MODYFIKACJA 1Z I TU PROBLEM!!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
MODYFIKACJA 1Z I TU PROBLEM!!!
witam mam silnik 1Z i przerobiłem go na AFN, a mianowicie wszdziłem wtryski 205, pompa wtryskowa 11 i turbo GT18 na 22,a program wgrałem seryjny 110. Po takich modyfikacjach pojawiło się 128 km i wszystko ok,ale jak tylko wgrałem progrm na 142km ktory był zrobiony w Ibizie na seryjnych gratach od 110km to moje auto zaczeło strasznie kopcic, silnik zaczął dzwonic jak chce szybko przyspieszyc i jest tez jedno,a mianowicie jk szybko przyspieszam to około 3tyś obrotów auto przestaje ciagnąć tak jak bym wyłaczył silnik zero reakcji na pedał gazu aż zejdzie z obrotów na około 2 tyś i znó zaczyna jechać. Najlepsze to że jesli powoli przyspieszam to wszystko jest ok.
CO TO MOŻE BYĆ-PRZYPOMINAM ŻE STEROWNIK JEST ALUMINIOWY OD 1Z, ALE ZOSTAŁA WGRANA PAMIEC OD AFN
CO TO MOŻE BYĆ-PRZYPOMINAM ŻE STEROWNIK JEST ALUMINIOWY OD 1Z, ALE ZOSTAŁA WGRANA PAMIEC OD AFN
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
to potwierdza zasade,że program robi się pod dany silnik,a nie wgrywa na pałe co pod ręke podejdzie od innego autaseba22 pisze:wgrałem progrm na 142km ktory był zrobiony w Ibizie na seryjnych gratach od 110km to moje auto zaczeło strasznie kopcic, silnik zaczął dzwonic jak chce szybko przyspieszyc
Nocne Mary Squad
Tata NM synka
Tata NM synka
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
sagon, ja mam zabytkowy 16bitowiec ORYGINALNY w 1Z, wiec po jakiego wala mi zmieniac jeden zabytek na drugi zabytek z AFNa? Jak juz to komputer z gofra 4ki bo mozna program wgrywac po kablu a nie za lutowanie i podstawki.
[ Dodano: 15 Mar 2009 13:27 ]
A ja nie wiem czy to nie jest objaw stalej wady konstrukcyjnej 1Z czyli pompy olejowej. Za duze cisnienie, silnik dostaje drgawek, telepawek, kopci na bialo. Ale wlasnie nie wiadomo na jaki kolor kopci;p
Widziales aluminiowy 8bitowiec sagon?;)seba22 pisze:PRZYPOMINAM ŻE STEROWNIK JEST ALUMINIOWY OD 1Z
Z AFNa to moze byc tylko program i te wtryski, reszty na pewno nie bylo w AFNseba22 pisze:1Z i przerobiłem go na AFN, a mianowicie wszdziłem wtryski 205, pompa wtryskowa 11 i turbo GT18 na 22,a program wgrałem seryjny 110
[ Dodano: 15 Mar 2009 13:27 ]
A ja nie wiem czy to nie jest objaw stalej wady konstrukcyjnej 1Z czyli pompy olejowej. Za duze cisnienie, silnik dostaje drgawek, telepawek, kopci na bialo. Ale wlasnie nie wiadomo na jaki kolor kopci;p
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
przepraszam moja wina co do kopcenia,a mianowice ze nie napisałem na jaki kolor. kmopci na czarno jak dodam mocno gazu,a objaw kopcenia na jasno gdy jest zimny i jak doda sie gazu,a silnik sie zaczyna zle pracowac tez mam. przestaje jak jest ciepły,a czarno zawsze kopci gdy mocna dodam gazu.
mam aluminiowy komputer i tez tak słyszałem ze jak przelutuje sie nowa pamiec to komputer staje sie 16 bitowy.
mam aluminiowy komputer i tez tak słyszałem ze jak przelutuje sie nowa pamiec to komputer staje sie 16 bitowy.
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
To to jest od pompy olejowej. Najlepiej byloby jezdzic na jakims super syntetyku zeby olej byl rzadki przy niskich temperaturach. Z jednej strony to dobrze, ze jest ta "wada". Zanim silnik sie nie nagrzeje nie wolno go palowacseba22 pisze:a objaw kopcenia na jasno gdy jest zimny i jak doda sie gazu,a silnik sie zaczyna zle pracowac tez mam. przestaje jak jest ciepły
seba22, jesli twoj 1Z ma aluminiowa obudowe, sadze ze ostatnie w numerze seryjnym ostatnie literki to BF to masz 16bitowca i nei wazne czy cos lutowales czy nie. Jest 16 bitowy, ale do tego starego bitowca nie wgrasz programu po kablu tylko lutowaniem kosci pamieci. Tym sie rozni od "nowszego" 16 bitowca.
Jedz do jakiegos tunera z okolic np. Roba555 zeby ogarnac program bo sam tego w przyslowiowej stodole nie zrobisz.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości