hehe ja bede zmieniał swojegoAdamm pisze:jesli ktos chcialby byc krolikiem doswiadczalnym (jest z wawy i ma czas) to mozemy sie pobawic za niewielkie $$

jak chcesz moge Cie nauczyć co nieco



temat w mk3 bedziesz miał rozpykany

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
hehe ja bede zmieniał swojegoAdamm pisze:jesli ktos chcialby byc krolikiem doswiadczalnym (jest z wawy i ma czas) to mozemy sie pobawic za niewielkie $$
nie ja raczej sam bede przerabiał swojego FMIC-a ale jak zwykle przekażę relację - przy okazji zderzak z VENTO zakładam, który ma pare cm więcej miejscaSzumal pisze:Cowboy to Adamm na Twoim golfie przyswoi wiedze o składaniu FMICów w mkIII a potem można porzeźbić trochę w moim
dosyć tani to jest FMIC z Megane o wymiarach bardzo podobnych 590x200x50mm - ja kupiłem za 120 PLNSzumal pisze:A tu jest bardzo tani i chyba dosyć uniwersalny FMIC - gadałem z gościem od Octavii który napisał w podwieszonym temacie o FMICach że ma u siebie taki cooler. Powiedział mi ze do Octavii wszedł bez bólu:
http://www.re5pect.pl/ind...uct&prod_id=344
Matijas Ty chyba zartujeszMatijas pisze:Mysle ze robiac samemu, nawet wliczajac spawacza + wszystkie materialy to max 500-700 zl za zrobiony juz profi fmic z kwasiaka wypolerowanego;)
moze wpadłeś na to wczesniej , nie wiemjaro4444 pisze:Cowboj nie chcę pisać kto pierwszy "wynalazł" ten IC od Megany II
jakie moce maja te dizle i czemu seryjnie maja takie wydajne fmice, a golfy takie malenstwa?cowboy pisze:Cowboy to podpowiem Ci coś jeszcze - zobacz sobie na IC z Megane II 2.0 DCI
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości