Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Adamm » wt sie 10, 2010 22:56

krisv, oddaj do zabielenia ( przetoczenia powierzchni sprzeglowej) i bedzie cacy

na grochowskiej w autoszlifie to robia


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
klekocix
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 206
Rejestracja: sob lut 17, 2007 23:52
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: klekocix » śr sie 11, 2010 00:44

Podłączę się pod rozmowę.

Moje pytanie dotyczy Audi 80 B4 TDI i mocniejszego sprzęgła do niego. Oczywiście silnik wzdłużny i koło jednomasowe.
Na forum Audi 80 ktoś proponował zamiast seryjnego sprzęgła od 1Z włożyć od ACE (2.0 16v 140KM). Z tym, że ten silnik 140KM nie będzie miał raczej więcej niutków niż 1Z? Czy może się mylę?

Jakie sprzęgło warto kupić do mojej Audicy? Mody oczywiście w planach są wielkie, ale chcę zacząć od sprzęgła i dopiero później rozpocząć "zbrojenie" auta. Obecnie chip + wtryski AFN i sprzęgło wytrzymuje, wcześniej był chip + wtryski 216 i na 3,4 i 5 już się ślizgało tak więc poważnie myślę o szybkiej zmianie sprzęgła.



Awatar użytkownika
krisv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: śr lip 29, 2009 13:27
Lokalizacja: Wawa

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: krisv » śr sie 11, 2010 09:35

Adamm pisze:krisv, oddaj do zabielenia ( przetoczenia powierzchni sprzeglowej) i bedzie cacy

na grochowskiej w autoszlifie to robia
Dziekuje bardzo za odp.

PS u mnie do swojego 1,9 TDI BKC MKV bede ladowal sprzeglo plus docisk od G60, z tego co wyczytalem na wolnych obrotach sprezynki nie brzecza, a po drugie ja swojego gofra chcialbym wystroic maks pod 160 kucy i jakies 330 Nm 340 NM.

Pozdrawiam


Moj Goferek :) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=293674

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » śr sie 11, 2010 18:53

nie zbieraj masy z zamachu bo bedzie nizszy nuiton na niskich obrotach- slabszy na niskich i srednich. Zbielic mozna ale nawet jakbyc papierem scierny potraktowal to tez nedzie dobrze. Wazne by nie bylo bruzd tylko zeby byla gladka ta powierzchnia. A i jak beda przetaczac to tak zeby za duzo nie zbierali tylko sladowe ilosci bo zwiekszy sie odleglosc miedzy zamachem a dociskiem i slabiej bedzie trzymac tarcze. Co innego jak teraz sa dociski z samoregulacja ale te starsze tego nie maja. Chyba ze wyciagna kolki ustalajace z zamachu i lizna tez ta powierzchnie co do niej dokrecany jest docisk.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » śr sie 18, 2010 23:04

yanosho, ja tego pojac nie moge dociski sahsa są takie sam dla g60 i vr6
indeks: 3082 231 031
Cena brutto: 502,37 zł
nazwa: Docisk sprzęgła
opis : SACHS docisk VW PASSAT 1,8;2,0;2,8 VR6;1,9TDI 88-
producent: SACHS
W MAGAZYNIE: 0 - Sprawdź zamienniki!
Ograniczenia
Parametr: M228X
Średnica [mm]: 228

o co tu chodzi????????/


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: GMS » śr sie 18, 2010 23:57

chyba sam sobie odpowiedziałeś że nie ma żadnej różnicy między dociskami... ja kiedyś badałem temat mocniejszego sprzęgła do vr6 jest coś takiego jak sachs racing i producent podaje że 400 nm daje radę a patrząc ile wytrzymuje zwykłe sprzęgło od vr6 to myślę że zniesie sporo więcej, jakaś tam tarcza wzmocniona i docisk też miał inne numery które się nie powtarzały nigdzie



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » czw sie 19, 2010 07:03

dociski w vr6 i g60 sa te same i zawsze takie byly roznice tylko w tarczach sprzeglowych sa. Inne sprezynki mozliwe ze wplywaja takze na to ile Nm zniesie. tak samo jak w oplu auto z lekkim jednomasem ma mniej Nm jak ten sam silnik w innej budzie z dwumasą ciezsza o wiele ma wiecej Nm. Oczewiscie moc maja ta samą. Zeby wiecej Nm znosil zestaw sprzeglowy trzeba na poczatek zapodac docisk z mocniejsza sprezyna- to decyduje w glownej mierze o uslizgu. Oczewiscie mowa taka przy zdrowej tarczy sprzeglowej.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » czw sie 19, 2010 09:55

wesol, no ok czyli co g60 rózni się materiałowo czyli okładziną? i to az tak wpływa na przenoszenie momentu?
bo twardsze sprezyny z vr chyba wcale nie pomagają wręcz przeciwnie...
cały czas nie dam rady przetrawic ceny za klp. od vr.....ok 1000zl, skoro cały zestaw jest taki sam jak g60 z wyjątkiem tarczy

...cały czas sie łudze ze z g 60 wystarczy na te oczekiwane 180ps


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
yanosho
TurboDymoMen
TurboDymoMen
Posty: 256
Rejestracja: pt paź 31, 2008 18:23
Lokalizacja: NO
Kontakt:

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: yanosho » czw sie 19, 2010 15:27

Fahoo pisze:wesol, no ok czyli co g60 rózni się materiałowo czyli okładziną? i to az tak wpływa na przenoszenie momentu?
bo twardsze sprezyny z vr chyba wcale nie pomagają wręcz przeciwnie...
cały czas nie dam rady przetrawic ceny za klp. od vr.....ok 1000zl, skoro cały zestaw jest taki sam jak g60 z wyjątkiem tarczy

...cały czas sie łudze ze z g 60 wystarczy na te oczekiwane 180ps
mi powiedziało papa przy 182@380 nie polecam
a VR wytrzymuje strzały z pedała itd. i ma się dobrze



Awatar użytkownika
krisv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: śr lip 29, 2009 13:27
Lokalizacja: Wawa

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: krisv » czw sie 19, 2010 23:48

A ja to sie pochwale :)

Dzis udalo mi sie wraz z pomoca ojca zalozyc w Golfie V 1,9 TDI BKC rocznik końcówka 2005

Sprzegło + docisk + łozysko czyt G60 Sachs 3000 332 001 - koszt 378 zł
Koło zamachowe G60 o numerze ( nr kat 037 105 273C ) - koszt 85zł + 31zł przesyłka 116 zł
Sruby 6 szt do kola zamachowego (nr kat N 902 061 03 )+ 6 srub do docisku ( nr kat VW N 101 010 01 )w ASO Skody - koszt 49,60zł
Olej do skrzyni biegów ( nr kat G 052 512 A2 ) dwie banki po litrze 2 x 44zł - koszt 88zł
Dwie tubki smaru do przegubów - koszt 16 zł

Poki co zauwazylem iz sprzeglo wchodzi jak w masełko :smoke:
Samochod byl poki co tylko a podnosniku odpalany i pierwsze biegi sprawdzalem, pozostalo podokrecac rozne mniejsze pierdulki itp.
Wiec pewnie w sobote bedzie w pelni sprawny i zdam dokladniejsze relacje.

Wiadomo cale przedsięwzięcie nie jest łatwe ale jak sie to wszystko do kupy zlozy i widzi ze dziala ( przynajmniej mam taka nadzieje ) to satysfakcja jest gwarantowana :) :okej:


Moj Goferek :) http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=293674

Awatar użytkownika
jaaano
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
Lokalizacja: ELA

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: jaaano » pt sie 20, 2010 10:32

SACHS podaje jeszcze jakieś inne sprzęgło wzmocnione o nr 3000 960 801 za 1200 zyli ale co to za cudo to nie wiem.


Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: GMS » pt sie 20, 2010 22:23

a ja miałem na myśli taki komplet sprzęgła 883000 000655 producent podaje 420 nm daje radę spokojnie



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Shmatan » sob sie 28, 2010 08:02

Panowie - pozwólcie że się dopytam, bo samochód martwy, a jeździć trzeba...

zamach http://allegro.pl/1-9-tdi-90-km-vw-golf ... 76667.html" onclick="window.open(this.href);return false; (ciężko wyczytać, ale chyba 037 105 273 C) - 170zł
sprzęgło http://allegro.pl/sprzeglo-sachs-audi-a ... 69324.html" onclick="window.open(this.href);return false; (nr sachs 3000 332 001 m.in. do 1z, g60, abf - 400zł
śruby N90206103 i N10101001 po 6 sztuk w salonie vw - 50zł

i ma to jeździć w ALH? na razie czystym, ale plany na przyszłość to okolice 140ps (216 + prog)

Z góry dzięki, i proszę o szybką odpowiedź, bo czas mnie goni


Ew. jeżeli ktoś widzi na allegro jakiś inny zamach (że odpowiedni, albo tańszy, albo ładniejszy) to bardzo prosiłbym o linka



Awatar użytkownika
golfer_1984
VW Baron
VW Baron
Posty: 3387
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
Lokalizacja: PODKARPACIE
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: golfer_1984 » sob sie 28, 2010 09:12

Shmatan, tak będzie jeździć :grin:



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości