Lista Turbiny od Karambola--- nowa cena 900zł

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » czw maja 14, 2009 11:11

mi jak Rogal stroil fure to tez coś napomknął że karambolowe turbo jest kazde inne i do kazdego trzeba podchodzić indywidualnie. te same dobre ustawienia dla jednego egzemplarza moga nie dzialac tak jak trzeba w przypadku innego. taki urok hybryd.
ale witek ponarzekał i ogarnał moją turbine tak że pompuje idealnie tyle co zadane :)

jezeli chodzi o wyzszość karambolowych hybryd nad ori ARLem to ja widze dwie zalety:
1. cena i dostępność
2. brak konieczności przerabiania węży



Awatar użytkownika
MaNo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 22:44
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: MaNo » czw maja 14, 2009 11:59

Szumal pisze: jezeli chodzi o wyzszość karambolowych hybryd nad ori ARLem to ja widze dwie zalety:
1. cena i dostępność
2. brak konieczności przerabiania węży
Jesli ktos sie przesiada z ASZ na ARL to co tu przerabiac ?? A wedlug cennika Karambola wychodzi ze hybryda AWX/ARL i ARL to jedna cena.



Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: KonradzikIV » czw maja 14, 2009 12:13

Szumal pisze:mi jak Rogal stroil fure to tez coś napomknął że karambolowe turbo jest kazde inne i do kazdego trzeba podchodzić indywidualnie. te same dobre ustawienia dla jednego egzemplarza moga nie dzialac tak jak trzeba w przypadku innego. taki urok hybryd.
ale witek ponarzekał i ogarnał moją turbine tak że pompuje idealnie tyle co zadane
hehe ja wczortaj słuchałem przez 3 godziny - "karambol shit hybryda" dokładnie tak samo jak Rogal. Dodam tylko że wczoraj stroilismy 3 godziny soft przejazdzka z Vagiem, i znowu korekta i tak 4 razy po wgraniu pierwszego softu dla ustawien ARL i Daniel kazał mi przyjechać jeszcze raz po weekendzie to będzie go jeszcze dopracowywyał. Oczywiście wielkie dzięki dla Daniela za ogarnięcie tematu :)


Obrazek

Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » czw maja 14, 2009 13:02

MaNo pisze:
Szumal pisze: jezeli chodzi o wyzszość karambolowych hybryd nad ori ARLem to ja widze dwie zalety:
1. cena i dostępność
2. brak konieczności przerabiania węży
Jesli ktos sie przesiada z ASZ na ARL to co tu przerabiac ?? A wedlug cennika Karambola wychodzi ze hybryda AWX/ARL i ARL to jedna cena.
Jeśli ktoś się przesiada w ALH na ARL to jest spora różnica... Co do cen to nie wiem być może masz racje.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw maja 14, 2009 13:50

Szumal pisze:Jeśli ktoś się przesiada w ALH na ARL to jest spora różnica... Co do cen to nie wiem być może masz racje.
Potrzeba czerwony waz, ewentualnie wspornik do bloku od arl, nic wiecej
Ostatnio zmieniony czw maja 14, 2009 13:51 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Szumal
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: sob sie 16, 2008 21:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Szumal » pt maja 15, 2009 10:37

wiem ze jest potrzebny czerwony waż tylko weż go znajdz tak na szybko. w aso kosztuje ponad 400 zł. czasem ktos spzredaje na allegro ale niezbyt czesto...
Ostatnio zmieniony pt maja 15, 2009 10:37 przez Szumal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: korfanty » pt maja 15, 2009 22:37

Ten czerwony wąż to nie koniecznie jest potrzebny - też go kupiłem ale ciężko jest go dopasować/dociąć aby nie był zagięty mino kręcenia zimną stroną muszli.

Obrazek

Obecnie z niego wykorzystałem tylko szybkozłączkę na którą nałożyłem stary przewód.

Obrazek

Więc powinno wystarczyć załatwienie jakiego kolwiek węża aby tylko miał tą złączkę.



Awatar użytkownika
MaNo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 22:44
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: MaNo » sob maja 16, 2009 11:11

Wczoraj przyszlo turbo ARL ktore zamowilem u Karambola. Niestety ARL to tylko z nazyw. Wyraznie podczas rozmowy z Karambolem bylo zaznaczone ze chce turbo w 100% arl a nie jakies wydumki ... karambol to potwierdzil ze bedzie 100% ARL. No i przyszlo AWX/ARL tzn muszla ssaca od AWX roztoczona do rozmiarow wirnika ARL. A zeby bylo smieszniej to tabliczka znamionowa byla zeszlifowana.... To chyba wszystko wyjasnia... bo niby po co ktos mialby szlifowac numery na turbo ?? Na moje szczescie turbo mozna zwrocic ale moim zdaniem gosc jest niepowazny zwlaszcza ze turbo bylo zamawiane na warsztat samochodowy a nie prywatna osobe.



Awatar użytkownika
hutton
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: wt gru 16, 2008 22:37
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: hutton » sob maja 16, 2009 23:42

tu jest taki waz od arl http://moto.allegro.pl/item632115773_wa ... i_arl.html
Ostatnio zmieniony sob maja 16, 2009 23:43 przez hutton, łącznie zmieniany 1 raz.



michnik77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 13:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: michnik77 » czw cze 04, 2009 23:00

Skrocilem sztange i po zlogowaniu tak wyszlo


Obrazek



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt cze 05, 2009 08:24

Skrocilem sztange i po zlogowaniu tak wyszlo
a nie mówiełm :bigok:

skróciłeś sztange i jak wczesniej miałeś 0,5 Bara przy 1800 rpm to teraz masz 1 Bar z naprawde minimalnym OB ~100mBar

te hybrydy to przeważnie zawsze trzeba troche sztangą podregulować, bo albo za późno wstają albo przeładowują...



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt cze 05, 2009 12:50

Nie do konca, my mielismy kilka sprezarek 18/22, ostatnie sztuki to jakies padaki, albo wali spalinami miedzy kora a muszla, albo b.duzy lag, krecenie sztangami, ogranicznikami, podlewanie paliwa, zabawa w sofcie i zero efektow, sprezara pompuje jak jej sie chce, raz nie potrafi napompowac zadanego, innym razem wali powyzej 2 bar.

Na chwile obecna 4 razy wyciagalem sprezare i zadnych efektow (Na ori turbince wszystko smiga ok wiec wykluczam inne przyczyny jak turbo).

To samo dotyczy turbin AWX/ARL i innych.

Takie oto sa sprezary od Karambola ostatnio, juz nie pisze o innych bo szkoda slow.

Zdecydowanie NIE POLECAM wspolpracy z Karambolem, mam poglad na sprawe wiekszy niz wiekszosc z userow tutaj bo bralismy od niego regularnie sprezarki.

Generalnie jak ktos chce kupic od niego to jest loteria, albo sie uda albo nie, tylko za wymiane sprezarek, uszczelki, wysylke Karambol juz nie zwroci kasy.
Ostatnio zmieniony pt cze 05, 2009 12:59 przez Dario84, łącznie zmieniany 5 razy.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

Post autor: Gacekk » pt cze 05, 2009 14:08

U mnie AWX/ARL pompuje max od 2200 około. Skrócenie sztangi dużo nie pomogło, praktycznie tyle, że na początku troche przeładowuje .


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

michnik77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 13:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: michnik77 » pn cze 08, 2009 20:51

hmm, w takim razie ja mialem szczescie,ale nie chwale dnia przed zachodem slonca :)
zobaczymy jak bedzie po przejechaniu kilku kkm



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości