JAKA MOŻE BYĆ PRZYCZYNA JEŻELI OD 2.5TYŚ-3TYŚ OBROTÓW RAZ CIĄGNIE I PRZERYWA A DO 3TYŚ TYLKO DOCHODZĄ OBROTY PODCZAS JAZDY?
A NA POSTOJU OSIĄGA MAX OBROTY?
POMOCY!!! GOLF IV
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
to jest dział speed, a nie techniczny. pozatym nie musisz krzyczeć więc wyłącz capsa
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
malwa69, to co opisujesz jest efektem przejścia sterownika silnika (czyli komputera w samochodzie pilnującego prawidłowej pracy silnika i innych podzespołów) w stan pracy awaryjnej spowodowanej tzw. "przeładowaniem" lub "niedoładowaniem" turbosprężarki.
Wpisz sobie na dole strony w wyszukiwarkę google hasło "notlauf" a dowiesz się wszystkiego - jest co czytać ale cierpliwość i zrozumienie na tej podstawie problemu rozjaśni Ci wszystko. Faktem jest, że pytania związanie z nieprawidłową pracą silnika TDI powinny być zamieszczane w dziale Techniczne - TDI TD Diesel.
Wpisz sobie na dole strony w wyszukiwarkę google hasło "notlauf" a dowiesz się wszystkiego - jest co czytać ale cierpliwość i zrozumienie na tej podstawie problemu rozjaśni Ci wszystko. Faktem jest, że pytania związanie z nieprawidłową pracą silnika TDI powinny być zamieszczane w dziale Techniczne - TDI TD Diesel.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości