Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » śr wrz 28, 2011 10:10

kpl.sachs 3000332001 :panna:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Nastar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz cze 19, 2011 20:03
Lokalizacja: Wałcz

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Nastar » śr wrz 28, 2011 11:52

A przyczyną były odkręcone śruby ? :shock:


Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria :-)

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » czw wrz 29, 2011 09:51

Nastar, nie sruby ok poprostu jeb....o i stoimy
tak że uważajecie co kupujecie wspominałem o tym kilkadziesiąt stron wczesniej
kpl regenerowany schsa mozna odroznic po tym ze ma tłumik drgan w tarczy pomalowany farbą młotkową


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: grzegorzp » pt wrz 30, 2011 16:21

u mnie zestaw na jednomasie grzecznie znosił 380nm przez chwilę i od 60Kkm 340nm bez żadnych problemów



Awatar użytkownika
Nastar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz cze 19, 2011 20:03
Lokalizacja: Wałcz

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Nastar » pt wrz 30, 2011 19:01

Fahoo, zaraz idę obejrzeć wobec tego co kupiłem. Leży jeszcze nie odpakowane w garażu :-)


Skoda Octavia II RS BMN
188KM@369Nm czyli mocna seria :-)

Awatar użytkownika
extrim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: czw lip 31, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: extrim » wt paź 04, 2011 10:27

jak odpowietrzyć sprzęgło ??


Moja Srebrna strzała ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182960

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9197
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » wt paź 04, 2011 10:56

extrim pisze:jak odpowietrzyć sprzęgło ??
strona 87 tego tematu i masz opisane.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » wt paź 04, 2011 11:24

extrim, 2 osoby trzeba......wciskasz 5 razy sprzegło ręką do oporu i ręką wyciągasz do góry
druga osoba odkreca odpowietrznik wtedy ty wciskasz sprzegło do oporu płyn tryska
,kolega zakreca odpowietrznik i tak 5x


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9197
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » wt paź 04, 2011 14:28

Albo tak jak ja podalem na 87 stronie i jedna osoba wystarczy. Płynnie, szybko, bez krecenia odpowietrznikow w jedna i druga strone ( zwlaszcza jak jest nieciekawe dojscie). Odpowietrzasz bez nerwicy niepotrzebnej i tak dlugo jak ci sie chce bo to juz wtedy przyjemność a nie uciażliwość.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
RA_FEEL_IT!
Administrator
Administrator
Posty: 2306
Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Passat B5 FL 1.8T
Silnik: AWT

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: RA_FEEL_IT! » wt paź 11, 2011 11:23

Dzwoniłem do ASO odnośnie oleju do skrzyni DQY 2l - 98zł (to tak przy okazji napiszę).
Koło kupiłem od forumowego kolegi za 210zł wraz ze śrubami - w temacie fotosy.
W sobotę jadę na wymianę, chwile później napiszę swoje odczucia :bigok:



Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Passat944 » wt paź 11, 2011 21:02

Sata pisze:W sobotę jadę na wymianę, chwile później napiszę swoje odczucia :bigok:
A jakie sprzęgło wkładasz? Mnie przy zestawie z VR6 strasznie denerwowało jego głośność, szczególnie na jałowym. Trzymało ładnie no ale trzeba się przyzwyczaić do klekotania twardych sprężyn z 6 garówki. Sprzęgło z ABF-a jest dużo cichsze i spokojnie trzyma z 400NM, znosi także starty z 2 biegu bez problemowo.
Jakby ktoś szukał to tutaj można kupić jednomasy:
http://allegro.pl/jednomas-jednomasowe- ... 92831.html" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » wt paź 11, 2011 21:11

grzegorzp, nie warto bo uszkodzisz docisk
zabielamy ręcznie papierem sciernym nie na tokarce


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
RA_FEEL_IT!
Administrator
Administrator
Posty: 2306
Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Passat B5 FL 1.8T
Silnik: AWT

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: RA_FEEL_IT! » śr paź 12, 2011 10:02

Passat944, VR6 :bigok:
Passat944 pisze:strasznie denerwowało jego głośność
to jest aż taka różnica?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9197
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » śr paź 12, 2011 10:44

Widziesz wieksza ilosc cylindrów powoduje, że mamy lepsza synchroniczność pracy silnika nie ma cykli ( na jeden obrót wału masz tylko dwa suwy pracy- dwie detonacje w komorze spalania). VR6 ma 6 garów to beda trzy takie suwy na jeden obrót ale tez i jest wiekszy niuton w dolnym zakresie obrotów do przekazania i oto sie tu wlasnie rozchodzi. Kolo zamachowe pełni role tłumika tych drgań -tych przekazów mocy dość agresywnych. Pamietaj tez ze suw sprezania stanowi pobór mocy a suw pracy oddaje moc. Wszytsko to niestety trzeba tłumić by nie było wibracji i szarpań na budzie. sprzegło VR6 jest zatem sztywniejsze czyli mniej wytlumia ( mniej sie poddaje na skręt). Wtedy tez jest to słyszalne i wyczuwalne.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości