Czujnik paliwa - help

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Furia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 17:25
Lokalizacja: Lipno
Kontakt:

Czujnik paliwa - help

Post autor: Furia » pt mar 20, 2009 15:48

Witam. Jadac sobie pieknym dzionkiem golf mi nagle zgasl. Dodam ze mam pompe 11mm zalozona do afna. Po podlaczeniu pod vaga wyskoczymi mi takie bledy:

00765 Czujnik przesowu regulacji ilosci paliwa g149
01268 regulator ilosci paliwa n146

Auto na dawce paliwa jaka mial wogule nie odpalalo. Wpadlem na pomysl i minimalnie zwiekszylem dawke to odpalil ale odrazu sie wpieprza na max obr i do tego turbo strasznie halasuje. To wina tego ze odrazu po odp wchodzi do czerwonego? Po odp odrazu wylaczam ale jak odczylem map sensor to wolniej sie wkrecal no i oczywiscie turbina nie halasowala. Czy ona tez siadla wydajac taki dzwiek jakby obcieranai czy szurania? No i co zrobic z tym regulatorem paliwa. Idzie to kupic i wymienic czy trzeba to oddac do fachowca.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » pt mar 20, 2009 23:50

Nastawnik masz do czyszczenia kolego, tylko widac ze jest zawalony na max, ja stawiam ze cos sie z pompa stalo, zmielilo fale, rolki lub cos podobnego.

Mialem juz dokladnie taki sam przypadek.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » sob mar 21, 2009 00:01




Furia
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn kwie 30, 2007 17:25
Lokalizacja: Lipno
Kontakt:

Post autor: Furia » sob mar 21, 2009 11:01

Wszystko tutaj po ang no ale z tego co zrozumialem to mam wyczyscic nastawnik w pompie i fala wroci do normalnej pozycji? Jesli to rozbiore to nic w pompie sie nie rozreguluje? Czy lepiej to oddac to specjalnej firmy bo to wymaga wiekszej wiedzy?



Awatar użytkownika
aw69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 814
Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: aw69 » sob mar 21, 2009 13:20

zdejmij dekielek od pompy i plastikowa nakladke sprawdz czy styki sie nie rozlutkowaly gdzies.....na 90% to bedzie to

nastawnik na 100% jest czysty

[ Dodano: Sob Mar 21, 2009 20:14 ]
Nastawnik masz do czyszczenia kolego, tylko widac ze jest zawalony na max, ja stawiam ze cos sie z pompa stalo, zmielilo fale, rolki lub cos podobnego.

Mialem juz dokladnie taki sam przypadek.

Ani jededn z twoich pomysłów nie okazal sie trefny.....za male doswiadczenie :)

Wiedzialem ze styk sie rozlutowal
Ostatnio zmieniony sob mar 21, 2009 13:22 przez aw69, łącznie zmieniany 1 raz.


Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości