[mk2] swap silnika TDI ASZ/ARL

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » ndz maja 10, 2009 13:53

Gobo90 pisze:ak jest chłodnica paliwa i powinieneś ja zalozyc pompy w zbiorniku nie musisz i bez niej jest ok :)
chłodnicy paliwa u siebie nie ma, ale wizje na założenie tak od roku, bo jednak sie grzeje.na hamowni pomiędzy hamowaniami uciekło 7 KM przy FMIC bo sie paliwo masakrycznie zagrzało. kanały paliwowe są w głowicy, więc obojętnie jak szybko bedziesz jeździł i tak bedzie ciepło
co do pompy-nie miałem po swapie i czasem miałem głupie zjawisko zgaśnięcia silnika na ostrym, szybkim zakręcie w prawo i czasem nawet na prostej, dzięki czemu nie dojechałem np. na program do rogala. wkurzyłem sie i włożyłem taką lajtową 3barową od abfa i ciekło jak z ........ skąd tylko sie dało i dymił jak wściekły niespalonym paliwem.wymieniłem na taką z RP i dalej było nieciekawie. dopiero z fabii TDI po rzeźbie smoka w baku mam spokój.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » ndz maja 10, 2009 15:51

no ja mam chlodniczke paliwa i jest ok... co do pompy to ja mam chyba ori z g60 i jest ok



Awatar użytkownika
Fido_dido
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: sob mar 03, 2007 22:55
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Fido_dido » pn maja 11, 2009 17:43

Piter zawias z abfa to to samo co vr6 możesz śmiało brać

chłodnica nie jest wymagana ale zalecana

pompa w baku to dla mnie mus przy ostrych hamowaniach czy łukach jak paliwo odejdzie z baku to potem juz nie zapalisz tylko na pych :/

wiec warto coś takiego założyć


6 biegowa skrzynia nie jest warta one sa dosc krotkie i miedzy długa 5 a 6 moze jest te 10km roznicy

śmiało biez 5 biegowke na niej polecisz te 230-240

zeby zapakowac 6 gang do dwojki

musisz przenieść mocowanie poduszki od skrzyni w inne miejsce trzeba przespawać sanki
wykonac oppodstaw tylnia i przednia lape od skrzyni

zamontowac wybioerak do 6 biegowki

oraz przyciac i skrtocic oryginalne połosie od 6 biegowki
trzeba je dobrze przespawac
no i zewnetrzne przeguby wymienic albo na vr6/abf albo na zzawiasu na 4x100


Bling Bling........ rrados TDI Gangster's :D!! Siee Wiee !! Sieeeeeemanko team :D VR6 ynynynyn;]

Awatar użytkownika
PiterGOLF
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 490
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 00:43
Lokalizacja: VWolin
Kontakt:

Post autor: PiterGOLF » śr maja 13, 2009 22:37

Fido_dido pisze:Piter zawias z abfa to to samo co vr6 możesz śmiało brać

chłodnica nie jest wymagana ale zalecana

pompa w baku to dla mnie mus przy ostrych hamowaniach czy łukach jak paliwo odejdzie z baku to potem juz nie zapalisz tylko na pych :/

wiec warto coś takiego założyć


6 biegowa skrzynia nie jest warta one sa dosc krotkie i miedzy długa 5 a 6 moze jest te 10km roznicy

śmiało biez 5 biegowke na niej polecisz te 230-240

zeby zapakowac 6 gang do dwojki

musisz przenieść mocowanie poduszki od skrzyni w inne miejsce trzeba przespawać sanki
wykonac oppodstaw tylnia i przednia lape od skrzyni

zamontowac wybioerak do 6 biegowki

oraz przyciac i skrtocic oryginalne połosie od 6 biegowki
trzeba je dobrze przespawac
no i zewnetrzne przeguby wymienic albo na vr6/abf albo na zzawiasu na 4x100
W takim razie grubo muszę sie zastanowić nad ta skrzynia. Faktycznie dużo mniej rzeżby było by z piątką. Dzieki wszystkim za pomoc, pozdr.


Kupie, kompletne brązowe wnętrze do Golfa II CL 3d lub przedni fotel kierowcy i tylny lewy parapet (platikowy bez obszycia).

Golf Mk2 VR6 -------> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=85276
Golf Mk2 CL 87' -----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=543320
https://www.facebook.com/przyborgarage

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » śr cze 24, 2009 21:20

Czy przy swapie z vp ASV na pd jest duzo roboty z elektryka? trzeba zmieniac wiazki idace do kabiny cztylko tylko wiazke silnikowa sie zmienia ? komp oczywiscie od pd'ka, zegary tez czy moga zostac stare ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości