Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Atu działa co nie znaczy że tak jeżdze cały czas,chciałem was przekonać jak ładnie klei taki jednomas
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
- sekator87
- gr. świętokrzyska
- Posty: 576
- Rejestracja: śr wrz 26, 2007 15:14
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
mam pytanie, bo w pasacie taty kończy się sprzęgło dwumas. I z tego co widzę, taniej będzie przejśc na jednomas. Czy po przejściu na taki jednomas nie będzie problemu z innymi podzespołami napędowymi? Auto to Passat b5 1.9tdi AFN. I jeżeli jednomas, to zamach od 1z a sprzęgło od czego ?
Mój prawie GTI
/\ 22 str. Moja rajdówka - szukam sponsora /\
Komputerowa Diagnostyka VAG. Starachowice i okolice.
/\ 22 str. Moja rajdówka - szukam sponsora /\
Komputerowa Diagnostyka VAG. Starachowice i okolice.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
zamach 1 z tak ale od silnika wzdłużnego od poprzecznego się nie nada sprzęgło po katalogu sobie dobierzesz w audi b4 takie sprzęgło było razem z sztywnym kołem , chyba gdzieś się przewinęło parę postów w tym temacie... podzespoły bardziej dostają po dupie ale w czym to problem ??
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Dział tuning.diesel u góry w przyklejonych,jarucki opisał odA do Z.
Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
GMS, nic tam przy normalnej eksploatacji nie dostaje po dupie na 1masie,po co tpisac takie pierdy?
na tarczy jest tłumik drgan a nie na kole i on na tyle skutecznie wytłumia cykl pracy ukł. korbowo-tłokowego ze nic nie siada
na tarczy jest tłumik drgan a nie na kole i on na tyle skutecznie wytłumia cykl pracy ukł. korbowo-tłokowego ze nic nie siada
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
no nie do końca tak jest dwumas lepiej tłumi wszystkie wibracje zobacz ile mogą się ugiąć sprężyny w zwykłej tarczy a ile koło dwumasowe, więcej a co za tym idzie lepiej tłumi , kolejna sprawa to fakt że po zmianie na sztywne koło zaczyna hałasować skrzynia więc wszystko dostaje bardziej po dupie ale jakie to ma znaczenie jakoś wszyscy przerabiają i są zadowoleni więc nie wiem po co pytać "czy inne podzespoły nie będą bardziej dostawać po dupie" tak jak ktoś pytał na poprzedniej stronie a jeszcze by się pewnie parę postów znalazło z takimi zapytaniami...
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
GMS, wiesz co? trzeba by zapytac kogoś kto przeszedł z 2 masu na 1mas i zrobił ze 50-100kkm
ja twierdze ze nie ma to wpływu na skrzynie i reszte
patrz w agr alh jest 1mas w asv 2 mas a skrzynki takie same
ja twierdze ze nie ma to wpływu na skrzynie i reszte
patrz w agr alh jest 1mas w asv 2 mas a skrzynki takie same
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Bo to chodzi tylko o kulturę pracy auta. Podobnie sie ma sprawa w oplu. Mialem astre G z silnikiem 2.0 diesel (DTL) Coprawda jedynie 82 konie ale dwumasy nie miala.Fahoo pisze:ja twierdze ze nie ma to wpływu na skrzynie i reszte
Byly tez te same odmiany silnikow ale z IC 101 KM. Jednomas w serii wystepowal w 82 jak i 101 konnych. ALe po roku jakos 2001 czy 2002 dawali juz dwumasy. W viki C/signum tez byly te same silniki i mialy juz dwumas wkladany. skrzynie na JM w zasadzie to tak zadko padaly ze nawet sobie nie przypominam takiego przypadku. To tak jak z EGRem nie ma wplywu na poprawe osiagów itp ale ma wplyw na ekologie i tot sie rozchodzi w jego stosowaniu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
temat zostałjuz dawno rozwalony przez starych wyjadaczy ,którzy nic tu nie napisza, tylko sie śmieją z tego co tu piszemy ,wieć odpwiedź nasuwa sie jedna
zmieniac i jeździć,nie wazne czy golf 4 czy 6 czy ibiza aby srednice pasowały
zmieniac i jeździć,nie wazne czy golf 4 czy 6 czy ibiza aby srednice pasowały
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Fahoo, dramatyzujesz...
Co tu jest do "rozwalania"? jest ze 20 postów z pełnym wytłumaczeniem co i jak zakładać, jakie są tego skutki, i jakie koszty - nie wiem czego co niektórzy oczekują...
Co tu jest do "rozwalania"? jest ze 20 postów z pełnym wytłumaczeniem co i jak zakładać, jakie są tego skutki, i jakie koszty - nie wiem czego co niektórzy oczekują...
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
może oczekują instrukcji w jakiej kolejności którą śrubę odkręcić i jakim kluczem płaskim czy oczkowym a może nasadowym a na jakiej przedłużce krótkiej czy długiej ?? tyle razy był temat klepany wszystko było podane z numerami śrub i całą resztą ktoś tu powinien zrobić porządek wywalając nie potrzebne posty i blokując temat żeby już nikt bzdur nie pisał w kółko takich samych...
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Shmatan, temat rozwalony=rozpracowany tak tak napisał GMS, wszystko podane jest na tacy z numerami włacznie
ja do 150konnego silnika ze skrzynia 6 gang wsadziłem 1mas i skrzynie 5 gang...wszystko działa i działać będzie jak u reszty
ja do 150konnego silnika ze skrzynia 6 gang wsadziłem 1mas i skrzynie 5 gang...wszystko działa i działać będzie jak u reszty
-
- Nowicjusz
- Posty: 40
- Rejestracja: śr sie 19, 2009 00:56
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
witam kupiłem tydzień temu 2 komplety śrub N 902 061 03 i VW N 101 010 01.
I są te śruby do siebie podobne długość grubość ta sama tylko główka się różnią bo jeden na torx a drugi na nasadowa.(i teraz które są do przymocowania kola zamachowego?)
A żadna z nich nie pasuje do przymocowania docisku do zamacha bo są za duże jakie jest nr takich śrub do docisku?
Proszę o szybko pomoc bo chce o 16 do serwisu jechać i kupić pasujące.
I są te śruby do siebie podobne długość grubość ta sama tylko główka się różnią bo jeden na torx a drugi na nasadowa.(i teraz które są do przymocowania kola zamachowego?)
A żadna z nich nie pasuje do przymocowania docisku do zamacha bo są za duże jakie jest nr takich śrub do docisku?
Proszę o szybko pomoc bo chce o 16 do serwisu jechać i kupić pasujące.
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
volium1990, zmierz sobie śruby i porównaj z tymi danymi
Sruba docisku: M7X26X15 numer N 10101001
Sruba zamachu: M10X1X19,5 numer N 90206103
Sruba docisku: M7X26X15 numer N 10101001
Sruba zamachu: M10X1X19,5 numer N 90206103
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości