Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
W dzile gieldy ostatnio widzialem dwóch kolegow z forum sprzedawalo kompletne zestawt 1M. Ja tez sprzedalem zestaw za 300 zl. Kwestia jakie sprzeglo i docisk.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
a mam pytanie czy kompletne sprzęgło z 1Z (zamach, tarcza, docisk ) podejdzie do mojego ALH seryjne 90 KM i nie zapowiada się na więcej ?
Powinieneś dostać warna z miejsca za takie pytania - czytałeś chociaż pierwszą strone tego tematu
Moderator
Powinieneś dostać warna z miejsca za takie pytania - czytałeś chociaż pierwszą strone tego tematu
Moderator
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
u mnie było tak:ciacho840 pisze:ja mam pytanie odnośnie kosztów (w ilu PLn koledzy się zmieścili wymieniając te dwumasy na zwykłe sprzęgła) proszę wymienić co ile kosztuje bo mnie to też czeka w mk4 ALh
koło zamachowe kupiłem na szrocie za 50zł razem ze śrubami do wału ceny na aukcjach to kosmos
nowy kpl sprzęgła sachs 400zł
śrubki do docisku niecałe 10zł za 6szt aso skoda
uszczelniacz wału 100zł u mnie nadawał się do wymiany
robocizna u zaprzyjaźnionego mechanika 100zł zważywszy że prawie wszystko zrobiłem sam
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
valdeeTDI, noo to takie koszty się rozumie i wtedy widac różnicę cenową między dwumasem,a zmianą na jednomas.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Czy wiemy o jednym fakcie? Ze po zmianie na jednomas jest niemozliwe odkrecenie dwoch srub od miski olejowej. Pekniecie miski rowna sie demontaz jednomasa.Pozdrawiam
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
można je odkręcić imbusem z takim zaokrąglonym łbem, a pozatym były AGR z alu miską i seryjnie z jednomasemleszekrs6 pisze:Czy wiemy o jednym fakcie? Ze po zmianie na jednomas jest niemozliwe odkrecenie dwoch srub od miski olejowej. Pekniecie miski rowna sie demontaz jednomasa.Pozdrawiam
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Za dwumasa musiałbym wyłożyć około 1800 złotych za zestaw LUKa ,a tu z nowy zamachem wyszło mnie nie całe 1100 złotych.Wiadomo ze mnie drożej to wyszlo bo kupilem zamach w ASO jak ktoś znajdzie uzywke w dobrych pieniadzach to wychodzi to mniej finansowo.Niestety w moim przypadku nie mogłem czekać dluzej i szukac uzywanego kola zamachowego ze wzgledow technicznych.Mimo to jest roznica miedzy nie całym 1100 a 1800 złotych Ale Panowie co tu dużo pisać.Silnik na jednomasie z G60 lepiej sie wkreca,pedał sprzegła wchodzi mieciutko.Jedyny dla mnie malo znaczny mankament to drżenie spręzynek tarczy sprzęgla na biegu jałowym chociaz nie zawsze sie to dzieje.A pomijajać ta drobnostke to wieksza radość z jazdy.Polecam kazdemu a w szczegolnosci tym ktorzy maja wirusa w swoim VW lub powaznie mysla o zwiekszeniu mocy.KoJ@K pisze:Sylwestro, a za dwumasa ile byś musiał wyłożyc ?
A pierwszą stronę tematu czytałeś???ciacho840 pisze:a mam pytanie czy kompletne sprzęgło z 1Z (zamach, tarcza, docisk ) podejdzie do mojego ALH seryjne 90 KM i nie zapowiada się na więcej ?
Masz tam informacje do jakich silnikow pasuje zestaw
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Koledzy, mam skrzynię 6 biegów w MK5 silnik BKC - czy przewidziany jest do tego jakiś zestaw z jednomasem?
- trzeci5
- Forum Master
- Posty: 1098
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
- Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
według katalogu zestaw z VALEO powinien pasować,w BKC jest jedna średnica sprzęgła 228mm,podaj kod skrzyni biegów to jeszcze sie upewnię,pozdrawiamjurgeen pisze:Koledzy, mam skrzynię 6 biegów w MK5 silnik BKC - czy przewidziany jest do tego jakiś zestaw z jednomasem?
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
kod mojej skrzyni to GQMtrzeci5 pisze:według katalogu zestaw z VALEO powinien pasować,w BKC jest jedna średnica sprzęgła 228mm,podaj kod skrzyni biegów to jeszcze sie upewnię,pozdrawiamjurgeen pisze:Koledzy, mam skrzynię 6 biegów w MK5 silnik BKC - czy przewidziany jest do tego jakiś zestaw z jednomasem?
- trzeci5
- Forum Master
- Posty: 1098
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
- Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
sprawdziłem kod i będzie pasował ten zestaw z tym sztywnym kołem z VALEOjurgeen pisze:kod mojej skrzyni to GQMtrzeci5 pisze:według katalogu zestaw z VALEO powinien pasować,w BKC jest jedna średnica sprzęgła 228mm,podaj kod skrzyni biegów to jeszcze sie upewnię,pozdrawiamjurgeen pisze:Koledzy, mam skrzynię 6 biegów w MK5 silnik BKC - czy przewidziany jest do tego jakiś zestaw z jednomasem?
Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
To nie sprężynki w tarczy tylko skrzynia się odzywa, było już o tym pisane wielokrotnieSylwestro pisze:Jedyny dla mnie malo znaczny mankament to drżenie spręzynek tarczy sprzęgla na biegu jałowym chociaz nie zawsze sie to dzieje.A pomijajać ta drobnostke to wieksza radość z jazdy.
Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM
Panowie, czy dobrze rozumiem?? Mam Passata b4 1z, zaczyna siękończyć sprzęgło, a jako iż mam chipa na 110-115km chcę dać jakieś mocniejsze, zresztą moc i tak będzie kiedyś zwiększana jeszcze.
Do sedna- dobrze rozumiem, że wystarczy jak kupię docisk, tarczę i śrubki od g60 i to będzie razem dobrze działać i jednocześnie dużo wytrzyma??? Montować Sachsa czy też luka??? Proszę Was o porady:) dzięki z góry
P.S. Numer Sachs 3000332001 to wychodzi ori sprzęgło do 1Z- teraz sprawdzałem...
Poradzicie coś???
Do sedna- dobrze rozumiem, że wystarczy jak kupię docisk, tarczę i śrubki od g60 i to będzie razem dobrze działać i jednocześnie dużo wytrzyma??? Montować Sachsa czy też luka??? Proszę Was o porady:) dzięki z góry
P.S. Numer Sachs 3000332001 to wychodzi ori sprzęgło do 1Z- teraz sprawdzałem...
Poradzicie coś???
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości