Po zmianie wtrysków na 216 głośna praca

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » śr mar 25, 2009 23:43

bradley pisze: Na tym turbulum nie da sie ustabilizowac plasko momentu obrotowego.
Płasko może się nie da ale nie trzeba strzelać z momentu przy 2k rpm.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr mar 25, 2009 23:46

_mumin_ pisze:
bradley pisze: Na tym turbulum nie da sie ustabilizowac plasko momentu obrotowego.
Płasko może się nie da ale nie trzeba strzelać z momentu przy 2k rpm.
No strzal "zacny" ;) Moj 1Z shamowany po wtryskach mial peak przy 2100obr/min, po programie 2225. W zasadzie jak sie patrze na tamten wykres to jest podobny do mojego seryjnego z 216tkami. Tak jakby ktos tam podlal wiecej paliwa i wsjo :]


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr mar 25, 2009 23:47

dzygit pisze:Płasko może się nie da ale nie trzeba strzelać z momentu przy 2k rpm.
nie no, nie przesadzajmy :) 260NM ja tam nie widze strzału momentu - wykres jak wygląda jak mocna seria



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » śr mar 25, 2009 23:55

A po 3800obr/min ta mocna seria wiednie jak kwiat lotosu :helm:


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » śr mar 25, 2009 23:59

cowboy pisze: nie no, nie przesadzajmy :) 260NM ja tam nie widze strzału momentu - wykres jak wygląda jak mocna seria
To może załóż okulary i popatrz jeszcze raz ... przy 2000 obr jest walnięcie momentu a potem nic się nie dzieje.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw mar 26, 2009 09:46

_mumin_ pisze:To może załóż okulary i popatrz jeszcze raz ... przy 2000 obr jest walnięcie momentu a potem nic się nie dzieje.
ja widze że moc na kołach cały czas leciutko rośnie, czyli OK

Obrazek

ch-tka momentu typowa dla seryjnego TDI 1Z

chyba jakaś mantra z tym przebiegiem momentu zapanowała (wczesniej był bezdymny soft :) ), to jest TDI i ma ładnie z dołu ciągnąć

jakby w tym aucie zdjąć dół to byłoby i na dole i na górze smutno :) można dobrać skale na momencie tak że bedzie płasko :) chyba sie za dużo wykresów modzonych TDI na big turbo naoglądałeś :) :helm:

pamietaj że to stare TDI które ma ponad 300 tys, pompa moze ledwo zipie, turbo też, kolektor ssący moze być zawalony nagarem ale najlepiej po wykresie stwierdzić że soft jest do dupy :)
Ostatnio zmieniony czw mar 26, 2009 09:49 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
_mumin_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw sty 03, 2008 00:30
Lokalizacja: OKR
Kontakt:

Post autor: _mumin_ » czw mar 26, 2009 13:34

cowboy pisze:... ale najlepiej po wykresie stwierdzić że soft jest do dupy :)
Napisałem wyżej , że po samym wykresie się nie da stwierdzić co siedzi w sofcie, czyli
ani nie można powiedzieć tak jak to powiedział właściciel , że jest ok , ani , że jest całkiem
do dupy.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw mar 26, 2009 19:01

Napisałem wyżej , że po samym wykresie się nie da stwierdzić co siedzi w sofcie
chodzi mi o to że to styrany TDI, a Ty wymagasz żeby moment trzymał jak na BIG Turbo :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości