Nie za daleko się kręci??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Nie za daleko się kręci??
Trochę trolluję ale ciekaw jestem opinii. Co by było gdybym wykręcił ten motor do 6kRpm?
ASZ+jakiś wynalazek Karambola (miałem potraktować jak GT22 więc tak potraktowałem)
Wykresy programów na przełączniku - lajcik i prawie hardcore (chce jechac więcej)
http://images38.fotosik.pl/76/4a952ade858be08d.jpg
ASZ+jakiś wynalazek Karambola (miałem potraktować jak GT22 więc tak potraktowałem)
Wykresy programów na przełączniku - lajcik i prawie hardcore (chce jechac więcej)
http://images38.fotosik.pl/76/4a952ade858be08d.jpg
Nie chce mi się zaczynać flejma....Gobo90 pisze:a gt22 ile może dmuchnąć bezpiecznie ?
Nie ma czegoś takiego jak bezpieczne ciśnienie dla sprężarki. Inne parametry są ważne. Jak Ci powiem, że moja 49V z wirnikiem VA dmuchała 2,2 bara w bardzo często to uwierzysz? Później powiem, że w OB i w najlepszym punkcie jej mapy... Historia na pracę doktorską.
Mówi sie, ze obroty dielsa w porównaniu do benzyny róznia sie tym ze powyzej 5,5 tys obr nawet dla wyczynowego diesla konczy sie samozapłon mieszanki, a w benzynie nie ma tego problemu i ponoc nawet najleprza technika nie da rady tego zmienic, poza tym powyzej 4500 obr spada duzo sprawnosc silnika. Zobacz co sie stanie z dielsem jak mieszanka szybciej sie sprezy niz nastapi jej samozapłon lepiej nie ryzykuj
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 00:17 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
Pies to srał, to wszystko się okazuje na kreskachSToRM pisze:Beda krecic nosami ze malo momentu i wogole inercja
I jak za mało? za dużo... Jak nie na jednym sofcie to na drugim... I w ogóle jak to przełączane???
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 01:32 przez uysy, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak mniejwiecej 4700-4800 obr to w dieslu tzw "granica dymienia" Drastycznie spada moment obr i dalsze wkrecanie silnika powoduje juz spadek mocy a nie wzrost. Diesle sie kreci do 4500. To wynika z ich zasady dzialania. Nie da si etego przeskoczyc. W benie robi sie tloki o wiekszej srednicy a mniejszym skoku i mamy silnik wysoko obrotowy i mozemy go krecic. Plusem jest wieksza moc ale tylko w gornych rejstrach a w dolnych cienizna. Byl kiedys w gazecie artykuł ze honda civic "ma problemy z ruszaniem" a miala 160 KM z silnika 1.6( wysoko obrotowka)
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
heh, cały czas sie jeździ na granicy dymienia jak sie ostro dłubie dieslauysy pisze:Tak mniejwiecej 4700-4800 obr to w dieslu tzw "granica dymienia"
a dlaczego TDI w Le MANS kręci się prawie do 6000 krpm ?
akurat ta inercja pokazuje mniej niz MAHA troszke KM..uysy pisze:SToRM napisał/a:
Beda krecic nosami ze malo momentu i wogole inercja
Pies to srał, to wszystko się okazuje na kreskach
I jak za mało? za dużo... Jak nie na jednym sofcie to na drugim... I w ogóle jak to przełączane???
uysy, zakręć go do 6 krpm a przyjeżdzam tam do Łodzi zobaczyc na własne oczy zreszta i tak musze podjechać, pare spraw mam...
a w ogóle to gratsy
Bezedura no chyba, że we wszystkich TDkach obrotek kłamie. Da się diesla kręcić wysoko. Nie wiem jednak, jak się to ma, do silników z wtryskiem bezpośrednim.wesol pisze:Tak mniejwiecej 4700-4800 obr to w dieslu tzw "granica dymienia" Drastycznie spada moment obr i dalsze wkrecanie silnika powoduje juz spadek mocy a nie wzrost. Diesle sie kreci do 4500. To wynika z ich zasady dzialania. Nie da si etego przeskoczyc.
Jetta A2 1.6TDic 80KM; 1,2 bara; MBC; mod z LDA; govmod była
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Ford Mondeo MKII 1.8TD był
Ford Escort 1,8TD był
VW Passat B4 1,9TDI 90KM jest
Saab 9-3 2,2Tid jest
VW Bora 1,9TDI 115KM jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości