pompowtryski / pompowtryskiwacze AL vs ???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Turbonalepa
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: pn sie 14, 2006 10:22
- Lokalizacja: Gubin
- Kontakt:
No to mi się podoba - dużo informacji. Dowiedz się jak możesz jeszcze co z tymi BIP'ami i jeżeli jest szansa, że moje pompki po zabiegu będą się zachowywały normalnie to nie mam się co zastanawiać.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Czyszczenie nastawników, czyszczenie turbin VNT, diagnoza VAG, ustawienie kąta wtrysku, korekta liczników, itp. itd.:
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
Turbonalepa - tel. 602859936, GG 1549145
takie rozwiązanie nie ma sensumahoo pisze:może takie rozwiązanie też ma sens:
ewent. przyjmujesz zaliczkę, kupujesz używki od AJM/ATD/itp, przerabiasz/regenerujesz, sprzedajesz gotowe, ewent. przyjmujesz stare po demontażu w rozliczeniu
masz swoje pompki, oznacz kolejność wymontuj a ja zaloże na nie wydajniejsze nowe końcówki, wyreguluje cisnienia itd
BIP-y mozna sprawdzić tylko w aucie, w warsztacie jest czapka z TDI PD i mozna sprawdzic rozpylanie i dawkiTurbonalepa pisze:Dowiedz się jak możesz jeszcze co z tymi BIP'ami i jeżeli jest szansa, że moje pompki po zabiegu będą się zachowywały normalnie to nie mam się co zastanawiać.
generalnie podczas wymiany ustawiane są cisnienia wtrysku zwykle 170/270 Bar, sprawdzane dawki itp
generalnie zasada podobna jak w TDI na pompie - wieksze dziury, wiecej koksu, wiecej niutona i powera, spalanie bez wiekszych zmian
wyminana pompek nie jest jakąś czarna magią, sa opisy na forach - nie wiem czy pow ymianie trzeba na nowo regulowac te śrubki przy dzwigienkach ? moze by sie ktoś obeznany wpisał bo zapomniałem Bogdana zapytać
przy okazji wczoraj widziałem rozebrany na częsci wtrysk z nowego silnika VAG na CR
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
reasumując.cowboy pisze:takie rozwiązanie nie ma sensumahoo pisze:może takie rozwiązanie też ma sens:
ewent. przyjmujesz zaliczkę, kupujesz używki od AJM/ATD/itp, przerabiasz/regenerujesz, sprzedajesz gotowe, ewent. przyjmujesz stare po demontażu w rozliczeniu
masz swoje pompki, oznacz kolejność wymontuj a ja zaloże na nie wydajniejsze nowe końcówki, wyreguluje cisnienia itd
BIP-y mozna sprawdzić tylko w aucie, w warsztacie jest czapka z TDI PD i mozna sprawdzic rozpylanie i dawkiTurbonalepa pisze:Dowiedz się jak możesz jeszcze co z tymi BIP'ami i jeżeli jest szansa, że moje pompki po zabiegu będą się zachowywały normalnie to nie mam się co zastanawiać.
generalnie podczas wymiany ustawiane są cisnienia wtrysku zwykle 170/270 Bar, sprawdzane dawki itp
generalnie zasada podobna jak w TDI na pompie - wieksze dziury, wiecej koksu, wiecej niutona i powera, spalanie bez wiekszych zmian
wyminana pompek nie jest jakąś czarna magią, sa opisy na forach - nie wiem czy pow ymianie trzeba na nowo regulowac te śrubki przy dzwigienkach ? moze by sie ktoś obeznany wpisał bo zapomniałem Bogdana zapytać
przy okazji wczoraj widziałem rozebrany na częsci wtrysk z nowego silnika VAG na CR
1. Po zmianie końcówki zmieni się BIP, dawkowanie co oznacza problemy z rozruchem na ciepło, nierówne obroty oraz czasami kosmiczne wartości spalanego paliwa. Na kilku sterownikach można zrobić to bez konieczności korekty
2. Istnieje ryzyko zniszczenia/uszkodzenia pompowtrysku - właściciel musi się z tym liczyć
3. Jeśli pompa ma kijowy BIP po zmianie końcówki może okazać się że dalej jest kiepskawo
Jestem chętny na wystrojenie auta na przerobionych pompkach. Jeśli ktoś zdecyduje się zrobimy kompendium wiedzy
www.vagtune.pl tel. 502730289
dawka bedzie ustawiona na stanowisku kontrolnym gdzie sie kręci wałek rozrządu w głowicymirass pisze:reasumując.
1. Po zmianie końcówki zmieni się BIP, dawkowanie co oznacza problemy z rozruchem na ciepło, nierówne obroty oraz czasami kosmiczne wartości spalanego paliwa. Na kilku sterownikach można zrobić to bez konieczności korekty
2. Istnieje ryzyko zniszczenia/uszkodzenia pompowtrysku - właściciel musi się z tym liczyć
3. Jeśli pompa ma kijowy BIP po zmianie końcówki może okazać się że dalej jest kiepskawo
nie ma mozliwości żeby pompiarz uszkodził wtrysk, robi tego setki, podobnie jak CR itp - wczoraj np montował wydajniejsze od AL końcówki Frateli Bosio własnie na pompkach AL - ciekaw jestem kto szykuje mocny sprzęt
z tego co wygooglałem często kijowy BIP wynika z przycinającej się iglicy
generalnie jak ktos ma sprawne słabsze pompki a nie chce ryzykowac uzywek to moze sie zdecydować na wymiane końcówek i myslę ze jest to dobra opcja tylko wymaga przetestowania ponieważ wymiana na AL i tak wiąże się z wizyta u tunera wiec tuner ogarnie temat
no to wtryski mamy, tunera mamy - czekamy na chetnegomirass pisze: Jestem chętny na wystrojenie auta na przerobionych pompkach. Jeśli ktoś zdecyduje się zrobimy kompendium wiedzy
czas wymiany możemy zminimalizować do czasu dostarczenia paczki
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
cowboy, jeszcze troche i sie za nie VAG`i wezmiesz;) dzialajcie panowie ciekaw efektow jestem
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
CR to teraz najwiecej Bogdan robijeszcze CRa musisz ugryźć
wtrysk podobny jest do zwykłego tylko ma wtyczke
za to końcówka taka sama, w VAG-ach 170KM np nie ma kołeczków ustalających tylko w końcówce są takie 2 wypustki... generalnie to wszystko to samo... zawsze na końcu znajduje się rozpylacz z iglicą którego można wymienic na wydajniejszego
z racji że nikt na razie grubo nie dłubie CR, to warsztat póki co głównie naprawia systemy oparte o CR.... a psują się na potegę ale nie te VAGowskie póki co...
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
heh, Bogdan juz ma dosc tych TDCI chyba bo sprzedaje narzedzie diagnostyczne do FordaGłównie TDCI
ale powaznie to kiedyś walczyli z jakims focusem strasznie, podobnie jakims hundajem terenowym - w porównaniu do VAGa to jednak kible
chociaz trzasnałem focusem TDDI (90KM) jakies 60 tys km i nic sie nie popsuło, a tym TDCI (115KM) jakies 15 tysi i tez chodził OK, wczesniej oplem DTI jakies 80 tys i tez bangał, wiec jak sie kupi nowe i dba to jakoś jeździ
dobra koniec OT... ciekaw jestem czy znajdzie sie ktoś chetny na pomodzenie pompek
[ Dodano: Czw Mar 12, 2009 10:42 ]
UPDATE:
http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 0&start=20
wynik Rogala na końcówkach tuningowych Fratelli Bosio do pompowtrysków, tak jakby ktoś jeszcze miał wątpliwości
pozwole sobie wkleić wykres bo jest co podziwiać
[ Dodano: Pon Mar 16, 2009 14:41 ]
KOLEJNY UPDATE
dostałem potwierdzenie cen wiec nowe ceny tocowboy pisze:Panowie cena na dzis to około 1100 PLN
cena obejmuje wymianę końcówek w przesłanych do mnie pompowtryskach.
stockowo silnik 101KM ma np otworki 0,150mm, a te końcówki FIRAD które ja proponuję mają dziury 0,195mm, czyli takie jak w pompkach w silnikach ASZ i ARL o oznaczeniu AL
ponieważ trzeba to zamawiać (wstępnie około 3 tygodni), to proszę o decyzję
kto chce być królikiem doświadczalnym ? dla pierwszej osoby rabat i koszt 1000 PLN
1000 PLN wymiana końcówek w przesłanych do mnie pompowtryskach o wydajności takich jak AL - oznaczenie koncówki 1043 - dziurki 0,195mm - producent: włoska robota
oferta promocyjna dla pierwszych klientów to 900 PLN
zastanwaim się czy w ofercie nie dołożyć remapu w dobrej cenie u znanego tunera
Ostatnio zmieniony pn mar 16, 2009 15:42 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Podoba mi sie ze moc caly czas pieknie rosnie, az do samego konca praktycznie, fajne doznania z jazdy musza byc
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
Matijas, skoro masz ARL-a to moge Ci pomóc załatwic końcówki tuningowe do pompek o dziurkach 0.220mm wraz z profi instalacjąPodoba mi sie ze moc caly czas pieknie rosnie, az do samego konca praktycznie, fajne doznania z jazdy musza byc
wydajność pewnie z 300KM może nawet jeszcze większa niż tych z wykresu powyżej
jak to mówią każdy kijek można pocieniasić czyli każdą dziurkę można pogrubasić :green_fuck:
przy tej masie własnej to ten Lełon po sofcie bedzie smigał podobnie do twojego mk3 teraz :green_fuck:
To ja mam pytanie jakie koszty wchodzą w grę mod pompek 900zł a strojenie, no i jaka wystapi prawdopodbnie zmiana jeśli reszta zostanie w seri, silnik AJM.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt mar 17, 2009 17:40 przez _TIGER, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=250481
strojenie - pytaj sie tunera koszty od 1000 do 1500 PLN za remap_TIGER pisze:To ja mam pytanie jakie koszty wchodzą w grę mod pompek 900zł a strojenie, no i jaka wystapi prawdopodbnie zmiana jeśli reszta zostanie w seri, silnik AJM
nie wiem do ile starczają AJMowskie pompki ale mysle ze do 160-170KM wiec jak nie chcesz wiecej to....
ja juz zamówiłem na razie 12 koncówek i wkrótce będą testy - wyniki może jeszcze przed świętami wielkanocnymi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości