niestety wiem co się dzieje z główką w PD jak zbyt wysoko się kręci, a jak to auto ma być do sportu to popracowałbym nad momentem obrotowymuysy pisze:ale ja nie pytałem czy się daoczywiście ze sie da...Ale na którym?? Bo są dwa. I w jakich proporcjach używania wybranego?napisz jak klient pojeździ na tym modzie 30 tys kilometrowNajważniejsze to wszystko wiedzieć mimo braku danychmirass pisze:z nowa głowica
Nie za daleko się kręci??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
www.vagtune.pl tel. 502730289
mirass pisze:niestety wiem co się dzieje z główką w PD jak zbyt wysoko się kręci
to co zrobic z nią by za szybko nie padła(jakas obróbk) ?
mk3 afn 140ps300nm G-Lab było
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
A4 B5 akn 180ps 400nm G-Lab było
mk4 asz 230ps420nm Kingsoft było
E61 530d 283ps 620nm Compsport było
S3 bam 330ps 400nm Comsport jest :) ----sprzedam ,zamienie na vr6 4motion buda obojętna
Kolego tłok robi dwa suwy w jednym obrocie więc przy 4000 obr min, średnia predkość tłoka wynosi 14.325 m/s dla TDI, a dla BMW M3 E46 skromne 25 m/s przy 8500 obr/minSzumal pisze:W normalnie uzytkowanym 1.9 tdi przy 4500 rpm prędkość liniowa tłoka wynosi jakieś 7,12 m/s. W tym samym silniku przy 6 tys rpm tłok bedzie mial predkość liniowa ok 9,55 m/s
Ostatnio zmieniony pn mar 16, 2009 12:04 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Tak, moje niedopatrzenie zapomniałem ze skok tłoka razy dwa suwy dla jednego obrotu wału.- dzieki za interwencjejaro4444 pisze:Kolego tłok robi dwa suwy w jednym obrocie więc przy 4000 obr min, średnia predkość tłoka wynosi 14.325 m/s dla TDI, a dla BMW M3 E46 skromne 25 m/s przy 8500 obr/minSzumal pisze:W normalnie uzytkowanym 1.9 tdi przy 4500 rpm prędkość liniowa tłoka wynosi jakieś 7,12 m/s. W tym samym silniku przy 6 tys rpm tłok bedzie mial predkość liniowa ok 9,55 m/s
cowboy,cowboy pisze:nie kłamie 1.6TD mozna spokojnie zakręcić do 5500 rpm
To ja Ci powiem że 1.6TD można zakręcić do 6500 i to z mocą
a 1.9 to z mocą jedzie tylko do około 5000-5200rpm i chyba tego nic nie zmieni chyba żeby skrócić skok tłoka a zwiększyć średnicę tłoka wtedy myślę że to by egzamin zdało
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
No to pokaz jakis wykres na 6500 bez spadkow mocy
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
cowboy, nie wiem czy pamiętasz ale to jest 1.9TD i one już sie tak nie kręcą.cowboy pisze:ale swojego kręcisz do 5000 rpm z tego co widac na filmiku
sądzę że to jest głównie wina dłuższego skoku tłoka ale za to 1.9 ma większy moment obrotowy
[ Dodano: 09 Cze 2009 16:23 ]
P.S. cowboy, masz może jakiś filmik jak twój jeżdzi żeby jakieś porównanie mieć?
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja mialem podobna moc i graty jak cowboy, a jezdzil tak:arwam pisze:P.S. cowboy, masz może jakiś filmik jak twój jeżdzi żeby jakieś porównanie mieć?
MOznabylo lepiej, ale bylem operatorm i kierowca w jednym;)
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
nie sprawdzałem na dużej pompie ale myślę że jeśliby unikać dużego momentu obrotowego w dolnych obrotach to nie powinno nic się staćeuglen pisze:Sprawdzone i nie tędy droga...
Jak już koniecznie coś modzić to tak jak Zaprzal, czyli duże turbo na WG.
u mnie kręcił się z mocą do 100km/h na drugim biegu i możesz nie wierzyż ale tak było zresztą poczytaj mój temat o moim aucie na początku.
w moje potrzeby lepiej trafiał 1.6 niż 1.9
ale to są tylko moje odczucia nie mówię że będzie górował parametrami tylko że dużo wyżej się kręcił co dawało przewagę w sprincie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości