Chlopaki zakladam nowy temat bo mam podobne plany jak wielu innych ludzi na forum ale mam kilka pytan , ktorych nie ma w innych tematach. Moj silnik to AXR
Mianowicie chce FMIC dac do tego turbinke z ARL, program i sprzegielko sachs z vr6 jak moje juz padnie . Celuje w moc 180KM i z gory planuje zostac przy tej skrzyni czyli 5biegow bo nei zalezy mi na maxymalnej predkosci.
Slyszalem ze AXR ma wydajniesze pompki od ATD ktos moze mi to objasnic?? Słyszalem ze atd ma w PD dziurki 0150, to jakie ma axr?? Pytam o to bo jestem ciekaw czy pompki obsluza taka moc czy musze zmienic koncowki i robic hybrydy.
Co jeszcze musze zmienic zeby ten amochodzik przy mocy 180 + jezdzil w miare bezawaryjnie??
aha zawieszka juz siedzi koni.
pozdrawiam
axr a atd- jaka roznica... ile to zniesie i co dalej??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
dobry kierunek obieraszandy_czarny pisze:chce FMIC dac do tego turbinke z ARL, program i sprzegielko sachs z vr6
myślę że bez pompek AL nie do zdobycia wynikandy_czarny pisze:Celuje w moc 180KM
andy_czarny pisze:przy mocy 180 + jezdzil w miare bezawaryjnie??
używać mocy z głową i dbać o terminowe wymiany eksploatacyjne
Zmien pompki bo Twoje do 160KM starcza a pozniej to loteria. Ale generalnie dobry plan
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
-
- Ma gadane
- Posty: 166
- Rejestracja: czw lut 28, 2008 00:50
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości