[mk4] EGR kit
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
[mk4] EGR kit
Witajcie koledzy co myslicie o zastapieniu Egr takim oto kitem. Jak to wplynie na silnik czy to bedzie zdrowe dla silnika wiem ze na wyspach jest to bardzo popularne i wiekszosc uzytkownikow zaspepuje swoje EGry takimi zestawiami. Zobaczcie sami.
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Sam bede robil cos takiego;) Kolektor mam z AJMa, do tego trzeba zrobic flansze na 3 sruby i rurke fi 50 na rure przylaczeniowa od IC i w tej rurce maly wypust zeby podpiac wezyk cisnieniowy idacy do komputera (bo niestety takie cos jest w starym kolektorze a w nowym tego nie ma). Cala instalacja EGR idzie out a w tymczasowym kolektorze wydechowym wyjscie na EGR zaslepic podkladka
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
- Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała
po co to robić skoro można to wyłączyć elektornicznie? nierozumiem...
a jak juz ktoś bardzo chce wydać kase to u prawie każdego tunera można za 150 zł wspawać kawałek rurki... -ale i tak trzeba to wyłączyć w elektonice bo bedzie srał błędami
a jak juz ktoś bardzo chce wydać kase to u prawie każdego tunera można za 150 zł wspawać kawałek rurki... -ale i tak trzeba to wyłączyć w elektonice bo bedzie srał błędami
Był 4-dzwiowy wygodny ARL+....
Jest 2-dzwiowy NIEwygodny BKD+++
wystarczy sie przejechać żeby zrozumieć ten wybór... :satan:
Jest 2-dzwiowy NIEwygodny BKD+++
wystarczy sie przejechać żeby zrozumieć ten wybór... :satan:
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Dokladnie EGR mozna wylaczyc w sofcie, druga sprawa i moje osobiste zdanie jest takie ze brak EGRa powoduje znaaacznie dluzszy czas nagrzewania samochodu do 90st szczegolnie w PD.
ASZ z EGRem lapal 90st po ok 10km od domu, warunki ok 0st C, AJM lapal 90st po ok 20km w tych samych warunkach... moim zdaniem warto przeczyscic raz na 50kkm dolot niz meczyc sie 20km z niedogrzanym silnikiem (juz nie wspomne o wiekszym spalaniu podczas tych 20km).
Zrobisz jak zechcesz...
ASZ z EGRem lapal 90st po ok 10km od domu, warunki ok 0st C, AJM lapal 90st po ok 20km w tych samych warunkach... moim zdaniem warto przeczyscic raz na 50kkm dolot niz meczyc sie 20km z niedogrzanym silnikiem (juz nie wspomne o wiekszym spalaniu podczas tych 20km).
Zrobisz jak zechcesz...
Ostatnio zmieniony pt kwie 10, 2009 18:41 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Nie bedzie wywalal bledow dopoki nie odlaczysz elektrycznie zaworka.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
Tak koeldzy wszystk osie zgadza tylko jeszcze jedna sprawa kktora troche mnei zniechecila do zastosowania takeigo kitu. Cztalem o tym sporo na forum leona pare ludzi na tym juz jezdzi i z racji na to ze nei ma EGRa nei ma klapki zamykajacej doplyw powietrza podczas gaszenia auta i wystepuje problem szarpniecia silnika podczas tego gaszenia. Lepiej chyba wylaczyc poprostu EGR i zaslepic go.
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Klapa gaszaca swoja droga...
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
Dario84 chyba klapa to glowny problem chociaz niektorym nei przeszkadza takie gaszenie motoru z tego co czytalem no i tak jak pisales odnosnie nagrzewania auta. Zaslepimy i wylaczymy elektronicznie i bedzie luz.
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Jak wylaczysz i zaslepisz egr to problem z nagrzewaniem bedzie nadal.czajaa22 pisze:Dario84 chyba klapa to glowny problem chociaz niektorym nei przeszkadza takie gaszenie motoru z tego co czytalem no i tak jak pisales odnosnie nagrzewania auta. Zaslepimy i wylaczymy elektronicznie i bedzie luz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do odlaczenia EGRa mam male pytanko. Sterowany jest elektrycznie i do niego ida dwa przewody czy wiecej? Nie mozna by wstawic cos zamiast niego. Do opla sie wstawia "egr cheater" ale w vagu chyba wystarczy wstawic opornik symulujacy podlaczenie egra? Musze zerknac jak to jest w moim AHFie.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
Ok to co radzisz tylko czyszczenie i nic pozatym? Wiele tunerow po modyfikacjach odlacza EGR, moj AHf tez bedzie przechodzil w lato grubsze mody wiec pewnie tuner pewnie go wylaczy?Dario84 pisze:Jak wylaczysz i zaslepisz egr to problem z nagrzewaniem bedzie nadal.czajaa22 pisze:Dario84 chyba klapa to glowny problem chociaz niektorym nei przeszkadza takie gaszenie motoru z tego co czytalem no i tak jak pisales odnosnie nagrzewania auta. Zaslepimy i wylaczymy elektronicznie i bedzie luz.
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
Dario ja mam odłączonego EGRa i nie zauważyłem dłuższego nagrzewania się silnika chociaż to co mówisz ma sens bo EGR dostarcza do kolektora ssącego ciepłe spaliny do powtórnego przepalenia. A nie jest przypadkiem tak że EGR włącza się głównie na postoju na obrotach jałowych a podczas jazdy nie? Inna sprawa że u mnie siedzi VP w PD może być to bardziej odczuwalne.
Ja mam do pracy 15 km i czy był mróz -20 czy -10 to zawsze zdąży złapać 90 stopni. teraz robi to juz po ok 5 km. A masz na krućcu wodnym wystającym z głowicy podgrzewacz?
I jeszcze jedna kwestia - w sumie mi nic żadnych błędów nie wywala, mam mechanicznie odłączony wężyk podciśnieniowy od gruszki sterowania EGRa ale nie wiem czy mam to wyłączone również softem - można to jakoś sprawdzić VAGiem?
Ja mam do pracy 15 km i czy był mróz -20 czy -10 to zawsze zdąży złapać 90 stopni. teraz robi to juz po ok 5 km. A masz na krućcu wodnym wystającym z głowicy podgrzewacz?
I jeszcze jedna kwestia - w sumie mi nic żadnych błędów nie wywala, mam mechanicznie odłączony wężyk podciśnieniowy od gruszki sterowania EGRa ale nie wiem czy mam to wyłączone również softem - można to jakoś sprawdzić VAGiem?
Ostatnio zmieniony sob kwie 11, 2009 14:10 przez Szumal, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości