Icek do MK3 AFN z KLIMĄ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
Icek do MK3 AFN z KLIMĄ
witam, jest wiele różnych tematów i opinii mam w planach założyć IC od jakiegoś autka do mojej golfiny ale nie wiem z czego będzie najodpowiedniejszy:( myślałem nad IC od sharana, mogę mieć również od toyoty i turbo od toyoty(nowe) montował już to ktoś w jakimś VW? może jakieś rady co trzeba będzie przyciąć, wyciąć, sugestie? może jest ktoś kto by mi w tym pomógł z okolic Wrocławia oczywiście za $
Ostatnio zmieniony ndz lut 22, 2009 14:23 przez 21Golfista21, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
- mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
ostatnio analizowałem to samo na podstawie tego tematu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57608
no i doszedłem do wniosku że fajnym ic do mk3 z klimą (patrzyłem pod kątem klimy bo sam mam) jest coś w stylu ic z grande punto,
taki
http://allegro.pl/search.php?sg=0&strin ... ler+grande
Nie jest za duży , ludzie montują większe do mk3 tak że część kryje się pod zderzakiem, ale nie wiem czy nie lepiej wsadzić mniejszy całkowicie odsłonięty, bo przy dużym część powietrza , tam gdzie ic kryje się pod zderzakiem, jest wogóle nie schłodzona i moim zadaniem przez to jest mniej efektywny od mniejszego całego na wierzchu.
Dobry jest też od sharana , cowboy ma takiego i dość fajnie się mieści,
Ale w sumie podłączam się do tematu i bo to tylko moja teoria i fajnie jakby się wypowiedział ktoś kto przechodził to w praktyce,
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57608
no i doszedłem do wniosku że fajnym ic do mk3 z klimą (patrzyłem pod kątem klimy bo sam mam) jest coś w stylu ic z grande punto,
taki
http://allegro.pl/search.php?sg=0&strin ... ler+grande
Nie jest za duży , ludzie montują większe do mk3 tak że część kryje się pod zderzakiem, ale nie wiem czy nie lepiej wsadzić mniejszy całkowicie odsłonięty, bo przy dużym część powietrza , tam gdzie ic kryje się pod zderzakiem, jest wogóle nie schłodzona i moim zadaniem przez to jest mniej efektywny od mniejszego całego na wierzchu.
Dobry jest też od sharana , cowboy ma takiego i dość fajnie się mieści,
Ale w sumie podłączam się do tematu i bo to tylko moja teoria i fajnie jakby się wypowiedział ktoś kto przechodził to w praktyce,
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
- mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
wrzuć tu fotkę, jak to u Ciebie wyglądaa ja włozyłem Ic od scharana tyle ze mam vento tez z klimą.
nie ma problemu z zamontowaniem tyle ze troche widac go:)
może nam trochę pomóc,
p.s. wolałbym w swoim aucie wkładać coś z grupy vag bo nie widzi mi się uzupełniać go częściami z fiata
Ostatnio zmieniony ndz lut 22, 2009 21:11 przez mariachi, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 19:29
- Lokalizacja: Gdańsk
W tym temacie jest wszystko napisane... Najtańsza i najprostsza opcja do mk3 z klimą to IC od megane DCi. Koszt Ic 150zł + przespawanie jednego kolanka koszt 50-100zł + montaż i materiały ok 200-400zł w zależności gdzie robimy. troche pas przedni do podcięcia i przedni zderzak. sam niedawno zakładałem, zderzak z wierzchu wygląda oryginał
ICek z Sharana nalezy przerobić poprzez dodanie nowych boczków
pasuje to pod oryginalne orurowanie
a tak wygląda po założeniu zderzaka
byc moze będę sprzedawał ten zestaw PnP do zainstalowania w mk3 z klimą (bez klimy jeszcze lepiej )
cena byłaby po kosztach zakupu: ICek (150) przeróbka alu boczków (150) pare kolanek i rur (150) czyli 450 PLN
zmieniam u siebie na kwasówke i ponieważ zderzak mam z vento bedzie jakiś większy FMIC
pasuje to pod oryginalne orurowanie
a tak wygląda po założeniu zderzaka
byc moze będę sprzedawał ten zestaw PnP do zainstalowania w mk3 z klimą (bez klimy jeszcze lepiej )
cena byłaby po kosztach zakupu: ICek (150) przeróbka alu boczków (150) pare kolanek i rur (150) czyli 450 PLN
zmieniam u siebie na kwasówke i ponieważ zderzak mam z vento bedzie jakiś większy FMIC
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
cowboy może i bym był chętny:) zawsze to mam już gotowe orurowanie:) a szczelny jest ten icuś?:) i nie podziurawiony od kamieni?
Ostatnio zmieniony pn lut 23, 2009 09:55 przez 21Golfista21, łącznie zmieniany 1 raz.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
wklejałem to w temacie o FMIC - pomiary robiłem na programie na 1,15 bara:jarol2002 pisze:A jaką miałeś na nim temp w lecie i przy jakim doładowaniu???
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=120
tu pomiar na serii :
tu FMIC
przy doładowniu 1,4-1,5 Bara seryjny SMIC to juz sie gotuje pod 90 st C - na tym nie przekracza 50 stC
tem FMIC z Sharana jest gruby (taki jak BMW stosuje) i tez dość wydajny - moim zdaniem do 1,5 Bara da rade
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości