Golf 4 2.0 TDI BKD 16V by DynoSoft

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » śr lip 01, 2009 19:27

guluwroc pisze:
Rafalek114 pisze:jezeli to jest light to ile planujesz finalnie osiagnac ?? 260-270 jest realne ?
Zobaczymy,to już od silnika zależy,osprzęt jest gotowy na 300KM.
osprzęt- czyli co?
bo nie słyszałem żeby ktoś na seryjnych pompkach i wałkach osiągną więcej niż 270KM z bkd,
nie pisałeś że zmieniałeś te części, myślisz że seryjne dadzą radę na 300KM?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lip 01, 2009 21:00

grzegorzp pisze:na seryjnych pompkach i wałkach osiągną więcej niż 270KM z bkd
na pompki jest rada

Obrazek

a walków np. dbilas dynamics nie ma jeszcze w ofercie do 16V

fajnie byłob gdyby 300 pekło :bigok: :okej:



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » śr lip 01, 2009 23:29

cowboy pisze:fajnie byłob gdyby 300 pekło
W pasku Rogalottiego było 280 (chyba BGW)

300 to juz całkiem zacna cyfra

Czekamy na efekt finalny!


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw lip 02, 2009 07:40

CrocodileReggae pisze:W pasku Rogalottiego było 280 (chyba BGW)
W tej chwili jest juz ponad 300 tylko ze z nitro


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 02, 2009 08:27

Pasek Rogala to jest 8V czyli tak napradwe 1.9 o pojemnosci zwiększonej do 2.0

Temat jest o 16V, który ma znacznie lepszy flow w głowicy i podobno wyżej się kręci i osiąga wyższe moce przy tym samym doładowaniu..

Bardzo jestem ciekaw czy jest możliwe osiągnięcie 300KM w tym silniku na seryjnych wałkach...

na razie to chyba coś koło 250KM z BKD chyba sie pojawiało na wykresach, wiec myslę że pierwsza rzecz to pompki trzeba wzmocnić :)



guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » czw lip 02, 2009 10:37

Napisałęm ze osprzęt jest gotowy na 300KM ,nie silnik!!
A osprzęt to:(turbo,IC,wydech,dolot z filtrem),reszta zależy od stanu technicznego silnika i wydajności pompek,napewno je zmienie za jakiś czas tylko narazie borykam sie z problemem turbo,juz je robiłem 2 razy i puszcza olej na wydech co jakis czas w postaci białej chmury z wydechu :(



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » wt sie 04, 2009 14:33

Dawaj nowy wykres :food: :food: :food: :chytry:


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

majkitdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: pt lut 06, 2009 09:37
Lokalizacja: ddz
Kontakt:

Post autor: majkitdi » wt sie 04, 2009 15:05

Ponior pisze:Dawaj nowy wykres :food: :food: :food: :chytry:
rowniez jestem ciekaw :jezor:

w tym roku klasa diesel kuleje po calosci, mam nadzieje zobaczyc biale mk4 w akcji gdzies na okolicznych lotniskach :pub:
Ostatnio zmieniony wt sie 04, 2009 15:07 przez majkitdi, łącznie zmieniany 2 razy.


vw > all

Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » wt sie 04, 2009 15:51

majkitdi pisze:rowniez jestem ciekaw
Ja już znam wynik :jezor: ale poczekajmy na wykresik, według mnie jest ładnie :satan:


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » wt sie 04, 2009 15:57

Ponior pisze:Ja już znam wynik :jezor: ale poczekajmy na wykresik, według mnie jest ładnie :satan:
sprzedaj co masz do sprzedania...


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sie 04, 2009 16:11

jak jest 300KM to sie jeszcze rozmysle i BKD włoze do swojego audi :helm:



Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » wt sie 04, 2009 16:34

cowboy pisze:jak jest 300KM to sie jeszcze rozmysle i BKD włoze do swojego audi :helm:
i wtedy by było quatrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrro...


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » wt sie 04, 2009 22:00

Nadszedł dzień aby dokończyć własne auto,Bezpiecznie nie da sie więcej zrobić z 2,0 16v na seryjnych wałkach,seryjnej głowicy i seryjnych pompowtryskach.
Obrazek
Strojeniem auta zajął sie dziś Aligator będąc przejazdem we Wrocławiu.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt sie 04, 2009 22:01

:bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok: :bigok:

[ Dodano: Wto Sie 04, 2009 22:02 ]
guluwroc pisze:Bezpiecznie nie da sie więcej zrobić z 2,0 16v na seryjnych wałkach,seryjnej głowicy i seryjnych pompowtryskach
co najbardziej blokuje teraz paliwo czy powietrze ?

stawiam ze pompki sie juz konczą ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości