przeróbka silnika 2.5 tdi v6

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn kwie 20, 2009 08:24

GMS pisze:musi albo nie musi wszystko przez pompe vp44
w usa vp44 nie przeszkadza zeby robic kilkaset koni w cumminsach...
poczekajcie, nie wiem czy poludniowi sasiedzi nie szykuja jakiegos grubszego projektu na bazie wlasnie 2.5 24v

ps. to ze ktos czegos u nas nie zrobil to nie znaczy, ze sie nie da
Ostatnio zmieniony pn kwie 20, 2009 08:27 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7258
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn kwie 20, 2009 08:42

zaprzal pisze:to ze ktos czegos u nas nie zrobil to nie znaczy, ze sie nie da
pewnie że się da ale za worek dukatów...

ja bym wolał dłubać jakieś AEL-a starego kupić po taniości i zobaczyć ile to wytrzyma.. bo już nowsze R5 2.5 TDI typu AXG lub AXE to juz w ogóle mają fajny potencjał :)



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » pn kwie 20, 2009 09:23

GMS pisze:musi albo nie musi wszystko przez pompe vp44
krzywo na nia spojrzysz i sie zapowietrza :D



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn kwie 20, 2009 09:59

cowboy pisze:ja bym wolał dłubać jakieś AEL-a starego kupić po taniości i zobaczyć ile to wytrzyma..
na tdiclub gosciu ma cos ponad 300km i placze, ze nie ma wlasnie glowicy 24v. Kolega Trochim teraz planuje cos podobnego: stare r5 tdi plus coupe quattro :helm:

V6 to nie jest projekt dla zjadacza chleba co najwyzej jako drogi democar do firmy aczkolwiek da sie z niego zrobic potwora
SToRM pisze:krzywo na nia spojrzysz i sie zapowietrza :D
trzeba dbac o pompke podajaca zeby byla zawsze sprawna :bigok:
Ostatnio zmieniony pn kwie 20, 2009 10:00 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

jaroo1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn kwie 13, 2009 13:50
Lokalizacja: kraków

Post autor: jaroo1985 » wt kwie 21, 2009 18:49

a jesli mam dobre wałki wszystko jest w nienagannej formie
to jak z moim planem mozna sie pobawic w tym kierunku???? czy dac spokój
bo widze ze wszyscy jedziecie na te silniki to prawda ze ciekną zawsze wyciek jest miedzy przejsciem z korpusu w mise to jest taka kryza
ale jesli sie dba to wdzieczne sa ja nienazekam co prawda rozzrzad drogi duzo pracy
ale co zrobic



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » wt kwie 21, 2009 21:23

zrób program i lataj na spokojnie z pewnym zapasem gotówki w portfelu bo cos napewno wyskoczy z nienacka



Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » sob kwie 25, 2009 13:44

GMS pisze:zrób program i lataj na spokojnie z pewnym zapasem gotówki w portfelu bo cos napewno wyskoczy z nienacka
miałem A4 2,5 tdi AFB po chipku na 180 ps i wszystko zalezy od przebiegu i serwisowania,jak sie dba o odme i odpowiednia obsługe to motor smiga,no i dzwiek V6 jest klasa,szkoda ze wydech nie zrobiłem na przelocie.Ja przy przebiegu 200 tys miałem wałki nie zjechane ,sprawdzałem je przy uszczelnianiu motoru bo troszke sie lało z niego :)
Ostatnio zmieniony sob kwie 25, 2009 22:38 przez tomasz25, łącznie zmieniany 1 raz.


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » ndz kwie 26, 2009 20:47

tomasz25 pisze:
GMS pisze:zrób program i lataj na spokojnie z pewnym zapasem gotówki w portfelu bo cos napewno wyskoczy z nienacka
miałem A4 2,5 tdi AFB po chipku na 180 ps i wszystko zalezy od przebiegu i serwisowania,jak sie dba o odme i odpowiednia obsługe to motor smiga,no i dzwiek V6 jest klasa,szkoda ze wydech nie zrobiłem na przelocie.Ja przy przebiegu 200 tys miałem wałki nie zjechane ,sprawdzałem je przy uszczelnianiu motoru bo troszke sie lało z niego :)
to masz farta że nic nie padło daj księdzu na tacę w niedziele zazwyczaj coś pada , zresztą to opinia nie tylko moja
pozdrawiam



Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » ndz kwie 26, 2009 23:44

wszystko zalezy od stanu i przebiegu,jezdziłem ostatnio Skodą Superb 1.9 130 ps po przebiegu 150 tys i była tak zaj...ze szok.


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » pn kwie 27, 2009 00:31

150 to niezle a czy to aby orginalny przebieg bo coś w to wątpię , dobry mistrz i tyle nie zrobi...powodzenia



Awatar użytkownika
tomasz25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 303
Rejestracja: sob mar 17, 2007 15:37
Lokalizacja: :)
Kontakt:

Post autor: tomasz25 » pn kwie 27, 2009 16:21

GMS pisze:150 to niezle a czy to aby orginalny przebieg bo coś w to wątpię , dobry mistrz i tyle nie zrobi...powodzenia
ogrginał przebieg bo auto w polsce kupione jeden własciciel to wiem,ale nie ważne,pozdro


mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości