Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- --Andree--
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: pn kwie 30, 2007 18:21
- Lokalizacja: Hajnówka
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Witam. Czy sprzęgło od VW T4 228mm ma mocniejszy docisk niż w VR6?
SPRZEDAM:
SILNIK AVB 1.9TDI PD; Napęd, zawieszenie,tunel i podłoga do SYNCRO; skrzynia GGU; SILN.1P-220zł; GŁOWICA 1Z; wszystkie części wtrysk 1.3 DIGIJET.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
nie i jeszcze jedno nie wiem czy ma 228 bo jak wymienialem z kuzynem to sie okazalo ze ma 220 mm i jak zakupilismy takie jak do jednoimasy do 1.9 to nie pasowalo i musielismy odmienic. Zamach byl od 2.4 D AAB
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
jest w t4 2.4 syncro sprzęgło 228 mm docisk nie jest mocniejszy bo ma te same numery
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
chyba ze w AJA bo w AAB napewno tarcza 228 mm nie chciala wejsc w zamach od AAB. Osobiscie zakladalem zamach w 2.5 TDI w T4 od AAB i tarcza musiala pójść niestety nieco mniejsza. Do tego zestawu potrzebne byly dwie podkladki/uszczelki metalowe miedzy dzwonem a blokiem od AAB. Auto jezdzi elegancko caly czas. Zreszta szwagier ma AAB i tez zmienial zamach bo wieniec byl wywalony.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
napisałeś to tak że nie bardzo wiadomo o co chodzi , rozumiem że przerabiałeś t4 2.5 tdi na sztywne koło , które wziąłeś od 2.4D to ci powiem że ja tez przerobiłem swojego t4 i nie musiałem nic dawać między skrzynię a silnik sprzęgło dałem 228mm wszystko p&p
-
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: śr sie 19, 2009 00:56
-
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: śr sie 19, 2009 00:56
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
tez tak myslalem przy zakladaniu az mi skrzynie rozwalilo:(
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
to dziwne , rozumiem jak by było jakieś nowsze auto zmiany w obudowie no i się nie zmieściło , ja mam obudowę skrzyni z mk4 i się wszystko mija , może jakiś docisk wadliwy i te żeby za bardzo wystają...
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Sprawdź po nr docisku czy nie jest z Sharana, kiedyś taki przypadek widziałem
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
U mnie ALH zrobiony na 156 KM i 320 Nm jezdzi nadal na dwumasie. Obecny przebieg 220 000 km, po modach jakies 50 000 km przelatane. Pozatym ze czasem zapiszczy przy ostrej redukcji na dwa (bylo od samego poczatku) nic mu sie nie pogorszylo. A auto lekko nie ma i sam sie dziwie ze to jeszcze dziala. W razie czego tak czy siak mam przygotowany zestaw jednomasu.Shmatan pisze:rolmik, new beetle z alh pod maską i chipie na 115KM jeździ na seryjnym dwumasie - obecny przelot po wymianie sprzęgła jakieś 40kkm, i nie widać śladów zużycia.
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
volium1990, nie mialo prawa ci rozwalic skrznki poza dwoma przypadkami...
a:
rozlecial sie dyfer
b:
zostawilesjakas srubke/nakretkew koszu sprzegla i docisk ja zaciagnal
dociski z sharana obecnie produkowane sa za wysokie i opieraja sie oskrzynke, wiec nie odpalil bys fury
a:
rozlecial sie dyfer
b:
zostawilesjakas srubke/nakretkew koszu sprzegla i docisk ja zaciagnal
dociski z sharana obecnie produkowane sa za wysokie i opieraja sie oskrzynke, wiec nie odpalil bys fury
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
co ty nie ma szansy założyć takiego docisku z sharana brakuje z 1-2 cm żeby skręcić skrzynię z silnikiem mierzyłem osobiście , zapiera się obudową docisku o obudowę skrzyni...toffic pisze:Sprawdź po nr docisku czy nie jest z Sharana, kiedyś taki przypadek widziałem
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Witam.
W mojej Ibizie czuć objawy padającego dwumasu. Przeglądając tematy na forach internetowych znalazłem numery części potrzebnych do przejścia na jednomas. Mógłby ktoś powiedzieć czy będą one do siebie pasowały Zastanawiam się nad zestawem G60 i VR6. Mam wątpliwości co do numerów śrub do zamachu.
Zestaw G60:
-koło zamachowe G60 N037105273C lub 1Z N028105269B
-sprzęgło z dociskiem G60 N3000332001
-śruby do docisku N10101001 x6
-śruby do zamachu G60 N90206103 x6
Zestaw VR6:
-koło zamachowe G60 N037105273C lub 1Z N028105269B
-sprzęgło z dociskiem VR6 N3000384001
-śruby do docisku N10101001 x6
-śruby do zamachu VR6 N90539801 x6
W mojej Ibizie czuć objawy padającego dwumasu. Przeglądając tematy na forach internetowych znalazłem numery części potrzebnych do przejścia na jednomas. Mógłby ktoś powiedzieć czy będą one do siebie pasowały Zastanawiam się nad zestawem G60 i VR6. Mam wątpliwości co do numerów śrub do zamachu.
Zestaw G60:
-koło zamachowe G60 N037105273C lub 1Z N028105269B
-sprzęgło z dociskiem G60 N3000332001
-śruby do docisku N10101001 x6
-śruby do zamachu G60 N90206103 x6
Zestaw VR6:
-koło zamachowe G60 N037105273C lub 1Z N028105269B
-sprzęgło z dociskiem VR6 N3000384001
-śruby do docisku N10101001 x6
-śruby do zamachu VR6 N90539801 x6
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
xpawlak,tobie nie jest potrzebne sprzegóo od vr
ty lepiej sie odezwij do mnie
ty lepiej sie odezwij do mnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości