Swap czy mody ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Swap czy mody ?
Witam.
Chodzi mi ostatnio po glowie taka mysl i nie daje spac..
Mam alh + program ale juz nie wystarcza i zastanawiam sie co wyjdzie lepiej taniej i mniej awaryjnie Czy dokladac wtryski + chlodzenie + turbo czy zrobic swap na tdi 130km i dac program ?
Chcial bym dojsc do 150-170KM i ok 330-350Nm
Jak by to wygladalo z awaryjnoscia pozniej aktualnie jest 200.000km zbliza sie wymiana rozrzadu czyli jakis 1000 zl do tego dolozyc wszystkie graty to bedzie myse spora suma kolo 3000zl czy nie lepiej wstawic silnik z miejszym przebiegiem okolo 100.000km od jakiegos anlika itp. ze skrzynia 6bieg.?
Mysle ze koszty byly by zblizone, jak by to wogole wspolgralo mysle ze silniki tdi sa na zasadzie plug&play, nie jestem znawca tego tematu a raczej ejstem zielony ale rozmiarami chyba by sie zmiescil ?
Z gory dzieki za pomocne wypowiedzi
Pozdro
Chodzi mi ostatnio po glowie taka mysl i nie daje spac..
Mam alh + program ale juz nie wystarcza i zastanawiam sie co wyjdzie lepiej taniej i mniej awaryjnie Czy dokladac wtryski + chlodzenie + turbo czy zrobic swap na tdi 130km i dac program ?
Chcial bym dojsc do 150-170KM i ok 330-350Nm
Jak by to wygladalo z awaryjnoscia pozniej aktualnie jest 200.000km zbliza sie wymiana rozrzadu czyli jakis 1000 zl do tego dolozyc wszystkie graty to bedzie myse spora suma kolo 3000zl czy nie lepiej wstawic silnik z miejszym przebiegiem okolo 100.000km od jakiegos anlika itp. ze skrzynia 6bieg.?
Mysle ze koszty byly by zblizone, jak by to wogole wspolgralo mysle ze silniki tdi sa na zasadzie plug&play, nie jestem znawca tego tematu a raczej ejstem zielony ale rozmiarami chyba by sie zmiescil ?
Z gory dzieki za pomocne wypowiedzi
Pozdro
Ostatnio zmieniony pt kwie 17, 2009 23:53 przez GsBeetle, łącznie zmieniany 1 raz.
BlackB
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205203
[url=http://vagsociety.pl][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205203
[url=http://vagsociety.pl][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]
a jak to bdzie wygladac gdzy nakula sie wiecej kilometrow i do tego caly ten zestaw:)
Co bezie trzeba wymienic ( czy jakis grubszy remont silnika? )
Dodam ze aktualnie nic sie nie dzieje w samochodzie rowno pracuje nie ciagnie oleju nie kopci nie mam zadnych zastrzezen Jedynie co to przy niskich obrotach jak go ciagne 1100-1250 slychac taki dzwiek jak by gdzis cos latalo ale przy 1300-1400 to juz ustaje i jest gladka cisza
Co bezie trzeba wymienic ( czy jakis grubszy remont silnika? )
Dodam ze aktualnie nic sie nie dzieje w samochodzie rowno pracuje nie ciagnie oleju nie kopci nie mam zadnych zastrzezen Jedynie co to przy niskich obrotach jak go ciagne 1100-1250 slychac taki dzwiek jak by gdzis cos latalo ale przy 1300-1400 to juz ustaje i jest gladka cisza
BlackB
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205203
[url=http://vagsociety.pl][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205203
[url=http://vagsociety.pl][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W ALH taka moc to: wtryski 0.216 (ok. 1k uzywki w dobrym stanie), turbo (jakas hybryda tez ok 1K z gwarancja), do tego obowiazkowo FMIC (robiac samemu to koszt czesci i jakies spawanie ok: 500zl), no i na koniec strojenie ok 1k w zaleznosci od regionu moze byc wiecej lub mniej, no i jeszcze takie *#cenzura#* jak wyciecie kata, ew. hamulce. Razem wychodzi kwota rzedu: 3.5kPLN, zakladajac ze sam sobie zmienisz wtryski , turbo i wyrzezbisz sobie FMIC`aGsBeetle pisze:Chcial bym dojsc do 150-170KM i ok 330-350Nm
Biorac pod uwage swap`a to za silnik z osprzetem trzeba te 3K spokojnie dac + ew. nieoczekiwane rzeczy no i koszt swapa, ktorego raczej sam nei zrobisz skoro mowisz ze jestes zielony , wiec z 3.5k zrobi sie jakies 5-6k za zaswapowanie silnika.
Reasumujac, jesli masz zdrowy motor to przy moc w jaka celujesz zostan przy nim
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
Przy jakiej mocy powinienem zmienic sprzeglo ? i jezeli to na jakie z jakiegos innego modelu ?czy musi to byc nowe jakies specjalnie pod moc ..
napewno nie bede wykonywac sam wolal bym kupic wszystkie graty ( tj. wtryski, turbo, ic i ew. sprzeglo ) i wszystko za jednym zamachem zamontowac i zhamowac auto .. :] najblizej mam do gdanska pozniej poznan, warszawa itd.. Teraz czy mozna dopasowac ic od innego auta i tylko orurowanie zrobc ? Jak z wydechem czy tez trzeba powiekszyc srednice wylotowa ?
Wynika na to ze lepiej zostac przy tym silniku;)
Do jakiej mocy wystarczaja 216 od cowboy''a ?
jakie turbo jezeli juz o tym mowa .. ( znalezione na forum )
wszystkie turbiny bez kolektora to jest z wirnikami:
arl,gt 17/20,18/20 1100 zł detal ------ lista 900 zł
gt 18/22 detal 1200 zł------------------lista 1000 zł
z kolektorem arl detal 1100 zł --------lista 900 zl
pozostałe detal 1400 zł ---------------lista 1100 zł
z tego co przeczytalem w innym temacie to najlepiej kupic or. ARL ?
Intercooler
Albo oferta silvercrostuning
www.silvercrosstuning.com
Ceny dla nas:
Intercooler L - 550zł
Intercooler S - 400zł
czy wystarczy S ? ( Do tego musze doliczyc orurowanie ? )
Chcialbym zlozyc taki light'owy setup nie wiem ile moge uzyskac na z (ALH+TURBO+IC+216+SOFT) ?Ale chcial bym zeby nie bylo to wyzylowane tylko pozostalo z pewnym zapasem dzialalo dlugo i bezawaryjnie auto nie jest raczej butowane czesto tylko czasami jak ktos zdenerwuje aha i co zrobic ze skrzynia mam 5b.. za malo czesto robie trase i przydaly by sie dluzsze biegi zeby zbic troche na (spalaniu) i halasie ? Czytalem o zmianie na jakas 5b od innego modelu ? czy wogole do alh podeszla by 6b?
napewno nie bede wykonywac sam wolal bym kupic wszystkie graty ( tj. wtryski, turbo, ic i ew. sprzeglo ) i wszystko za jednym zamachem zamontowac i zhamowac auto .. :] najblizej mam do gdanska pozniej poznan, warszawa itd.. Teraz czy mozna dopasowac ic od innego auta i tylko orurowanie zrobc ? Jak z wydechem czy tez trzeba powiekszyc srednice wylotowa ?
Wynika na to ze lepiej zostac przy tym silniku;)
Do jakiej mocy wystarczaja 216 od cowboy''a ?
jakie turbo jezeli juz o tym mowa .. ( znalezione na forum )
wszystkie turbiny bez kolektora to jest z wirnikami:
arl,gt 17/20,18/20 1100 zł detal ------ lista 900 zł
gt 18/22 detal 1200 zł------------------lista 1000 zł
z kolektorem arl detal 1100 zł --------lista 900 zl
pozostałe detal 1400 zł ---------------lista 1100 zł
z tego co przeczytalem w innym temacie to najlepiej kupic or. ARL ?
Intercooler
Albo oferta silvercrostuning
www.silvercrosstuning.com
Ceny dla nas:
Intercooler L - 550zł
Intercooler S - 400zł
czy wystarczy S ? ( Do tego musze doliczyc orurowanie ? )
Chcialbym zlozyc taki light'owy setup nie wiem ile moge uzyskac na z (ALH+TURBO+IC+216+SOFT) ?Ale chcial bym zeby nie bylo to wyzylowane tylko pozostalo z pewnym zapasem dzialalo dlugo i bezawaryjnie auto nie jest raczej butowane czesto tylko czasami jak ktos zdenerwuje aha i co zrobic ze skrzynia mam 5b.. za malo czesto robie trase i przydaly by sie dluzsze biegi zeby zbic troche na (spalaniu) i halasie ? Czytalem o zmianie na jakas 5b od innego modelu ? czy wogole do alh podeszla by 6b?
Ostatnio zmieniony pn kwie 20, 2009 17:25 przez GsBeetle, łącznie zmieniany 1 raz.
BlackB
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205203
[url=http://vagsociety.pl][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205203
[url=http://vagsociety.pl][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]
Na takim setupie 150-160KM w zaleznosci od egz z plaskim momentem i wszystko banglaGsBeetle pisze:?Ale chcial bym zeby nie bylo to wyzylowane tylko pozostalo z pewnym zapasem dzialalo dlugo i bezawaryjnie
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
ca 185 KM z pompą 11mm i 165KM z pompą seryjną 10mmGsBeetle pisze: Do jakiej mocy wystarczaja 216 od cowboy''a ?
raczej szukaj z kolektorem do siebie - najlepiej z ARL-awszystkie turbiny bez kolektora
jedno jest pewne na pczątek musisz założyć 216 i zrobić program żeby mieć te 150KM
potem możesz wymienić turbo i zainstalować FMIC
http://moto.allegro.pl/item612144125_ch ... _nowa.html
czy mozna wzucic taki cooler i do tego dac orurowanie ?
czy mozna wzucic taki cooler i do tego dac orurowanie ?
BlackB
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205203
[url=http://vagsociety.pl][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=205203
[url=http://vagsociety.pl][img]http://img59.imageshack.us/img59/8277/headerbgl.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości