Nowe turbiny z A4 B8 2.0 TDI CR 143 i 170 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

boss.p21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Nowe turbiny z A4 B8 2.0 TDI CR 143 i 170 KM

Post autor: boss.p21 » ndz sty 09, 2011 22:13

Witam serdecznie nie wiem czy potrafię czytać ze zrozumieniem
Wyczytałem ze turbawka BRD z A$ 170 km pasuje do 1.9 ahu jest P&P i nic za wiele nie trzeba kombinować
A jak wybląda sprawa wydechu?? i jak wyglada sprawa weża z olejem??


TDI AHU http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=312741

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Re: Nowe turbiny z A4 B8 2.0 TDI CR 143 i 170 KM

Post autor: krzys-jeruzal » ndz sty 09, 2011 22:26

boss.p21 pisze:Witam serdecznie nie wiem czy potrafię czytać ze zrozumieniem
Wyczytałem ze turbawka BRD z A$ 170 km pasuje do 1.9 ahu jest P&P i nic za wiele nie trzeba kombinować
A jak wybląda sprawa wydechu?? i jak wyglada sprawa weża z olejem??
jak pisze ze pasuje to pasuje , wydech powinien pasować , zasilanie olejem tez nie powinno byc problemem , ewentualnie powrót troszkę inny ale to nie filozofii jest zrobić , zasilanie powietrzem podejdzie oryginalne , muszle tylko skierować tak jak ori jest w ahu



boss.p21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz lis 08, 2009 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Nowe turbiny z A4 B8 2.0 TDI CR 143 i 170 KM

Post autor: boss.p21 » ndz sty 09, 2011 22:34

Ok dzieki wielkie za info
Jak to mawiaja co dwie głowy to nie jedna. Dzieki wielkie za potwierdzenie :grin:


TDI AHU http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=312741

waski00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
Kontakt:

Nowe turbiny z A4 B8 2.0 TDI CR 143 i 170 KM

Post autor: waski00 » śr sty 26, 2011 22:36

Posiadam dwie nowe turbiny 03L145702E 2,0 TDI CR 170km,zainteresowanych zapraszam na pw.



arwam

Nowe turbiny z A4 B8 2.0 TDI CR 143 i 170 KM

Post autor: arwam » czw sty 27, 2011 11:58

waski00, od tego jest dział Giełda-Sprzedam części



waski00
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
Kontakt:

Re: Nowe turbiny z A4 B8 2.0 TDI CR 143 i 170 KM

Post autor: waski00 » czw sty 27, 2011 14:09

arwam pisze:waski00, od tego jest dział Giełda-Sprzedam części

Witam wiem o tym doskonale ze jest taki dział ,ale tutaj chłopaki piszą o taki turbo wiec napisał ze posiadam coś takiego czy to coś złego ?ale spoko :bajer:



karolp1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr sty 16, 2008 13:09
Lokalizacja: świętokrzyskie

Nowe turbiny z A4 B8 2.0 TDI CR 143 i 170 KM

Post autor: karolp1 » śr cze 13, 2012 09:11

Witam odgrzebując temat chciałem zapytać czy ktoś się orientuje od jakiego dokładnie silnika jest turbo bv43A - 0138, 03L145701A V440 (żółta tabliczka) ponieważ jest bardzo mało info na temat tej turbinki o takim numerze i czym ona się różni od turbiny omawianej w tym temacie czyli caha 2.0 170km 03L145702E V255



arwam

Nowe turbiny z A4 B8 2.0 TDI CR 143 i 170 KM

Post autor: arwam » śr cze 13, 2012 19:32

prawdopodobnie silnik CAG ale mogę się mylić...



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Nowe turbiny z A4 B8 2.0 TDI CR 143 i 170 KM

Post autor: tomek08 » pt paź 10, 2014 22:36

Witam, odgrzeję trochę kotleta, mam kilka pytań:
1. Czy turbina o nr. 03L145701E pochodzi z silnika CAHA 170KM?
2. Czy silniki CAHA i CAHB, to bliźniacze silniki, tylko wykastrowane programowo, CAHA-170LM, CAHB-163KM?
3. czy w tych dwóch silnikach występowały te same turbiny?
Pozdrawiam.


Tomek

carol1976
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: śr lip 02, 2014 15:12

Nowe turbiny z A4 B8 2.0 TDI CR 143 i 170 KM

Post autor: carol1976 » śr maja 27, 2015 22:08

Panowie ,wiem że kotlet ale chciałbym żeby ktoś napisał w temacie kto się orientuje czym się różnią turbiny o numerze 03L145701E , 03L145701A od 03L145702E
wszystkie mają żółtą tabliczkę, chodzi mi o budowę i możliwość posadzenia na kolektorze ajm do silnika asv. Jest ich więcej na aukcjach i są w lepszych cenach od 03L145702E. Ta o numerze 03L145701A pochodzi z audi A6 2,0 TDI 170 KM i wygląda tak
Obrazek Obrazek



skalim1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn sty 26, 2015 22:30

Re: Nowe turbiny z A4 B8 2.0 TDI CR 143 i 170 KM

Post autor: skalim1 » ndz maja 31, 2015 22:11

carol1976 pisze:...czym się różnią turbiny o numerze 03L145701E , 03L145701A od 03L145702E
Etka podaje że 03L145702E zastąpiono na 03L145701A a tą zaś zastąpiono na 03L145701E. Miło by było gdyby ktoś napisał w czym są dokładne różnice....



carol1976
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: śr lip 02, 2014 15:12

Re: Nowe turbiny z A4 B8 2.0 TDI CR 143 i 170 KM

Post autor: carol1976 » ndz cze 07, 2015 21:35

skalim1 pisze:
carol1976 pisze:...czym się różnią turbiny o numerze 03L145701E , 03L145701A od 03L145702E
Etka podaje że 03L145702E zastąpiono na 03L145701A a tą zaś zastąpiono na 03L145701E. Miło by było gdyby ktoś napisał w czym są dokładne różnice....
nie mogę teraz znaleźć od kogo ale dostałem odpowiedź, że niczym się nie różnią, czyli wychodzi na to że najmłodsza będzie 03L145701E , na necie chodzą od 700zł , dla mnie bomba :bigok:



Zorin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr lis 12, 2014 12:27

Re: Nowe turbiny z A4 B8 2.0 TDI CR 143 i 170 KM

Post autor: Zorin » czw cze 11, 2015 22:38

Mam taka zamontowana w passacie b5 avg, 702E wchodzi na kolektor z 1.9 normalnie a 701e ma inny trosze rozstaw śrub wystarczy trochę rozwiercic 2 otwory w turbo i wchodzi będzie pod lekkim kontem ale zdaje egzamin. 702e (brd) ma 7 łopatek (nie pamiętam po której stronie zimnej czy gorącej) a 701e (caha) ma ich 9. Geometria 3 generacji. To było gdzieś napisane może w tym temacie ale nie chce mi się czytać. ;) polecam turbinke 701e ładnie się wkreca i są dużo nowsze



skalim1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn sty 26, 2015 22:30

Re: Nowe turbiny z A4 B8 2.0 TDI CR 143 i 170 KM

Post autor: skalim1 » pn cze 15, 2015 00:26

Zorin pisze:701e ma inny trosze rozstaw śrub wystarczy trochę rozwiercic 2 otwory w turbo i wchodzi będzie pod lekkim kontem ale zdaje egzamin
Ja wstawiam flansze. Nie wiem czy wlot oleju i spływ nie powinny być czasem w linii pionowej.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 8 gości