Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: jaaano » sob paź 16, 2010 13:45

Atu działa :grin: co nie znaczy że tak jeżdze cały czas,chciałem was przekonać jak ładnie klei taki jednomas :hmm:


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
sekator87
gr. świętokrzyska
gr. świętokrzyska
Posty: 576
Rejestracja: śr wrz 26, 2007 15:14
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: sekator87 » ndz paź 17, 2010 14:40

mam pytanie, bo w pasacie taty kończy się sprzęgło dwumas. I z tego co widzę, taniej będzie przejśc na jednomas. Czy po przejściu na taki jednomas nie będzie problemu z innymi podzespołami napędowymi? Auto to Passat b5 1.9tdi AFN. I jeżeli jednomas, to zamach od 1z a sprzęgło od czego ?


Mój prawie GTI
/\ 22 str. Moja rajdówka - szukam sponsora /\
Komputerowa Diagnostyka VAG. Starachowice i okolice.

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: GMS » ndz paź 17, 2010 16:02

zamach 1 z tak ale od silnika wzdłużnego od poprzecznego się nie nada sprzęgło po katalogu sobie dobierzesz w audi b4 takie sprzęgło było razem z sztywnym kołem , chyba gdzieś się przewinęło parę postów w tym temacie... podzespoły bardziej dostają po dupie ale w czym to problem ??



Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: jaaano » pn paź 18, 2010 15:52

Dział tuning.diesel u góry w przyklejonych,jarucki opisał odA do Z.


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » wt paź 19, 2010 08:04

GMS, nic tam przy normalnej eksploatacji nie dostaje po dupie na 1masie,po co tpisac takie pierdy?
na tarczy jest tłumik drgan a nie na kole i on na tyle skutecznie wytłumia cykl pracy ukł. korbowo-tłokowego ze nic nie siada


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: GMS » wt paź 19, 2010 14:03

no nie do końca tak jest dwumas lepiej tłumi wszystkie wibracje zobacz ile mogą się ugiąć sprężyny w zwykłej tarczy a ile koło dwumasowe, więcej a co za tym idzie lepiej tłumi , kolejna sprawa to fakt że po zmianie na sztywne koło zaczyna hałasować skrzynia więc wszystko dostaje bardziej po dupie ale jakie to ma znaczenie jakoś wszyscy przerabiają i są zadowoleni więc nie wiem po co pytać "czy inne podzespoły nie będą bardziej dostawać po dupie" tak jak ktoś pytał na poprzedniej stronie a jeszcze by się pewnie parę postów znalazło z takimi zapytaniami...



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » wt paź 19, 2010 14:52

GMS, wiesz co? trzeba by zapytac kogoś kto przeszedł z 2 masu na 1mas i zrobił ze 50-100kkm
ja twierdze ze nie ma to wpływu na skrzynie i reszte
patrz w agr alh jest 1mas w asv 2 mas a skrzynki takie same


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » wt paź 19, 2010 19:23

Fahoo pisze:ja twierdze ze nie ma to wpływu na skrzynie i reszte
Bo to chodzi tylko o kulturę pracy auta. Podobnie sie ma sprawa w oplu. Mialem astre G z silnikiem 2.0 diesel (DTL) Coprawda jedynie 82 konie ale dwumasy nie miala.
Byly tez te same odmiany silnikow ale z IC 101 KM. Jednomas w serii wystepowal w 82 jak i 101 konnych. ALe po roku jakos 2001 czy 2002 dawali juz dwumasy. W viki C/signum tez byly te same silniki i mialy juz dwumas wkladany. skrzynie na JM w zasadzie to tak zadko padaly ze nawet sobie nie przypominam takiego przypadku. To tak jak z EGRem nie ma wplywu na poprawe osiagów itp ale ma wplyw na ekologie i tot sie rozchodzi w jego stosowaniu.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » wt paź 19, 2010 23:08

temat zostałjuz dawno rozwalony przez starych wyjadaczy ,którzy nic tu nie napisza, tylko sie śmieją z tego co tu piszemy ,wieć odpwiedź nasuwa sie jedna
zmieniac i jeździć,nie wazne czy golf 4 czy 6 czy ibiza aby srednice pasowały :pub:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Shmatan » śr paź 20, 2010 13:59

Fahoo, dramatyzujesz...

Co tu jest do "rozwalania"? jest ze 20 postów z pełnym wytłumaczeniem co i jak zakładać, jakie są tego skutki, i jakie koszty - nie wiem czego co niektórzy oczekują...



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: GMS » śr paź 20, 2010 21:01

może oczekują instrukcji w jakiej kolejności którą śrubę odkręcić i jakim kluczem płaskim czy oczkowym a może nasadowym a na jakiej przedłużce krótkiej czy długiej ?? tyle razy był temat klepany wszystko było podane z numerami śrub i całą resztą ktoś tu powinien zrobić porządek wywalając nie potrzebne posty i blokując temat żeby już nikt bzdur nie pisał w kółko takich samych...



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » śr paź 20, 2010 22:28

Shmatan, temat rozwalony=rozpracowany tak tak napisał GMS, wszystko podane jest na tacy z numerami włacznie
ja do 150konnego silnika ze skrzynia 6 gang wsadziłem 1mas i skrzynie 5 gang...wszystko działa i działać będzie jak u reszty


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

volium1990
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr sie 19, 2009 00:56

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: volium1990 » pt paź 22, 2010 08:17

witam kupiłem tydzień temu 2 komplety śrub N 902 061 03 i VW N 101 010 01.
I są te śruby do siebie podobne długość grubość ta sama tylko główka się różnią bo jeden na torx a drugi na nasadowa.(i teraz które są do przymocowania kola zamachowego?)
A żadna z nich nie pasuje do przymocowania docisku do zamacha bo są za duże jakie jest nr takich śrub do docisku?
Proszę o szybko pomoc bo chce o 16 do serwisu jechać i kupić pasujące.



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: golfer_1984 » pt paź 22, 2010 12:32

volium1990, zmierz sobie śruby i porównaj z tymi danymi

Sruba docisku: M7X26X15 numer N 10101001
Sruba zamachu: M10X1X19,5 numer N 90206103



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości