też na błąd kupiłem g60 od luka(niby sahs to samo) ale jestem 3-cia osobą której sprzęgło się ślizga i to właśnie od luka z sachsa nie ma tak, więc jeśli wymienić to odrazu sachsa nie patrzcie na nic innego !
EGR OUT,CAT OUT, 2.5 MILLTEK, ARL DOLOT, BIG SMIC, PANCAKE Z 1.8T,TURBO ASZ, WTRYSK 0,216 T4, JEDNOMAS i G60, QUICKSHIFTER Z AUDI TT,STABILIZATOR 25mm Eibach, Tył 23mm H&R, 17cali na 7,5cala et32 z AUDI TT,ROZPÓRKA UP-DOWN AUDI S3...
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
admin911 pisze:tak w ogóle natknąłem się też na błąd kupiłem g60 od luka(niby sahs to samo) ale jestem 3-cia osobą której sprzęgło się ślizga i to właśnie od luka z sachsa nie ma tak, więc jeśli wymienić to odrazu sachsa nie patrzcie na nic innego !
nie od Dziś pisałem że sprzęgła z Luk'a są warte tyle ile ważą i to po cenie złomu.
- --Andree--
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: pn kwie 30, 2007 18:21
- Lokalizacja: Hajnówka
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
no tylko że sprzedają całe komplety jeśli chodzi o Sachs performersFahoo pisze:--Andree--, j abym wzial z performance tylko docisk
a co do luka i Sachs to ładnie ktoś kiedyś wytłumaczył niby producent ten sam ale jakość inna jak i cena...
SPRZEDAM:
SILNIK AVB 1.9TDI PD; Napęd, zawieszenie,tunel i podłoga do SYNCRO; skrzynia GGU; SILN.1P-220zł; GŁOWICA 1Z; wszystkie części wtrysk 1.3 DIGIJET.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
wesol, no ale 100zł to i tak 2x za dużo jak się czeka na okazje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości