Po zmianie wtrysków na 216 głośna praca
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Po zmianie wtrysków na 216 głośna praca
Zmieniłem wtryski w swoim 1Z na 216 zbudowane na korpusach od 1Z. Po założeniu sprawdziłem Vagiem i kąt wtrysku przestawił się z 51 na 30.Ustawiłem znowu na 51.Dawkę paliwa zmieniłem z 3,4 do 3,8.Odpalanie auta jak zimne ok, bezdymnie.Wrażenia z jazdy bardzo dobre,wyraźnie lepiej się odpycha.Tylko jak silnik jest zimny to bardzo głośno chodzi przy dodawaniu gazu.Powiedział bym że chodzi "twardo" po rozgrzaniu problem ustępuje.Czy to może być wina:
1. złego kąta wtrysku?
2.źle poskładane wtryski(lub muszą się ułożyć)?
3.nie wydala pompa wtryskowa?
4.czy po zmianie wtrysków KONIECZNA jest korekta softu?
Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuje.
1. złego kąta wtrysku?
2.źle poskładane wtryski(lub muszą się ułożyć)?
3.nie wydala pompa wtryskowa?
4.czy po zmianie wtrysków KONIECZNA jest korekta softu?
Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuje.
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
dzygit, u mnie też tak było na początku
Po 1-2 tys km wtryski się ułożyły i jest OK
Acha korekta softu w pełni wykorzysta potencjał wtrysków 216
Po 1-2 tys km wtryski się ułożyły i jest OK
Acha korekta softu w pełni wykorzysta potencjał wtrysków 216
Ostatnio zmieniony śr mar 25, 2009 12:53 przez Pruszkowiak, łącznie zmieniany 1 raz.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Dokladnie nowe koncowki musza sie ulozyc przez ok 500-1000km.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Powiem tak.Przed zmianą wtrysków miałem włożony czip z allegro(gotowiec) pod konkretny sterownik.Jeździłem z nim 1,5 roku, zrobiłem jakieś 30tyś.km.Bezproblemowo.Golf 3 na takim samym "programie" po hamowni pokazał 109KM i 260Nm.Więc zakładam że mam podobnie.Teraz włożyłem wtryski i jest jeszcze lepiej, tylko to walenie z rana.Ale jak mówicie koledzy że tak ma być , to tak zostawiam.Mam tylko na podmianę "młodszą" pompę z Bory.Może będzie jeszcze lepiej?!? Jak wyczytałem na forum w tej pompie jest Wysoka Fala.Jak założę ,podzielę się wrażeniami.
Ostatnio zmieniony śr mar 25, 2009 18:31 przez dzygit, łącznie zmieniany 2 razy.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
fala to czesc w pompie ktora odpowiada za nacisk tloczka w glowicy wytwarzajac cisnienie.
Ja bym sie przyjrzal temu chipowi z allegro.
Ja bym sie przyjrzal temu chipowi z allegro.
Ostatnio zmieniony śr mar 25, 2009 16:15 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
cztery posty wyżej wkleiłem wykres z tego golfa.Jak kupiłem czipa i wystawiłem komentarz , gość się odezwał na maila i pytał co i jak.Później zakupił ten wynalazek od tego samego sprzedawcy i hamował auto a mi przysłał wykres.Chyba nie wygląda najgorzej?Dario84 pisze:Ja bym sie przyjrzal temu chipowi z allegro
Ostatnio zmieniony śr mar 25, 2009 18:37 przez dzygit, łącznie zmieniany 1 raz.
No najlepiej też nie ... dowalone momentu przy 2k rpm ... a potem koniec zabawy idziemy do domu :green_fuck: a poza tym to po samym wykresie nie można osądzić programu ...dzygit pisze:cztery posty wyżej wkleiłem wykres z tego golfa.Jak kupiłem czipa i wystawiłem komentarz , gość się odezwał na maila i pytał co i jak.Później zakupił ten wynalazek od tego samego sprzedawcy i hamował auto a mi przysłał wykres.Chyba nie wygląda najgorzej?Dario84 pisze:Ja bym sie przyjrzal temu chipowi z allegro
trzeba by zajrzeć do środka .
Ostatnio zmieniony śr mar 25, 2009 23:38 przez _mumin_, łącznie zmieniany 1 raz.
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Na tym turbulum nie da sie ustabilizowac plasko momentu obrotowego._mumin_ pisze:************ momentu przy 2k rpm ... a potem koniec zabawy idziemy do domu :green_fuck:
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości