Płasko może się nie da ale nie trzeba strzelać z momentu przy 2k rpm.bradley pisze: Na tym turbulum nie da sie ustabilizowac plasko momentu obrotowego.
Po zmianie wtrysków na 216 głośna praca
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
No strzal "zacny" Moj 1Z shamowany po wtryskach mial peak przy 2100obr/min, po programie 2225. W zasadzie jak sie patrze na tamten wykres to jest podobny do mojego seryjnego z 216tkami. Tak jakby ktos tam podlal wiecej paliwa i wsjo :]_mumin_ pisze:Płasko może się nie da ale nie trzeba strzelać z momentu przy 2k rpm.bradley pisze: Na tym turbulum nie da sie ustabilizowac plasko momentu obrotowego.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
ja widze że moc na kołach cały czas leciutko rośnie, czyli OK_mumin_ pisze:To może załóż okulary i popatrz jeszcze raz ... przy 2000 obr jest walnięcie momentu a potem nic się nie dzieje.
ch-tka momentu typowa dla seryjnego TDI 1Z
chyba jakaś mantra z tym przebiegiem momentu zapanowała (wczesniej był bezdymny soft ), to jest TDI i ma ładnie z dołu ciągnąć
jakby w tym aucie zdjąć dół to byłoby i na dole i na górze smutno można dobrać skale na momencie tak że bedzie płasko chyba sie za dużo wykresów modzonych TDI na big turbo naoglądałeś
pamietaj że to stare TDI które ma ponad 300 tys, pompa moze ledwo zipie, turbo też, kolektor ssący moze być zawalony nagarem ale najlepiej po wykresie stwierdzić że soft jest do dupy
Ostatnio zmieniony czw mar 26, 2009 09:49 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości