mity a rzeczywistość ... cyfry, cyferki, hamownie a hamownie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
Druga sprawa jezeli chodzi o gifty aut z koncernu VAG - czy nie jest przypadkiem tak ze silniki 1.8T 150 i 180 KM maja niedobory mocy albo trzymają serie lub słabą serie na tych samych hamowniach na których TDI generują gifty? To jak to możliwe jeżeli nasze hamownie tak kłamią i to na plus??
Jedna wileka bzdeta... zacznijmy moze od tego ze kazdy zaturbiony silnik ,lub prawie kazdy - mowie o aucie ktore opuscilo salon ma gify jezeli chodzi o grupe samochodow VAG.. I to nie sa przeklamania ,albo problemy z polskimi hamowniami...W tym temacie jest nagonka na tdi ,ale jak ktos by poczytal tak jak to zalozyciel tematu pisze na innych forach np niemieckich to niemcy wyraznie pisza ze vag ma problemy tylko i wylacznie z mocami w silnikach wolnossacych ,a konkretnie z trzymaniem ich. A co za tym idzie, poprostu daleko odbiegaja od normy i tu mam na mysli np golfa r32 , audi rs4 4,2 fsi , czy tez tt 3.2 fsi...Ale gdy np niemiecka gazet auto bild wziela na hamownie golfa 5 30jahre gti auto ktore fabrycznie mialo podane moc 230km i predkosc maksymalna 245km/h okazalo sie ze samochod mial 239km i wydusili ze niego 272km/h
Dlatego panowie to nie sa popsute hamownie tylko prawda
ps prosze pokazac mi te 1,8t co nie trzymaja mocy.. bo jakos jeszcze na takiego nie trafilem ,a jak trafilem to bylo cos zdupczone ,ale jak jest 100procent sprawny to zazwyczaj tez maja gify lecz nie tak wyskokie jak tdi
Jedna wileka bzdeta... zacznijmy moze od tego ze kazdy zaturbiony silnik ,lub prawie kazdy - mowie o aucie ktore opuscilo salon ma gify jezeli chodzi o grupe samochodow VAG.. I to nie sa przeklamania ,albo problemy z polskimi hamowniami...W tym temacie jest nagonka na tdi ,ale jak ktos by poczytal tak jak to zalozyciel tematu pisze na innych forach np niemieckich to niemcy wyraznie pisza ze vag ma problemy tylko i wylacznie z mocami w silnikach wolnossacych ,a konkretnie z trzymaniem ich. A co za tym idzie, poprostu daleko odbiegaja od normy i tu mam na mysli np golfa r32 , audi rs4 4,2 fsi , czy tez tt 3.2 fsi...Ale gdy np niemiecka gazet auto bild wziela na hamownie golfa 5 30jahre gti auto ktore fabrycznie mialo podane moc 230km i predkosc maksymalna 245km/h okazalo sie ze samochod mial 239km i wydusili ze niego 272km/h
Dlatego panowie to nie sa popsute hamownie tylko prawda
ps prosze pokazac mi te 1,8t co nie trzymaja mocy.. bo jakos jeszcze na takiego nie trafilem ,a jak trafilem to bylo cos zdupczone ,ale jak jest 100procent sprawny to zazwyczaj tez maja gify lecz nie tak wyskokie jak tdi
Ostatnio zmieniony pn lut 23, 2009 12:19 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 2 razy.
Rafalek114 pisze:W tym temacie jest nagonka na tdi ,ale jak ktos by poczytal tak jak to zalozyciel tematu pisze na innych forach np niemieckich to niemcy wyraznie pisza ze vag ma problemy tylko i wylacznie z mocami w silnikach wolnossacych ,a konkretnie z trzymaniem ich. A co za tym idzie, poprostu daleko odbiegaja od normy i tu mam na mysli np golfa r32 , audi rs4 4,2 fsi , czy tez tt 3.2 fsi...
Kiedyś badali podstawowe wozy typu Polo, Ibiza, Corsa, 206,...
Okazało się, że Polo i Ibiza 1.4 8V 60 KM miały realnie po 68 KM. I jeździły najlepiej ze stawki o mocy nominalnej 60 KM...
Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...
Był Leon jest Audi
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
jaro4444 pisze:Rafalek114 pisze:W tym temacie jest nagonka na tdi ,ale jak ktos by poczytal tak jak to zalozyciel tematu pisze na innych forach np niemieckich to niemcy wyraznie pisza ze vag ma problemy tylko i wylacznie z mocami w silnikach wolnossacych ,a konkretnie z trzymaniem ich. A co za tym idzie, poprostu daleko odbiegaja od normy i tu mam na mysli np golfa r32 , audi rs4 4,2 fsi , czy tez tt 3.2 fsi...
Kiedyś badali podstawowe wozy typu Polo, Ibiza, Corsa, 206,...
Okazało się, że Polo i Ibiza 1.4 8V 60 KM miały realnie po 68 KM. I jeździły najlepiej ze stawki o mocy nominalnej 60 KM...
no wlasnie wiec prosze policzyc sobie jaki gify sa w tym aucie ktore powinno miec serie 60 km a ma 68 km to jest ok 13,5 procent mocy wiecej niz seria ... widocznie niemieckie hamownie te sa lipne :green_fuck:
Ostatnio zmieniony pn lut 23, 2009 12:35 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 1 raz.
VR6 od zawsze mial problemy z moca.. Zdecydowanie zawsze bylo wiecej tych co nie trzymaly serii, niz tych ktore mialy to co w specyfikacji i wiecej. Masz wykres jakiejs R'ki? Tu bym chetnie poogladal. BTW, ten z tt 3,2 to to samo co w eRce.Rafalek114 pisze:tu mam na mysli np golfa r32 , audi rs4 4,2 fsi , czy tez tt 3.2 fsi.
Mialem V6 2.8 30V (audi motor) i niby 192 kuce to mialo miec, ale na moje to ze 15 minimum brakowalo
Ostatnio zmieniony pn lut 23, 2009 13:05 przez SToRM, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli to coś wniesie do tematu to moj golf 3 1Z po zakupie kilka lat temu i pierwszym hamowaniu na rolkach jeszcze nawet nie na mineralnej, ale na tej samej hamowni inercyjnej pokazał 86,9 KM i 196 Nm wykres mam w domu w wersji papierowej....
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
SToRM pisze:VR6 od zawsze mial problemy z moca.. Masz wykres jakiejs R'ki? BTW, ten z tt 3,2 to to samo co w eRce.Rafalek114 pisze:tu mam na mysli np golfa r32 , audi rs4 4,2 fsi , czy tez tt 3.2 fsi.
dokladnie stare vr6 tak samo nie trzymaja wogole mocy...Jezeli chodzi o rs4 to wykresu niestety nie mam ,ale znalazlo sie juz pare osob ktore wspolnie chca wytoczyc sprawe przeciwko audi. Chodzi tu walsnie o rs4 4.2 tak owy pan niechce uzywac nazwisk kupil audi rs4 i pojechal z nim na hamownie i okazalo sie ze auto zamiast 420km mialo 370km ... owy pan pojechal do audi z wydrukiem z hamowni i przedstawil glownemu szefowi oddzialu ten wydruk. Pan szef powiedzial ze to nie jest hamownia z certyfikatem TUV i tym papierkiem moze sobie podetrzec..Wiec owy pan posiadacz audi rs4 pojechal na hamownie ktora byla polecona przez pana wlasciciela oddzialu audi-vw i okazalo sie ze wyszedl bardzo zblizony wynik tylko jeszcze troche nizszy chyba o 2ps ... zalamany wlasciciel rs4 znowu udal sie do audi i uslyszal odp ze to jest tolerancja i jak mu sie cos nie podoba to moze ich zaskarzyc ..Sprawa jest autentyczna ,a nie wyssana z palca i moge tylko napisac tyle ze dzialo sie to w regionach Bochum ..
tez bym oblukał wykres jakiejś eRkiSToRM pisze:VR6 od zawsze mial problemy z moca.. Zdecydowanie zawsze bylo wiecej tych co nie trzymaly serii, niz tych ktore mialy to co w specyfikacji i wiecej. Masz wykres jakiejs R'ki? Tu bym chetnie poogladal. BTW, ten z tt 3,2 to to samo co w eRce.
muszą chyba mieć problemy z serią, bo "słabo" toto jeździ jak na 250KM
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
powiem wam tylko tyle jak bylem audi s4 w polsce na strojeniu u GTO i pozniej jechalem z kolega z biedrzychowic ktory mial nowe rs4 wersje testowa to samochody jechaly rowno .. audi s4 ktorym jechalem mialo wtedy ok 390km bo cewka byla padnieta i na wysokich obrotach sie dusil, pomimo tego rs4 na 4.2fsi mnie nie wyprzedzilo... aw69 wie pewnie o jakim audi pisze bo zna wlasciciela tego s4 czyli Darka ... pozdro.. S4 ma na dzien dzisiejszy minimalnie ponad 400ps i radzi sobie jeszcze lepiej niz wtedy jak jechalo z nowym RS4
Chetnie wykresy R32 obejze za to
Jezeli chodzi o wykres z r32 to by trzeba bylo Drake zaatakowac , on podobno ma wykres i jego byle r32 podobno mialo cos ok 223km przed modami .. informacje posiadam od tego co przerabial ten samochod czyli Jacka Koraszewskiego ( to ten sam pan ktory jechal nowym rs4 z naszym s4)
Chetnie wykresy R32 obejze za to
Jezeli chodzi o wykres z r32 to by trzeba bylo Drake zaatakowac , on podobno ma wykres i jego byle r32 podobno mialo cos ok 223km przed modami .. informacje posiadam od tego co przerabial ten samochod czyli Jacka Koraszewskiego ( to ten sam pan ktory jechal nowym rs4 z naszym s4)
Ostatnio zmieniony pn lut 23, 2009 13:27 przez Rafalek114, łącznie zmieniany 1 raz.
wreszcie zaczyna dyskusja schodzić na dobry tor .
Bez wsiadanie przez kogokolwiek na kogokolwiek.
Teraz mam tylko prośbę by każdy kto pisze, że przeczytał na niemieckich forach, w niemieckich artykułach, gdziekolwiek, wkleił tu link do źródła na jakim się opiera.
każdy pomiar mocy złożony jest ze stosownego łańcuszka.
samochód, rolki, kontroler, soft, operator. Jeśli którekolwiek ogniwo zawodzi otrzymujemy wątpliwy wynik.
Tylko o to chodzi.
By ustalić czy jeśli on wystąpił, a może nie wystąpił, które ogniwo zawodzi.
Nikt nie napisał że którakolwiek hamownia jest zła !. Nikt nie napisał że któykolwiek operator jest do bani !
p.s. aw69 pewnie że wklejaj !
w epoce kiedy nietykane 1Z z wtryskami 216tkami (o których ustalone i potwierdzone zostało, że dają 10-12PS i 20Nm), mają ponad 120PS i 240Nm w serii... taki wynik wykopany z lamusa, będzie fajnym odnośnikiem.
Bez wsiadanie przez kogokolwiek na kogokolwiek.
Teraz mam tylko prośbę by każdy kto pisze, że przeczytał na niemieckich forach, w niemieckich artykułach, gdziekolwiek, wkleił tu link do źródła na jakim się opiera.
każdy pomiar mocy złożony jest ze stosownego łańcuszka.
samochód, rolki, kontroler, soft, operator. Jeśli którekolwiek ogniwo zawodzi otrzymujemy wątpliwy wynik.
Tylko o to chodzi.
By ustalić czy jeśli on wystąpił, a może nie wystąpił, które ogniwo zawodzi.
Nikt nie napisał że którakolwiek hamownia jest zła !. Nikt nie napisał że któykolwiek operator jest do bani !
p.s. aw69 pewnie że wklejaj !
w epoce kiedy nietykane 1Z z wtryskami 216tkami (o których ustalone i potwierdzone zostało, że dają 10-12PS i 20Nm), mają ponad 120PS i 240Nm w serii... taki wynik wykopany z lamusa, będzie fajnym odnośnikiem.
Pierwszy lepszy: http://www.dragtimes.com/2003-Volkswage ... -9282.htmlcowboy pisze:tez bym oblukał wykres jakiejś eRki
240 w mkIVcowboy pisze:muszą chyba mieć problemy z serią, bo "słabo" toto jeździ jak na 250KM
Next: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1239963 - tylko 176 KM na nasze. Ale to ewidentnie popsuty
Next: http://media5.dropshots.com/photos/1118 ... 183311.jpg
Next: http://mysite.verizon.net/vzeq7gg0/imag ... 070120.jpg
Ale jest tez jeden dobry: http://mysite.verizon.net/vzeq7gg0/imag ... 080216.jpg zeby nie bylo
Ale wrocmy moze do TDI
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
SToRM pisze:Pierwszy lepszy: http://www.dragtimes.com/2003-Volkswage ... -9282.htmlcowboy pisze:tez bym oblukał wykres jakiejś eRki
no wlasnie i co tu wiecej pisac na temat r32 i jego 241km ...
ps panowie powiedzmy sobie szczerze , jezeli r32 to tylko T
[ Dodano: 23 Lut 2009 12:40 ]
Ale jest tez jeden dobry: http://mysite.verizon.net...no_20080216.jpg zeby nie bylo
powiem ci szczerze ,ze wydaje mi sie ze to juz chyba nie jest do konca seria
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości