Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

TOM28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt lip 30, 2010 12:31

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: TOM28 » wt sie 23, 2011 17:09

toffic to jaka powinna być głębokość ?,a co sądzicie o sprzęgle Luk zamiast Sachs ?



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: toffic » wt sie 23, 2011 17:46

Moje po przeszlifowaniu (a wiem, ze od nowości nikt tam wcześniej łap nie pchał) miało podobnie jak podał kolega Wesol, przy ok 13 robi się niebezieczeństwo poślizgu, nawet z nowym zestawem tarcza-docisk



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9196
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: wesol » wt sie 23, 2011 19:14

bylo cos juz na forum ze ktos ztoczyl 0,3 mm i byly juz problemy ale czy to wina wlasnie tego to nie bylo tak do konca pewne. Ja bym liznał ze strony wienca tak ze 0.2 mm by dociskalobardziej tarcze. W sumie to najlepiej nic nie ruszac i bedzie git.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Semian » wt sie 23, 2011 20:27

Panowie czy ktos ma podobny problem jak ja , ze po wymiane na jednomasa sascha ma wibracje pod pedalem gazu i sprzegla ?czy jestem jedyny ?


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
Misza1122
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Misza1122 » wt sie 23, 2011 23:27

Zmienione... Silnik pracuje o niebo kulturalniej. Pierwsze wrażenie na ogromny plus, ale co potem... Potem już gorzej;/
Zacząłem sprawdzać, wsłuchiwać się i są problemy. Przede wszystkim - to dla którego był ten cały ambaras - ciężko wchodzące biegi(wszystkie) i zgrzyt przy wrzucaniu biegu wstecznego, z cudownym szarpnięciem. To jest okropne. Dodatkowo na wolnych obrotach cudo, cisza, ale gdy się toczyć na biegu i na jałowych obrotach na równej powierzchni coś okropnie jakby rzęzi, trze, możliwe, że to sprężynki wydają takowy dźwięk?

Panowie, gubie się w tym wszystkim.
Co do uślizgów, nie wypowiem się, żeby nie zapeszać:D Pedału nie trzeba wciskać do końca by zmieniać biegi, przy poprzednim wyglądało to całkiem inaczej.
Ale już zgłupiałem kompletnie;/ Chociaż całą wymianę, gdyby tylko nie to rzężenie oceniłbym na plus.



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Shmatan » śr sie 24, 2011 07:59

Misza1122 pisze:Pedału nie trzeba wciskać do końca by zmieniać biegi
Misza1122 pisze:ciężko wchodzące biegi(wszystkie) i zgrzyt przy wrzucaniu biegu wstecznego
Może te 2 kwestie są ze sobą związane?



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » śr sie 24, 2011 08:27

rzęzi łożysko w skrzyni bo jest juz wyrobione i trzeba je wymienić


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: toffic » śr sie 24, 2011 08:39

Dokładnie 2 łożyska tak robią



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » śr sie 24, 2011 08:54

toffic, mówisz o łożysku na wałku i na koncu skrzyni? :chytry: myslę ze to na wałku było wymieniane na nowe bo jest w komplecie z tarcza i dociskiem


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Misza1122
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Misza1122 » śr sie 24, 2011 09:06

Tamte kwestie nie są ze sobą powiązane, bo mogę nawet pompować pedalem kilka razy do samej podłogi i to mocno, mogę zmieniać biegi na postoju i wchodzą tak samo ciężko... A podczas toczenia czy przy odpalonym silniku wrzucenie wstecznego to cios w moje serce, bo aż szkoda mi silniczka;/
Łożysko by rzęziło tylko na wolnych na biegu podczas toczenia ze znikomą prędkością jaką samo auto utrzymuje tak?



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Fahoo » śr sie 24, 2011 09:25

Misza1122, jak beddziesz sie po woli toczył tez bedzie rzeziło

ps odpowietrzyłes sprzegło?


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Defik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 107
Rejestracja: śr lip 02, 2008 14:11
Lokalizacja: Piotrków

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Defik » śr sie 24, 2011 11:45

A czy zamach 037105271K podejdzie do ALH bez żadnych modów czysta seria.

Proszę o szybką odpowiedź PILNE!!!



Awatar użytkownika
Misza1122
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: Misza1122 » śr sie 24, 2011 12:04

Dawałem przed wymianą do odpowietrzania. Ale w zakładzie, któremu słabo wierzę... Zaraz spróbuję też sam to zrobić tylko nie do końca wiem jak. Zastanawiałem się nad tym rzężeniem i nie mam pomysłów, co może być tego powodem, ale chyba faktycznie najprędzej jakieś łożysko;/ No cóż, wygląda na to, że zamiast wtrysków i regeneracji turbo, będzie druga skrzynka...
Kombinowalem, patrzyłem, są luzy. Nagrałem filmik.
Proszę:
http://w560.wrzuta.pl/film/0VocNyLmDFU/20110824" onclick="window.open(this.href);return false;
Przepraszam, że jakos jest jaka jest, ale to tylko telefon. Coś widać.
Moje kłopoty to nie wina zmiany sprzęgła? Mialem je juz co prawda wcześniej



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Post autor: toffic » śr sie 24, 2011 13:27

Fahoo pisze:toffic, mówisz o łożysku na wałku i na koncu skrzyni? :chytry: myslę ze to na wałku było wymieniane na nowe bo jest w komplecie z tarcza i dociskiem
Mówie o łożyskach w skrzyni, bo to one są odpowiedzialne za ten masakryczny dźwięk na jedmomasie. Dwumas, z racji swojego działania, niweluje drgania powodujące ww. odgłosy, co nie zmienia faktu, że większość skrzyń w TDi jest :ass:



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 7 gości