Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
			
		
		
			- 
				
								MiChAoS							
- Forum Master
  
- Posty: 1217
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
- Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MiChAoS » pt kwie 03, 2009 21:19
			
			
			
			
			wywalilem w swojej motorowni caly kolektor razem z EGR i tym czyms co jest przykrecaone do kolektora, i mam pytanko co zrobic z tymi wezykami ktore byly podpiete do tego?? do przepustnicy idzie od zaworku, te najgrubsze wejscie to wezyk wychodzi z boku bloku silnika i bylo podczepione do tego a teraz wywalilem to a co z tymi wezykami zaslepic czy co? 
 
    
					Ostatnio zmieniony pt kwie 03, 2009 21:22 przez 
MiChAoS, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 Maciek19
- Mały gagatek
  
- Posty: 129
- Rejestracja: sob wrz 06, 2008 09:51
- Lokalizacja: Wrocław/Bielsko-Biała
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Maciek19 » pt kwie 03, 2009 22:47
			
			
			
			
			a takie pytanie- po co to zrobiłeś skoro wystarczy to wyłączyć elektronicznie i efekt jest ten sam... ?
			
									
									
		
		
				Był 4-dzwiowy wygodny ARL+....
Jest 2-dzwiowy NIEwygodny BKD+++
wystarczy sie przejechać żeby zrozumieć ten wybór... :satan:
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MiChAoS							
- Forum Master
  
- Posty: 1217
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
- Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MiChAoS » pt kwie 03, 2009 22:54
			
			
			
			
			po 1 ) zminilem kolektor na AWX (wyjscie w druga mańke bo bedzie dolot z kwasowki i wygodniej bedzie z wyjsciem z druga manke) 
po2) wiecej miejsca bedzie na suszareczke  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Dario84							
- Forum Master
  
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Dario84 » pt kwie 03, 2009 23:00
			
			
			
			
			Michaos wszystko zrobimy, nic nie kombinuj.
			
									
									
		
		
				CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: 
MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false; 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MiChAoS							
- Forum Master
  
- Posty: 1217
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
- Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MiChAoS » pt kwie 03, 2009 23:08
			
			
			
			
			to z nudow hehe samochodu jeszcze nie odebralem od lakiernika dopiero poniedzialek / wtrorek  

  dobra to juz nie kombinuje 

 w kontakcie 

					Ostatnio zmieniony pt kwie 03, 2009 23:11 przez 
MiChAoS, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Przemek345							
- Nowicjusz
  
- Posty: 8
- Rejestracja: sob gru 20, 2008 19:08
- Lokalizacja: B-stok
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Przemek345 » sob kwie 04, 2009 15:33
			
			
			
			
			a może chcesz sprzedać w takim razie sam kolektor  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MiChAoS							
- Forum Master
  
- Posty: 1217
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
- Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MiChAoS » sob kwie 04, 2009 18:50
			
			
			
			
			sprzedany :green_fuck:
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 lokomotion
- Mały gagatek
  
- Posty: 81
- Rejestracja: pn kwie 11, 2011 14:23
- Lokalizacja: Łomianki
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lokomotion » ndz kwie 17, 2011 23:26
			
			
			
			
			Elektroniczne wyłączenie EGR'a spowoduje jedynie że spaliny nie będą spowrotem dostawały do komory spalania. Teoretycznie wystarczyło by tylko wyjąć egr i dorobić tam kawałek ruryale faktycznie, co z tymi dwoma wezykami?
Niedawno w swoim arl'u zaslepilem EGR ale w blaszcze wywiercilem malutki otworek zeby dostawalo sie samo minimum. Co o tym sazdicie? Musze go elektronicznie wylaczac? Auto wydalo mi sie byc bardziej zrywne i ciszej gasnie i odpala.
			
									
									
		
		
				vw - be inspired 
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								jaaano							
- Użytkownik
  
- Posty: 407
- Rejestracja: ndz sty 08, 2006 18:49
- Lokalizacja: ELA
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jaaano » pn kwie 18, 2011 16:55
			
			
			
			
			Wężyki zaślepić, dziurka napewno już zapchana i po problemie
			
									
									
		
		
				Powered by www.g-lab.pl stage 1-140KM/320Nm , stage 2-150KM/340Nm ,stage 3-180KM/400Nm ,stage 4-200KM/410Nm
Next step :Volvo S60 D5 185KM/400Nm stage 1 DPF out-210KM/500Nm.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości