turbo arl

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

misiowaty
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn lip 07, 2008 21:34
Lokalizacja: lubelskie

turbo arl

Post autor: misiowaty » pn mar 23, 2009 14:33

Witam
Zamierzam wymienic turbo w moim ajm na turbo z arl i poszukujac turbo natrafilem na firme z bialegostoku zajmujaca sie regeneracja turbin(karambol) i mam takie pytanie czy ktos z forumowiczow ma jakies doswiadczenie z ich turbinami. Mam na mysli jakosc ich turbin (trwałosc itp.)


było 122/311 było 142/354 jest 170/380
sprzedam turbo z mk4 ajm

Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn mar 23, 2009 14:36

Mielismy od niego sporo turbin, mial okres ze robil fuckupy ale teraz juz wszystko jest ok i moge smialo polecic.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn mar 23, 2009 14:42

ja mam juz prawie 2 lata hybryde AWX/ARL i polecam

te problemy to były z tego co kojarze z jakimiś duzymi turbinami GT20/22

wsadzenie wałka z ARL Karambol ma opykane i mysle że mozna brac u niego, tym bardziej że daje gwarancje



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pn mar 23, 2009 15:14

Problemy byly z wszystkimi turbinami, prawdopodobnie dlatego ze nie mial stanowiska do wywazania wirnikow ktore teraz posiada.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Kaktus_dj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: wt paź 03, 2006 22:25
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Kaktus_dj » pn mar 23, 2009 16:11

cowboy pisze:te problemy to były z tego co kojarze z jakimiś duzymi turbinami GT20/22
ja takiej dużej nie posiadam ale mam powód do marudzenia na temat wykonania tej turbiny, pewnie trafiła mi się gdy
Dario84 pisze:mial okres ze robil fuckupy



michnik77
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 03, 2008 13:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: michnik77 » wt mar 24, 2009 09:36

ja również miałem problem z hybryda zamówioną właśnie u karambola, jak zmieniałem turbo w AFN, po niespełna 1000 km, zaczął kapać olej z rury, która idzie do kolektora dolotowego. okres oczekiwania na odesłanie turbinki po wcześniejszej wysyłce masakrycznie długi. to było jakieś 2 lata temu . może teraz poziom usług się poprawił.



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » wt mar 24, 2009 10:19

a jaką chybrydę u niego zamówiłeś, bo waham się pomiędzy gt17/20 a gt18/22



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt mar 24, 2009 10:34

grzegorzp pisze:waham się pomiędzy gt17/20 a gt18/22
bierz tą większą :) bedzie na 200KM smigać spokojnie :)



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » wt mar 24, 2009 11:05

będzie 18/20




Awatar użytkownika
MaNo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 22:44
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: MaNo » śr mar 25, 2009 19:47

Powie mi ktos na jakiej zasadzie robione sa hybrydy na bazie ARL ?? Jak to sie ma np do mowanania wydechu i dolotu od strony IC ??



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » czw mar 26, 2009 20:32

czy ktoś ma jakieś doświadczenia ile można dmuchnąć przy 4500 z gt18/20 a ile z gt18/22?
Ostatnio zmieniony czw mar 26, 2009 20:32 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » czw mar 26, 2009 23:26

18/22 spokojnie 1,8 bara


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kozak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: czw paź 16, 2008 09:37
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: kozak » pt mar 27, 2009 09:34

Ja mam gt 18/20 od karambola, i mi dmucha 1,7b w calym zakresie obrotow.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości