Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » wt cze 01, 2010 19:50

Dario84, pisze tylko co mi powiedzieli. Mówił ze miał takie auto co mu się wysrało na rolkach wiec jedno może trzymać drugi nie nie ma na to zasady zgodzisz się ze mną dlatego lepiej chyba przy dużych mocach wsadzić z vr. Poza tym auto ma cały czas jeździć a nie tylko kilka dni i sprzęgło się wysypie? Po drugi i tak dużo zależy od programu. Skoro piszesz ze g60 trzyma 430 niotow ok możesz jeszcze napisać ile do tej pory przejechało?Teraz pytanie jaka będzie różnica miedzy vr a g60 ciężej i mocno głośniej?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
inhoss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 11:28
Lokalizacja: szczytno/warszawa

Post autor: inhoss » wt cze 01, 2010 20:52

witam, przeczytałem już cały wątek i nie uzyskałem odpowiedzi, w pasacie b5 kombi u kumpla poszło sprzegło, silnik ATJ 115 KUCY, da radę tam wstawić sprzegło od vr6? słyszałem że niby koło zamachowe trzeba od audi jakiegoś wstawić bo chyba wyszła jakaś seria gdzie silnik 1z był tam wstawiany jak w passacie



Awatar użytkownika
m1chal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 622
Rejestracja: sob sie 19, 2006 14:49
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Golf 1 Cabrio

Post autor: m1chal » wt cze 01, 2010 20:56

inhoss pisze:da radę tam wstawić sprzegło od vr6
nie da rady....tylko z passata b5 lub audi a4 moze wstawic sprzeglo i koło, zadnego innego auta...
silnik 1z lub ahu
Ostatnio zmieniony wt cze 01, 2010 20:56 przez m1chal, łącznie zmieniany 1 raz.


Mk2 1V by m1chal - sprzedany
viewtopic.php?f=87&t=59790&start=0

mewa2002
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 20:07
Lokalizacja: ---

Post autor: mewa2002 » wt cze 01, 2010 21:06

Z tego co mi wiadomo to do koła zam sruby ida: n 101 010 01 a do docisku od g60 ida n 902 061 03. Po 6 sztuk tego i tego.



Awatar użytkownika
inhoss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 11:28
Lokalizacja: szczytno/warszawa

Post autor: inhoss » wt cze 01, 2010 21:09

hm.... nie kapuje jak wstawic w passacie jednomas w tym silniku , silnik siedzi wzdłuż i jest na pompowtryskach, może poda mi ktoś numery części potrzebnych do tej wymiany? z jakiego modelu silnika passata b5 mozna wstawic? tam nie wstawiali ahu i 1z w b5 chyba



mewa2002
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 20:07
Lokalizacja: ---

Post autor: mewa2002 » wt cze 01, 2010 21:21

Cos slabo szukasz. Wpisz w allegro sachs 3000 332 001. A z reszta przeciez podane byly numery wszystkich czesci potrzebnych do zrobienia jednomasa. Nie tylko na forum golfa, ale tez audi , leona i passata. Watki na kilkadziesiat stron na kazdym z nich. Mozna sie wszystkiego dowiedziec.



Awatar użytkownika
m1chal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 622
Rejestracja: sob sie 19, 2006 14:49
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Golf 1 Cabrio

Post autor: m1chal » wt cze 01, 2010 21:24

inhoss pisze:nie wstawiali ahu i 1z w b5 chyba
jak nie wstawiali? a 90konne b5 to co to jest :goof:


Mk2 1V by m1chal - sprzedany
viewtopic.php?f=87&t=59790&start=0

Awatar użytkownika
inhoss
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 11:28
Lokalizacja: szczytno/warszawa

Post autor: inhoss » wt cze 01, 2010 21:53

a no tak :) masz racje ahu było w b5 ale 1z nie :) ale to i tak to samo :) jakie najlepsze sprzeglo tam podejdzie jednomasowe ? mówisz że vr6 nie podejdzie, tak żeby wytrzymało 180 kucy i jakieś 380 NM bo takle są plany w tym atj
Ostatnio zmieniony wt cze 01, 2010 21:55 przez inhoss, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
m1chal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 622
Rejestracja: sob sie 19, 2006 14:49
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Golf 1 Cabrio

Post autor: m1chal » wt cze 01, 2010 21:57

inhoss pisze:mówisz że vr6 nie podejdzie, tak żeby wytrzymało 180 kucy i jakieś 380 NM bo takle są plany w tym atj
ja mam kolo zamachowe z ahu i reszta kompletu cała z 1z/ahu ... wydaje mi sie ze spokojnie do 400 wytrzyma


Mk2 1V by m1chal - sprzedany
viewtopic.php?f=87&t=59790&start=0

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » wt cze 01, 2010 22:27

czajaa22 pisze:możesz jeszcze napisać ile do tej pory przejechało?
zabba mówił że koło 30tys przejechał na nim z tego co pamiętam.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » śr cze 02, 2010 18:07

Dario84 pisze:
czajaa22 pisze:możesz jeszcze napisać ile do tej pory przejechało?
zabba mówił że koło 30tys przejechał na nim z tego co pamiętam.
No to ładnie aż jestem pod wrażeniem chyba że ma program gdzie moment przesunięty bardziej w gore. Dobra powiedz mi jeszcze jaka będzie różnica miedzy vr a g60 dużo odczuwalna?


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

Awatar użytkownika
pushpush
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: sob lis 14, 2009 15:39
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pushpush » śr cze 02, 2010 19:24

Aha. Czyli mam się w ogole nie sugerować tabelkami w których allegrowcy opisują do jakich aut dany zestaw podchodzi lecz numerem 3000 332 001. I jeśli zestaw ma ten numer to jest święte - zestaw podejdzie do mojego auta.

W takim razie ostatni raz panowie prosze rzućcie okiem na tą aukcję i jeśli to to (a numer jest na pewno 3000 332 001) to biorę i wiecej głowy nie zawracam.

http://www.allegro.pl/item1060020557_sp ... 9_tdi.html

I dzwoniłem tu do takiego miejscowego handlarza którego mi polecił mechanik o to koło pasowe 1z. Tak troche chyba nie ogarnia co się do niego mówi, ale mówi, że ma takie zamach z:

golf 3
passat b4
audi a4

Za 100 zł. Mówi ze ma tego sporo wiec mozna sobie wybrać i wziąć w najlepszym stanie a do tego jakby coś nie grało można zwrócić.


Rzecz trzecia: w serwisie tez słabo dociera do nich ten temat, ale mówią, że do koła z silnika 1z są śróby o wymiarach: 10x1 gwint
długość 19,5 mm
6 sztuk po 9 zł jedna


Czy wszystko tu gra?


PS dzieki za cierpliwość ale tak to jest jak taka niemota motoryzacyjna bierze się za takie grube tematy :grin:
Ostatnio zmieniony śr cze 02, 2010 19:25 przez pushpush, łącznie zmieniany 1 raz.



Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf MK7.5 Variant
Silnik: DGTE

Post autor: Toledziak » śr cze 02, 2010 22:48

Masz kupić zamach od 1Z poprzecznego i do tego śruby w ASO. Sprzęgło z dociskiem masz kupić od golfa G60, w którym jak wyżej napisano siedzi silnik 1,8 (G60 oznacza wersje golfa). Nigdzie nie będzie napisane ze jest to dedykowane do ATD, gdyż kompletujesz te części z 2ch różnych silników!! Każdy sprzedawca popatrzy w katalog i powie Ci, ze nie ma czegoś takiego jak sprzęgło od G60 i jednomas od 1Z do ATD, bo w katalogu nie będzie to figurować. Prościej mówiąc załóżmy, ze masz 2 samochody. Jeden z nich to golf z silnikiem 1Z, a drugi to golf z silnikiem 1.8 G60. Do tego pierwszego musisz kupić zamach i śruby (i to w katalogu będzie), a do drugiego kompletne sprzęgło z dociskiem itd ( i to też będzie w katalogu) i z tego robisz sobie SAM stuff do swojego ATD. Tylko sie nie wysyp, że chcesz to założyć do swojego klekota, bo Ci znów powiedzą że nie ma opcji. A co do śrubek to niech sobie zerkną w ETKę i zamówią jakie trzeba, a nie żeby Ci sugerowali odpowiedź bo potem będziesz 14 razy jeździł zmieniać towar.
Ostatnio zmieniony śr cze 02, 2010 22:50 przez Toledziak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
m1chal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 622
Rejestracja: sob sie 19, 2006 14:49
Lokalizacja: Gdynia
Auto: Golf 1 Cabrio

Post autor: m1chal » śr cze 02, 2010 22:50

Toledziak pisze:Masz kupić zamach od 1Z poprzecznego i do tego śruby w ASO. Sprzęgło z dociskiem masz kupić od golfa G60, w którym jak wyżej napisano siedzi silnik 1,8 (G60 oznacza wersje golfa). Nigdzie nie będzie napisane ze jest to dedykowane do ATD, gdyż kompletujesz te części z 2ch różnych silników!! Każdy sprzedawca popatrzy w katalog i powie Ci, ze nie ma czegoś takiego jak sprzęgło od G60 i jednomas od 1Z do ATD, bo w katalogu nie będzie to figurować. Prościej mówiąc załóżmy, ze masz 2 samochody. Jeden z nich to golf z silnikiem 1Z, a drugi to golf z silnikiem 1.8 G60. Do tego pierwszego musisz kupić zamach i śruby (i to w katalogu będzie), a do drugiego kompletne sprzęgło z dociskiem itd ( i to też będzie w katalogu) i z tego robisz sobie SAM stuff do swojego ATD. Tylko sie nie wysyp, że chcesz to założyć do swojego klekota, bo Ci znów powiedzą że nie ma opcji.
amen

koło zamachowe z g60 także moze być, nie tylko z 1Z
Ostatnio zmieniony śr cze 02, 2010 23:03 przez m1chal, łącznie zmieniany 1 raz.


Mk2 1V by m1chal - sprzedany
viewtopic.php?f=87&t=59790&start=0

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości