chłodnicy paliwa u siebie nie ma, ale wizje na założenie tak od roku, bo jednak sie grzeje.na hamowni pomiędzy hamowaniami uciekło 7 KM przy FMIC bo sie paliwo masakrycznie zagrzało. kanały paliwowe są w głowicy, więc obojętnie jak szybko bedziesz jeździł i tak bedzie ciepłoGobo90 pisze:ak jest chłodnica paliwa i powinieneś ja zalozyc pompy w zbiorniku nie musisz i bez niej jest ok
co do pompy-nie miałem po swapie i czasem miałem głupie zjawisko zgaśnięcia silnika na ostrym, szybkim zakręcie w prawo i czasem nawet na prostej, dzięki czemu nie dojechałem np. na program do rogala. wkurzyłem sie i włożyłem taką lajtową 3barową od abfa i ciekło jak z ........ skąd tylko sie dało i dymił jak wściekły niespalonym paliwem.wymieniłem na taką z RP i dalej było nieciekawie. dopiero z fabii TDI po rzeźbie smoka w baku mam spokój.