Filtr stożkowy w TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Marcin-Odra
- Mały gagatek
- Posty: 103
- Rejestracja: sob maja 26, 2007 14:53
- Lokalizacja: SWD
- Kontakt:
Filtr stożkowy w TDI
Witam,
Czy ktoś z Was stosował filtr stożkowy firmy Simota, coś takiego
http://moto.allegro.pl/item671205115_fi ... 300km.html
Czy jest sens inwestowania w taki wynalazek? Do założenia tego tematu zainspirowały mnie posty usera cobretii z forum seat-biza, który chwali ten filtr i wg niego jest wyrazna poprawa.
Chciałbym otrzymać tutaj więcej opinii na ten temat i czy na prawdę, że dzieki temu filtrowi jest charakterystyczne tsssyyyyyy tsssyyy tak jak w Subarenach i Evo?
Czy ktoś z Was stosował filtr stożkowy firmy Simota, coś takiego
http://moto.allegro.pl/item671205115_fi ... 300km.html
Czy jest sens inwestowania w taki wynalazek? Do założenia tego tematu zainspirowały mnie posty usera cobretii z forum seat-biza, który chwali ten filtr i wg niego jest wyrazna poprawa.
Chciałbym otrzymać tutaj więcej opinii na ten temat i czy na prawdę, że dzieki temu filtrowi jest charakterystyczne tsssyyyyyy tsssyyy tak jak w Subarenach i Evo?
powiem ci ze ja miłem BMC CDA i wywaliłem bo dół gorszy góra lepsza i strasznie głośno było u mnie,wróciłem do serii ale sam sie zastanawiam nad simotą teraz(przepływka moze szybciej klęknąć)
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 23:13 przez tomasz25, łącznie zmieniany 1 raz.
mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
Na seryjnych gratach najlepiej wymieniac często filtr i tyle, ewentualnie wkładke KN i bedzie dobrze.
Filtry stozkowe zalecają przy dużych turbinach.(uwaga na przepływki, często siadają)
Ja mam u siebie simote i jest ok, ale założyłem ją dopiero przy dużym turbo
pozdro
Filtry stozkowe zalecają przy dużych turbinach.(uwaga na przepływki, często siadają)
Ja mam u siebie simote i jest ok, ale założyłem ją dopiero przy dużym turbo
pozdro
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
I jest jakas roznica w porownaniu do serii ? dolot tez byl zmieniany ? i ile km na nim juz zrobiles, przeplywka stara czy nowa od razu dawales?
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 14:03 przez kozak, łącznie zmieniany 1 raz.
Napewno jest bardziej basowy dzwięk. Od razu simote założyłem przy zmianie na duże turbo, nie jeździłem na zwykłym filtrze więc nie mam porównania. Ale zasysa powietrze tak, że nie można ręki utrzymać przed filtrem
Zdjęcia masz na pierwszej stronce u mnie w temacie
Dolot oczywiście zmieniony i wydech przelotowy 3" do tego
Zrobiłem na niej jakieś 1000-1500 km. dopiero.
Zdjęcia masz na pierwszej stronce u mnie w temacie
Dolot oczywiście zmieniony i wydech przelotowy 3" do tego
Zrobiłem na niej jakieś 1000-1500 km. dopiero.
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 14:17 przez Ponior, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
charakterystyczne psyyyttt można zrobic przerabiając egr, ale u nnie mam zrobione że upuszcza cisnienie przy piszczeniu calkowicie pedalu gazu. A syczy lepiej niż nie jeden blow off a koszt około 10-20zł
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- luki-TDI
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pt mar 28, 2008 22:42
- Lokalizacja: Stary Sącz/Kraków
- Kontakt:
Simota przepuszcza powietrze równie dobrze jak K&N, jedyny problem Simoty to bardzo słabe filtrowanie. Co przy dłuższym urzytkowaniu zabije przepływke.
KINGSOFT CHIPTUNING - MODYFIKACJE DIESEL - BENZYNA
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski
jarucki, egr musisz odłaczyć od kolektora wydechowego a miejsce w tym kolektorze wydechowym zaslepić. egr odłączasz od sterownika i jeśli podepniesz go zamiast sterowania pod ciągłe podciśnienie z pompy vacu to bedzie cały czas otwarty. wiec musisz zamontować gdzieś przełącznik krańcowy ( ja mam pompe mechaniczna i zalożylem go na cięgnie gazu) np. pod pedałem gazu aby w momenice puszczenia gazu całkowicie, zawór np taki http://www.allegro.pl/item665803190_zaw ... ji_no.html
dostał napiecie i dal możliwość puszczenia podciśnienia z vacu do egr który się otworzy
Czyli prosciej
od podcisnienia z vacu prowadzimy wężyk do sterownika z linku na allegro, nastepnie z niego wężyk idzie do egr( który jest odłaczony od kolektora wydechowego), zawór z linku allegro ma mase podłączoną bezpośrednio do minusa silnika a plus idzie wląśnie przez przełącznik krańcowy który umożliwi przepływ prądu w momencie puszczenia gazu i otworzy sterownik , który umożliwi przepływ podciśnienia i otwarcie egr co w nastepstwie powoduje dziure w dolocie na wolnych obrotachi niczym nie szkodzi samochodowi:)
efekt jest taki jakby ktoś odpowietrzał hamulce w ciezarówce i nie ma efektu nagłego szarpnięcia przy wciśnieciu sprzęgla
[ Dodano: Sob Cze 27, 2009 13:27 ]
nie ma szarpnięcia silnikiem bo jak puscisz gaz to samochód zdązy zejsć z obrotów i nie potrzebuje aż tyle powietrza. przełacznik krańcowy można zalożyc na sprzegle ale myśle żd bedzie szarpao przy wciśnieciu go...
dostał napiecie i dal możliwość puszczenia podciśnienia z vacu do egr który się otworzy
Czyli prosciej
od podcisnienia z vacu prowadzimy wężyk do sterownika z linku na allegro, nastepnie z niego wężyk idzie do egr( który jest odłaczony od kolektora wydechowego), zawór z linku allegro ma mase podłączoną bezpośrednio do minusa silnika a plus idzie wląśnie przez przełącznik krańcowy który umożliwi przepływ prądu w momencie puszczenia gazu i otworzy sterownik , który umożliwi przepływ podciśnienia i otwarcie egr co w nastepstwie powoduje dziure w dolocie na wolnych obrotachi niczym nie szkodzi samochodowi:)
efekt jest taki jakby ktoś odpowietrzał hamulce w ciezarówce i nie ma efektu nagłego szarpnięcia przy wciśnieciu sprzęgla
[ Dodano: Sob Cze 27, 2009 13:27 ]
nie ma szarpnięcia silnikiem bo jak puscisz gaz to samochód zdązy zejsć z obrotów i nie potrzebuje aż tyle powietrza. przełacznik krańcowy można zalożyc na sprzegle ale myśle żd bedzie szarpao przy wciśnieciu go...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
podjeżdżając na światłach upuszcza i robi dym
Ostatnio zmieniony ndz lip 26, 2009 12:27 przez RA_FEEL_IT!, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości