Nie chce krytykowac programu moze byc calkiem udany. A cieszyc sie ze odpalal bo jak to zimny lut to bardzo czesto ECU wtedy martwe jestMRCZ pisze:Fahoo no z tego co kolega mówił, to pasek ciągnie lepiej na górze a dół jest raczej spokojny. Pan od "obróbki softu" powiedział, że przy zdrowej serii 145KM powinno być, więc duży zapas jest.
Błędy po wstawieniu chipa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
podstawek nie radzę dawać wiem z doświadczenia jak auto nagle zgaśnie i nie pali a klijent jest daleko i dzwoni do ciebie a ty wiesz co sie stało... najlepsze jest dobre lutowanie albo jak już sie daje podstawki to do kompletu można dodac wyjmaczki do kosci wtedy klijent zawsze może zmienć sobie sam
leo... pisze:są conajmniej 2 ...MRCZ pisze:odnośnie softu powiedział że "nie możliwe do tych modeli jest tylko jeden..."
038906019A
0281001691
350350 i 350100 to są 2 rózne wersje softu
BTW - 038xxx019x - robi się po kablu - niezależnie czy ECU siedzi w aucie czy musisz je wyciągnąć na stół
[ Dodano: 04 Paź 2009 11:32 ]
Kolego powiedz zajmujesz się takim wgrywaniem ja mam AJM`a z 2000r można coś wgrać do niego żeby go troske rozruszać? Coś takiego sensownego bez więkrzych szaleństw? Oczywiście kwestia finansowa do dogadania!
Pozdrawiam
gg 677858
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
...takim "wgrywaniem" zajmują się tunerzy - szukaj takiego który ma hamownie, doświadczenie i dobrą opinię...Aspidisca pisze:Kolego powiedz zajmujesz się takim wgrywaniem ja mam AJM`a z 2000r
Nie polecam szukania "gdzie najtaniej"Aspidisca pisze:Oczywiście kwestia finansowa do dogadania!
Ostatnio zmieniony pn paź 05, 2009 10:38 przez CrocodileReggae, łącznie zmieniany 1 raz.
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
I tu się mylisz.Nie trzeba być tunerem,żeby dobrze napisać program.CrocodileReggae pisze:...takim wgrywaniem zajmują się tunerzy
Trzeba tylko wiedzieć jak,a to nie jest,uwierz mi nic niewykonalnego.
Wystarczy poczytać sobie o chip tuningu na zagranicznych stronach,jest tego pełno.
Dobra lektura,ciekawa.Nie to co u nas.
Cenzura.
A sam czip tuning,pomijając kasę na sprzęt,to nic takiego skomplikowanego,jak się powszechnie uważa.
W takich sterownikach jak u kolegi Aspidisca,to pikuś.
Nie potrzeba sprzętu za kupę kasy,żeby coś tam napisać.
I nie trzeba mieć hamowni.Wystarczy tylko umieć czytać logi,bo to ich wskazania są najważniejsze,a nie wykres.
Druga sprawa,autko po sofcie najlepiej sprawdzać na drodze,bo hamownia nigdy nie odda warunków na niej panujących.Chodzi głównie o obciążenia,ale nie tylko.
Wartości zawarte na wykresie są też tylko zbliżone do realnych.
Choć powszechnie przyjmuje się te wartości jako ostateczne.
AFN 165,5@380,8
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
tu sie zgodzeI nie trzeba mieć hamowni.Wystarczy tylko umieć czytać logi,bo to ich wskazania są najważniejsze,a nie wykres.
Druga sprawa,autko po sofcie najlepiej sprawdzać na drodze,bo hamownia nigdy nie odda warunków na niej panujących.Chodzi głównie o obciążenia,ale nie tylko.
Wartości zawarte na wykresie są też tylko zbliżone do realnych.
Choć powszechnie przyjmuje się te wartości jako ostateczne.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
i jak przypadkiem dojdzie jednak do shamowania takiego auta - w efekcie można podziwiać super dołki w przebiegu momentu...sagon pisze:Druga sprawa,autko po sofcie najlepiej sprawdzać na drodze,bo hamownia nigdy nie odda warunków na niej panujących.Chodzi głównie o obciążenia,ale nie tylko.
W moim mniemaniu między innymi - hamownia powinna potwierdzić skuteczność usługi za którą płaci klient...
I nie chodzi mi o liczbowych psychotyków którzy płacą za 160KM a nie za 159KM a tych którzy wiedzą jak powinny przebiegać krzywe...
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
hehe a ja by się zastanowił nad czymś co się robi niby prosta sporawa tylko napisać program i wgrać tylko co potem ja przypadkiem korba wylezie bokiem trzeba brać za wszystko odpowiedzialność za to co się robi nawet jak nie to jest twoja wina... dla tego to nie jest takie wszystko proste... jak ci klient przyjedzie spowrotem.....
offtop
nikt.... żaden tuner, "nietuner amator" NIE PISZE PROGRAMU
Programu się nie pisze, nie tworzy.
Nie robi się żadnego "software creation"
chyba że ..jest się z Symanteca, albo z Techlandu.
Albo ..produkuje się Piggi packi lub inne standalone.
W innym wypadku co najwyżej można zrobić "ECU contents software modifications" ale z "creation" to nie ma nic wspólnego.
Jest milion pięćset sto dziewięćset fachurów modyfikacji softu vagów. Tylu samo albo i więcej jak super fachurów mechaników twierdzących że tylko to co spod Wolfsburga jest warte uwagi bo cała reszta to...
Zapytaj u Marka, specjalisty od simlocków na drugim skrzyżowaniu za rogiem. Z pewnością trzepie mody wieczorami do edc15. Co prawda, widząc zawartość SID803 robi w gacie, bo ...nie ma kogo skopiować ...ale wszystko z czasem.
end off topic.
pozdro
nikt.... żaden tuner, "nietuner amator" NIE PISZE PROGRAMU
Programu się nie pisze, nie tworzy.
Nie robi się żadnego "software creation"
chyba że ..jest się z Symanteca, albo z Techlandu.
Albo ..produkuje się Piggi packi lub inne standalone.
W innym wypadku co najwyżej można zrobić "ECU contents software modifications" ale z "creation" to nie ma nic wspólnego.
Jest milion pięćset sto dziewięćset fachurów modyfikacji softu vagów. Tylu samo albo i więcej jak super fachurów mechaników twierdzących że tylko to co spod Wolfsburga jest warte uwagi bo cała reszta to...
Zapytaj u Marka, specjalisty od simlocków na drugim skrzyżowaniu za rogiem. Z pewnością trzepie mody wieczorami do edc15. Co prawda, widząc zawartość SID803 robi w gacie, bo ...nie ma kogo skopiować ...ale wszystko z czasem.
end off topic.
pozdro
lepiej powiedziane być nie mogłogoodhope pisze:offtop
nikt.... żaden tuner, "nietuner amator" NIE PISZE PROGRAMU
Programu się nie pisze, nie tworzy.
Nie robi się żadnego "software creation"
chyba że ..jest się z Symanteca, albo z Techlandu.
Albo ..produkuje się Piggi packi lub inne standalone.
W innym wypadku co najwyżej można zrobić "ECU contents software modifications" ale z "creation" to nie ma nic wspólnego.
Jest milion pięćset sto dziewięćset fachurów modyfikacji softu vagów. Tylu samo albo i więcej jak super fachurów mechaników twierdzących że tylko to co spod Wolfsburga jest warte uwagi bo cała reszta to...
Zapytaj u Marka, specjalisty od simlocków na drugim skrzyżowaniu za rogiem. Z pewnością trzepie mody wieczorami do edc15. Co prawda, widząc zawartość SID803 robi w gacie, bo ...nie ma kogo skopiować ...ale wszystko z czasem.
end off topic.
pozdro
nie dalej jak wczoraj mnie ciągali do wskrzeszenia auta po ,,amatorskiej próbie chiptuningu''rob555 pisze:Spece.....
Cieszyc sie ze odpala wogule
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Jeżeli odczyty z poszczególnych kanałów nie pokazują żadnych znacznych odchyleń,to nie ma prawa być dołków.CrocodileReggae pisze:i jak przypadkiem dojdzie jednak do shamowania takiego auta - w efekcie można podziwiać super dołki w przebiegu momentu...
Jeżeli turbina dmucha równo i idzie po mapie,dawek też nie tnie,przepływka ma prawidłowe wskazania,to ewentualne dołki po shamowaniu są raczej niemożliwe.
Ale dla niektórych to wykres jest najważniejszy,a to tylko dwie kreski,które pokazują przybliżone wartości mocy i momentu.
Co do hamowni,jak jest,to dobrze,ale nie jest bezwzględnym warunkiem,bez którego nie da się poprawnie zmodyfikować oprogramowania.
Doświadczony tuner jest w stanie określić przybliżona moc i moment "pisząc" program.
Hamownia jest tylko po to,żeby klient wyjechał z papierowym dowodem profi roboty i maił się czym przed kolegami pochwalić.
Tak naprawdę,to dłuższa prosta pokazuje co tak na prawdę siedzi w ecu,nie papierek.
Już maiłem okazję podziwiać w akcji mocne,na papierze fury.
Jak to mówią,papier przyjmie wszystko.
Pozdro.
AFN 165,5@380,8
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
sagon, chyba nie sądzisz że każdy powinien rozkminiać odczyty z poszczególnych kanałów?sagon pisze:Jeżeli odczyty z poszczególnych kanałów nie pokazują żadnych znacznych odchyleń,to nie ma prawa być dołków.
Jeżeli turbina dmucha równo i idzie po mapie,dawek też nie tnie,przepływka ma prawidłowe wskazania,to ewentualne dołki po shamowaniu są raczej niemożliwe.
www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości