Gdzie dobrze zrobic chiptuning w Krakowie??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ja mogę polecić ProjektXS z mojej strony, robili mi autko i wyszło całkiem nieźle
ogólnie trochę się najeździłem do nich ale warto było jak coś służę pomocą w kontakcie
ogólnie trochę się najeździłem do nich ale warto było jak coś służę pomocą w kontakcie
Ostatnio zmieniony czw cze 25, 2009 01:19 przez _TIGER, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=250481
- luki-TDI
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pt mar 28, 2008 22:42
- Lokalizacja: Stary Sącz/Kraków
- Kontakt:
To miał być żart?miro_1973 pisze:Drogi Kolego KINGSOFT
jeszcze nawet strony internetowej nie masz a chcesz komuś chipy robić?
Tak poważnie, jestem również dostepny w krakowie, na hamownie mogę pojechać gdzie tylko klient sobie życzy.
Ps.
Strona jest jako testowa tylko nie ma czasu się tym zająć niestety.
Pozdrawiam
KINGSOFT CHIPTUNING - MODYFIKACJE DIESEL - BENZYNA
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski
Drogi Kolego King...
To nie jest żart, tylko tragiczna rzeczywistość.
Pewnie zaprosiłbyś mnie na jakąś stację paliw i z laptopikiem "coś" byś mi tam wgrał a ja miałbym się cieszyć że mam w aucie 40KM więcej, a w razie czego szukaj wiatru w polu...
Miałem takie propozycje i podziękowałem grzecznie. Wolę zapłacić więcej, ale mieć pewność, że mam zrobione jak należy przez firmę, która ma swoją siedzibę, adres, telefon daje gwarancję.
Pozdr
To nie jest żart, tylko tragiczna rzeczywistość.
Pewnie zaprosiłbyś mnie na jakąś stację paliw i z laptopikiem "coś" byś mi tam wgrał a ja miałbym się cieszyć że mam w aucie 40KM więcej, a w razie czego szukaj wiatru w polu...
Miałem takie propozycje i podziękowałem grzecznie. Wolę zapłacić więcej, ale mieć pewność, że mam zrobione jak należy przez firmę, która ma swoją siedzibę, adres, telefon daje gwarancję.
Pozdr
- luki-TDI
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: pt mar 28, 2008 22:42
- Lokalizacja: Stary Sącz/Kraków
- Kontakt:
tragiczna rzeczywistość, że faktycznie jest mnóstwo osób, które tak robią, w dodatku za 300-400zł.miro_1973 pisze:Drogi Kolego King...
To nie jest żart, tylko tragiczna rzeczywistość.
Pewnie zaprosiłbyś mnie na jakąś stację paliw i z laptopikiem "coś" byś mi tam wgrał a ja miałbym się cieszyć że mam w aucie 40KM więcej, a w razie czego szukaj wiatru w polu...
Miałem takie propozycje i podziękowałem grzecznie. Wolę zapłacić więcej, ale mieć pewność, że mam zrobione jak należy przez firmę, która ma swoją siedzibę, adres, telefon daje gwarancję.
Pozdr
Ja mam zarejestrowaną firmę, oprogramowanie z licencją oraz profesjonalny sprzęt, hamowni jeszcze się nie dorobiłem, ale praktycznie z każdej hamowni w Polsce można skorzystać. Jak myślisz, że wynik na hamowni to całość dobrej roboty to grubo się mylisz. Ja niczego nie robię na pałę, tylko wszystko obliczam, i robię porządną diagnozę nigdy nie wypuszczam samochodu kiedy jest jakiekolwiek podejrzenie, a gdy coś jest niesprawne nawet nie tykam się auta dopóki nie zostanie naprawione. I ceny mam podobne do konkurencji, w tym rabat dla uczestników tego forum.
Więc chyba mnie z kimś pomyliłeś....
Pozdrawiam
KINGSOFT CHIPTUNING - MODYFIKACJE DIESEL - BENZYNA
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski
Łukasz kom 793-599-009 gg:1195240 Stary Sącz ul. Wegierska 17 B
www.kingsoft.com.pl
Oddzial:Bartek tel. 606659392 Ostrowiec Świętokrzyski
[quote="miro_1973"]Drogi Kolego King...
To nie jest żart, tylko tragiczna rzeczywistość.
Pewnie zaprosiłbyś mnie na jakąś stację paliw i z laptopikiem "coś" byś mi tam wgrał a ja miałbym się cieszyć że mam w aucie 40KM więcej, a w razie czego szukaj wiatru w polu...
Miałem takie propozycje i podziękowałem grzecznie. Wolę zapłacić więcej, ale mieć pewność, że mam zrobione jak należy przez firmę, która ma swoją siedzibę, adres, telefon daje gwarancję.
Oj grubo sie mylisz,pełen profesjonalizm i obsługa na najwyższym poziomie,polecam King Soft wszystkim.Firme zaliczył bym do czołówki polskiego tuningu tdi .
To nie jest żart, tylko tragiczna rzeczywistość.
Pewnie zaprosiłbyś mnie na jakąś stację paliw i z laptopikiem "coś" byś mi tam wgrał a ja miałbym się cieszyć że mam w aucie 40KM więcej, a w razie czego szukaj wiatru w polu...
Miałem takie propozycje i podziękowałem grzecznie. Wolę zapłacić więcej, ale mieć pewność, że mam zrobione jak należy przez firmę, która ma swoją siedzibę, adres, telefon daje gwarancję.
Oj grubo sie mylisz,pełen profesjonalizm i obsługa na najwyższym poziomie,polecam King Soft wszystkim.Firme zaliczył bym do czołówki polskiego tuningu tdi .
mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
od kiedy posiadanie strony www jest dowodem solidności firmy ?? słyszałem wiele dobrego o Kingsoft i to nie tylko na tym forum więc może najpierw poczytaj a dopiero później pisz. wolalbym zeby ktoś mi wgrał program na stacji benzynowej ale zrobił to porządnie niż na niewiadomo jakiej hamowni na pałe.miro_1973 pisze:jeszcze nawet strony internetowej nie masz a chcesz komuś chipy robić?
HAMOWNIA JEST TYLKO URZADZENIEM POMIAROWYM a NIE DIAGNOSTYCZNYM !!!!
I w kwesti bezpieczenstwa wykonanego programu ma znaczenie marginalne ! Owszczem dzieki niej mozna fajnie wymodelowac przebiegi momentu czy mocy ale i tak na koncu zostaje DIAGNOSTYKA parametrow i ew korekty. Robilem wiele TDI nie posiadajac wlasnych rolek i do dzis jezdza bezawaryjne a wiekszosc softow strojonych na ulicy na VAG po przyjedzie na rolki miala bardzo ladne przebiegi....
Hamownie i wykresiki sa lepem na muchy dla laikow ktorzy sie podnieciaja ze ten ma o 10Nm wiecej a ten o 10KM wiecej niz kolega ktory robil u konkurencji. Czasem piekne wartosci na wykresie (vide allegro tuning) okupione sa mega hardcorowymi nastawami podzespolow o czym sie nie wspomina (ale kreseczki sa sliczne i mozna na ww wstawic)
dzis mialem toledo 1.9 tdi 105KM. Na serii 110KM wiec ladnie. Zrobilem pierwsza wersje softu i dawaj, Wyszlo piekne 149KM wymodelowane az milo. Co z tego gdy spojzalem w logi od turbo okazalo sie ze pompowala u gory znacznie wiecej niz powinna (stad tez moc). W koncu zostawilem na 139KM ale turbo juz normalnie sie zachowywalo....
I w kwesti bezpieczenstwa wykonanego programu ma znaczenie marginalne ! Owszczem dzieki niej mozna fajnie wymodelowac przebiegi momentu czy mocy ale i tak na koncu zostaje DIAGNOSTYKA parametrow i ew korekty. Robilem wiele TDI nie posiadajac wlasnych rolek i do dzis jezdza bezawaryjne a wiekszosc softow strojonych na ulicy na VAG po przyjedzie na rolki miala bardzo ladne przebiegi....
Hamownie i wykresiki sa lepem na muchy dla laikow ktorzy sie podnieciaja ze ten ma o 10Nm wiecej a ten o 10KM wiecej niz kolega ktory robil u konkurencji. Czasem piekne wartosci na wykresie (vide allegro tuning) okupione sa mega hardcorowymi nastawami podzespolow o czym sie nie wspomina (ale kreseczki sa sliczne i mozna na ww wstawic)
dzis mialem toledo 1.9 tdi 105KM. Na serii 110KM wiec ladnie. Zrobilem pierwsza wersje softu i dawaj, Wyszlo piekne 149KM wymodelowane az milo. Co z tego gdy spojzalem w logi od turbo okazalo sie ze pompowala u gory znacznie wiecej niz powinna (stad tez moc). W koncu zostawilem na 139KM ale turbo juz normalnie sie zachowywalo....
Ostatnio zmieniony pt cze 26, 2009 19:23 przez rob555, łącznie zmieniany 1 raz.
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
Faktem jest,że hamownia nie jest czymś niezbędnym przy pisaniu programu.
Moim zdaniem ostateczne logi powinno robić się zawsze na drodze.
Żadna ,najlepsza nawet hamownia nie jest w stanie zapewnić takich warunków,jakie można uzyskać na ładnej prostej testowej.
Katowanie auta kilka,a niekiedy i po kilkanaście razy na rolkach,jest wg.mnie bez sensu.
I tak ostatecznie uzyskany wynik będzie odbiegał od realnego.
Różnica temperatur w samym tylko dolocie sięga kilkudziesięciu stopni,a to bez znaczenia nie pozostaje.
Marny nadmuch,symulujący na najlepszych hamowniach niecałe 100km/h,wszechobecny gorąc,to nie najlepsze chyba warunki do strojenia auta.
Robiłem program u pewnego tunera.Soft,po sofcie wypad na drogę,logi i do domciu.
Szybko,sprawnie i solidnie,bez hamowni i niepotrzebnego zamęczania silnika.
Było dobrze,bo musiało być.
Jeżeli wszystko jest sprawne,to tak jak napisał rob555, nie potrzebne są rolki.
Zalecany jest natomiast odcinek prostej testowej.Choć niekiedy trudniej o nią,niż o hamownię.
Ale dobry tuner jest w stanie określić przybliżoną moc i moment patrząc na logi.
Czy ktoś pokusił się o zrobienie logów na hamowni,na drodze i porównanie wyników.
Warto.
Moim zdaniem ostateczne logi powinno robić się zawsze na drodze.
Żadna ,najlepsza nawet hamownia nie jest w stanie zapewnić takich warunków,jakie można uzyskać na ładnej prostej testowej.
Katowanie auta kilka,a niekiedy i po kilkanaście razy na rolkach,jest wg.mnie bez sensu.
I tak ostatecznie uzyskany wynik będzie odbiegał od realnego.
Różnica temperatur w samym tylko dolocie sięga kilkudziesięciu stopni,a to bez znaczenia nie pozostaje.
Marny nadmuch,symulujący na najlepszych hamowniach niecałe 100km/h,wszechobecny gorąc,to nie najlepsze chyba warunki do strojenia auta.
Robiłem program u pewnego tunera.Soft,po sofcie wypad na drogę,logi i do domciu.
Szybko,sprawnie i solidnie,bez hamowni i niepotrzebnego zamęczania silnika.
Było dobrze,bo musiało być.
Jeżeli wszystko jest sprawne,to tak jak napisał rob555, nie potrzebne są rolki.
Zalecany jest natomiast odcinek prostej testowej.Choć niekiedy trudniej o nią,niż o hamownię.
Ale dobry tuner jest w stanie określić przybliżoną moc i moment patrząc na logi.
Czy ktoś pokusił się o zrobienie logów na hamowni,na drodze i porównanie wyników.
Warto.
AFN 165,5@380,8
Ja miałem tą przyjemność widzieć jak naprawdę tuninguje się auto i jestem święcie przekonany, że bez prawdziwego zaplecza, czyli szerokiej diagnostyki i hamowni nie można dobrze tuningować.
Opiszę sytuację z życia wziętą:
Drobna stłuczka, do wymiany: lampa, zderzak, intercooler, oczywiście wszystko używane. Po naprawie samochód traci moc. Diagnostyka w serwisie wykazuje zero usterek, a jednak auto wydaje się być słabe. Wizyta jeszcze w kilku warsztatach nie przynosi rezultatu. W końcu wizyta na hamowni (koszt 200PLN). Wyniki z hamowni: małe ciśnienie doładowania przez co autko ma tylko 110KM ze 130KM. Firma która hamowała posiadała własny serwis, w którym szybko wykryto usterkę. Okazało się, że po stłuczce wraz z intercoolerem wymieniony został także czujnik ciśnienia doładowania, który był właśnie mocowany na intercoolerze. Niby wszystko OK ale tamten czujnik, był od innego silnika i miał inne parametry, przez co dawał zły sygnał do sterownika. Czujnik został szybko wymieniony, a przy okazji zrobiono chiptuning na 160KM:).
Dlaczego o tym piszę? Bo może komuś się wydawać że ma słabe auto i chce go tuningować, a ono jest po prostu zepsute. Hamownia wykaże wszystko o silniku (i o układzie napędowym również). Na hamowni dokonuje się pomiarów między innymi:
- Mocy,
- momentu,
- ciśnienia doładowania,
- temperatury powietrza doład.,
- zadymienia spalin,
- oporów układu napędowego.
Wszytko to można potem zobaczyć na wykresie.
Z tego co widziałem, to dodatkowo, przy pomocy dodatkowych przyrządów diagnostycznych sprzężonych z hamownią, można dowiedzieć się po prostu wszystkiego o pracy silnika i to głownie tego, czego zwykła diagnostyka komputerowa nie wykaże. Szkoda wydawać kasę w ciemno, ja wolę mieć wszystko czarne na białym.
Pozdrawiam wszystkich, szczególne tych którzy lubią kupować kota w worku;P
mat-82
[ Dodano: 24 Sty 2010 00:19 ]
Aha i polecam oczywiście najstarszą w Polsce tuningującą firmę: Godula Motor Sport, która była w Krakowie, ale niedawno przeniosła się do Niepołomic.
PS. Znakomita lektura o tuningu: www.godula.pl
Opiszę sytuację z życia wziętą:
Drobna stłuczka, do wymiany: lampa, zderzak, intercooler, oczywiście wszystko używane. Po naprawie samochód traci moc. Diagnostyka w serwisie wykazuje zero usterek, a jednak auto wydaje się być słabe. Wizyta jeszcze w kilku warsztatach nie przynosi rezultatu. W końcu wizyta na hamowni (koszt 200PLN). Wyniki z hamowni: małe ciśnienie doładowania przez co autko ma tylko 110KM ze 130KM. Firma która hamowała posiadała własny serwis, w którym szybko wykryto usterkę. Okazało się, że po stłuczce wraz z intercoolerem wymieniony został także czujnik ciśnienia doładowania, który był właśnie mocowany na intercoolerze. Niby wszystko OK ale tamten czujnik, był od innego silnika i miał inne parametry, przez co dawał zły sygnał do sterownika. Czujnik został szybko wymieniony, a przy okazji zrobiono chiptuning na 160KM:).
Dlaczego o tym piszę? Bo może komuś się wydawać że ma słabe auto i chce go tuningować, a ono jest po prostu zepsute. Hamownia wykaże wszystko o silniku (i o układzie napędowym również). Na hamowni dokonuje się pomiarów między innymi:
- Mocy,
- momentu,
- ciśnienia doładowania,
- temperatury powietrza doład.,
- zadymienia spalin,
- oporów układu napędowego.
Wszytko to można potem zobaczyć na wykresie.
Z tego co widziałem, to dodatkowo, przy pomocy dodatkowych przyrządów diagnostycznych sprzężonych z hamownią, można dowiedzieć się po prostu wszystkiego o pracy silnika i to głownie tego, czego zwykła diagnostyka komputerowa nie wykaże. Szkoda wydawać kasę w ciemno, ja wolę mieć wszystko czarne na białym.
Pozdrawiam wszystkich, szczególne tych którzy lubią kupować kota w worku;P
mat-82
[ Dodano: 24 Sty 2010 00:19 ]
Aha i polecam oczywiście najstarszą w Polsce tuningującą firmę: Godula Motor Sport, która była w Krakowie, ale niedawno przeniosła się do Niepołomic.
PS. Znakomita lektura o tuningu: www.godula.pl
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
Akurat do wykrycia tej usterki, wystarczył chiński interfejs za 60zł, oraz soft z netu.
Nie trzeba było nawet odpalać auta, a jedynie podejrzeć grupę 011 na włączonym zapłonie.
Problemem nie był sprzęt, jego brak, ale interpretator
jak zwykle, zawinił czynnik ludzki..inny czynnik ludzki znalazł problem.
Nie zmienia to mojego poglądu, że w odróżnieniu od oceny innych, hamownię podwoziową można traktować jako urządzenie diagnostyczne, a nie wyłącznie tuningowo-pomiarowe.
Nie każdy ma pod nosem lotnisko i tyle czasu by móc bezpiecznie testować wielokrotnie samochód podglądając parametry.
Nie trzeba było nawet odpalać auta, a jedynie podejrzeć grupę 011 na włączonym zapłonie.
Problemem nie był sprzęt, jego brak, ale interpretator
jak zwykle, zawinił czynnik ludzki..inny czynnik ludzki znalazł problem.
Nie zmienia to mojego poglądu, że w odróżnieniu od oceny innych, hamownię podwoziową można traktować jako urządzenie diagnostyczne, a nie wyłącznie tuningowo-pomiarowe.
Nie każdy ma pod nosem lotnisko i tyle czasu by móc bezpiecznie testować wielokrotnie samochód podglądając parametry.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości