POMOCY!!! GOLF IV

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

malwa69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn paź 27, 2008 20:44
Lokalizacja: WARSZAWA

POMOCY!!! GOLF IV

Post autor: malwa69 » pn maja 18, 2009 22:30

JAKA MOŻE BYĆ PRZYCZYNA JEŻELI OD 2.5TYŚ-3TYŚ OBROTÓW RAZ CIĄGNIE I PRZERYWA A DO 3TYŚ TYLKO DOCHODZĄ OBROTY PODCZAS JAZDY?
A NA POSTOJU OSIĄGA MAX OBROTY?



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » wt maja 19, 2009 17:21

to jest dział speed, a nie techniczny. pozatym nie musisz krzyczeć więc wyłącz capsa


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

malwa69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn paź 27, 2008 20:44
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: malwa69 » wt maja 19, 2009 17:44

ja nie krzycze tylko chce się dowiedzieć bo jest to dla mnie ważne:(



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt maja 19, 2009 17:50

malwa69, to co opisujesz jest efektem przejścia sterownika silnika (czyli komputera w samochodzie pilnującego prawidłowej pracy silnika i innych podzespołów) w stan pracy awaryjnej spowodowanej tzw. "przeładowaniem" lub "niedoładowaniem" turbosprężarki.
Wpisz sobie na dole strony w wyszukiwarkę google hasło "notlauf" a dowiesz się wszystkiego - jest co czytać ale cierpliwość i zrozumienie na tej podstawie problemu rozjaśni Ci wszystko. Faktem jest, że pytania związanie z nieprawidłową pracą silnika TDI powinny być zamieszczane w dziale Techniczne - TDI TD Diesel.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości