Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » ndz maja 08, 2016 19:00

Jak dasz podwójne słoneczko to nie trzeba organika wcale dawać. O mocy sprzęgła głównie decyduje moc docisku.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 08, 2016 20:30

caro86wlkp pisze: dwa słoneczka w docisku
Jak to pracuje? Dużo ciężej niż na pojedynczym?
Mam kiepskie wspomnienia z podwójnym dociskiem w mk2,dlatego pytam :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: krzysiek1606 » ndz maja 08, 2016 21:12

Michał_1977 pisze:chrzaniu,a ta firma jest godna polecenia? Sprawdzona? Robił ktoś z forum u nich?
Czytałem na forum chyba Leona,że sprzęgło na kewlarze robione gdzieś (nie wiem gdzie),zaczęło się ślizgać po 1000km. Nie chciałbym doświadczyć tego samego...
Ujmę to tak-niech kosztuje ile ma kosztować,ale niech hula jak trzeba :bajer:
tak jest godna polecenia kilkanascie tarcz robilem u nich wszyskie sa ok


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

chrzaniu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 386
Rejestracja: wt sie 25, 2009 20:38
Lokalizacja: gorzów wlkp.
Kontakt:

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: chrzaniu » ndz maja 08, 2016 21:30

krzysiek1606 pisze:
Michał_1977 pisze:chrzaniu,a ta firma jest godna polecenia? Sprawdzona? Robił ktoś z forum u nich?
Czytałem na forum chyba Leona,że sprzęgło na kewlarze robione gdzieś (nie wiem gdzie),zaczęło się ślizgać po 1000km. Nie chciałbym doświadczyć tego samego...
Ujmę to tak-niech kosztuje ile ma kosztować,ale niech hula jak trzeba :bajer:
tak jest godna polecenia kilkanascie tarcz robilem u nich wszyskie sa ok
Robili z forum Ibizy, zawsze można założyc Docisk Sachs Performance zamiast podwójnego docisku i bedzie Bajka ale droga Bajka :)
choć sama tarcza zrobi robote , im odsyłasz Tarcze wraz z Dociskiem( docisk w celu sprawdzenia czy się nadaje jeszcze do współpracy )


Vw Polo 1.9TDI 86c RWD Central -> 12.84s 402m na ślizgającym sprzęgle i delikatnie pod górkę :D
https://www.facebook.com/VwPoloTDIRWD/?fref=ts

caro86wlkp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 493
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 20:33
Lokalizacja: Słupca
Kontakt:

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: caro86wlkp » ndz maja 08, 2016 22:16

Michał_1977 pisze:
caro86wlkp pisze: dwa słoneczka w docisku
Jak to pracuje? Dużo ciężej niż na pojedynczym?
Mam kiepskie wspomnienia z podwójnym dociskiem w mk2,dlatego pytam :bajer:
żadna kobieta nie narzekała, chociaż jest +20% ciężej niż w oryginale.
w poprzednim aucie ale ośce miałem tarcz od 2.4D docisk od VR6 i sztywne koło zamachowe, bodajże coś koło 400nm trzymało. ale chodziło przesadnie lekko, małym palem od ręki można było wcisnąć



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 08, 2016 22:53

chrzaniu pisze:choć sama tarcza zrobi robote , im odsyłasz Tarcze wraz z Dociskiem( docisk w celu sprawdzenia czy się nadaje jeszcze do współpracy )
Sprzęgło Sachs,roczne (jedna wymiana oleju),nie katowane.Silnik ASZ na sterydach pomodzony na wszelki wypadek,nie zeby upalać non stop,tylko żeby był zapas na trasie. Komplet LUK poległ,teraz Sachs zdycha... :panna:
Szlak mnie trafia i dlatego decyzja o nabiciu kewlarem :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » pn maja 09, 2016 00:06

Skoro asz to czemu nie zapakować jednomasu valeo. Zniesie i niuton i moc dobrze zmodzonego asz. I nie będzie trzęsą buda i w przyszłości problemów. Koszt to 1100 zł i masz nowy zestaw.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: krzysiek1606 » pn maja 09, 2016 07:01

Michał_1977 pisze: Sprzęgło Sachs,roczne (jedna wymiana oleju),nie katowane.Silnik ASZ na sterydach pomodzony na wszelki wypadek,nie zeby upalać non stop,tylko żeby był zapas na trasie. Komplet LUK poległ,teraz Sachs zdycha... :panna:
Szlak mnie trafia i dlatego decyzja o nabiciu kewlarem :bajer:
takie polaczenie przenosi bez problemu 235hp 465nm drugi rok :bajer:


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Michał_1977 » pn maja 09, 2016 07:40

wesol pisze:Skoro asz to czemu nie zapakować jednomasu valeo
Odpowiedź jest prosta-LUK kosztował ok. 1800zł,po roku zaczął się ślizgać,więc założyłem Sachs za ok.1500zł,który też już w piątek się poddał (też rok).
LUK-a udało mi sie sprzedać do seryjnego ASZ za tauzena,więc 8 stów poszło sie kochać. Teraz z Sachsem nie chcę popłynąć. Niech na razie siedzi ta 2masa,bo zdrowa,a wzmocnię tylko sprzęgło.
Jak zdechnie 2masa,to wpadnie 1masa Valeo.
Miałem mieszane uczucia odnośnie ich kompletów 1masowych,ale pamiętam,że pisałeś mi kiedyś że dają radę :bajer:
krzysiek1606 pisze:takie polaczenie przenosi bez problemu 235hp 465nm drugi rok :bajer:
I wszystko :bigok:
Nie mam więcej pytań puki co. Teraz trzeba wykręcić numer do tej firmy.
W razie W,bedę Was jeszcze męczył :satan:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Baryla
...
...
Posty: 963
Rejestracja: pt mar 21, 2008 21:57
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Baryla » pn maja 09, 2016 08:04

U mnie seryjny sachs z asz daje rade przy 180/380 od okolo 40tys. Dwumas jeszcze ori, okolo 260tys przebiegu i cisza, nawet na zimnym. Wczesniej przy 5b skrzyni mialem sachsa z 1Z i przenosil bez klopotu 215/440.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Michał_1977 » pn maja 09, 2016 08:35

Baryla pisze:U mnie seryjny sachs z asz daje rade przy 180/380 od okolo 40tys.
Problem w tym,że mam 200PS/440Nm :crazy:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
krzysiek1606
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 273
Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: krzysiek1606 » pn maja 09, 2016 10:32

Michał_1977 pisze:
Baryla pisze:U mnie seryjny sachs z asz daje rade przy 180/380 od okolo 40tys.
Problem w tym,że mam 200PS/440Nm :crazy:
szkoda ze nie kupiles z estawy z sharana asz/btb :bigok:


krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]

oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » pn maja 09, 2016 17:13

to nic nie da taki od BTB. MAm taki w piwnicy wytargany z mojego sharana AUY czyli seryjnego 115 konnego. Ktos wymienil wczesniej na taki BTB. Ja mialem wczesniej 160 koni zrobione na turbinie ASZ i zabilem tym dwumas mimo ze to tylko 160 KM i 360 Nm. Potem zmienilem na jednomas i GTB i pompki i lekko ponad 200 koni i 444 Nm i daje rade bez mrugniecia okiem i moge zapiac dowolny bieg plus przyczpka z drewnem na haku i sandal w podloge i zero uslizgu czy czegokolwiek. na hamowni nawet przy przeladowaniu byly wyniki pod 500 Nm i trzymalo jak szalone. Przelatalem na tym jednomasie juz cos kolo 2 lat i przebieg moz enei jakis mega duzy bo cos kolo 40 tys km ale nadal jak je zalozylem nic sie nei zmienilo.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14240
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Michał_1977 » pn maja 09, 2016 21:24

Skrzynia zrzucona sprzęgło poszło do Wawy http://www.sprzegla-regeneracja.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gość powiedział za tarczę w kewlarze do 150zł i do 100zł za docisk jeśli zajdzie taka potrzeba :bajer:
Jednak dodzwonić się do nich,to jest dramat :panna:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości