Icek do MK3 AFN z KLIMĄ

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Icek do MK3 AFN z KLIMĄ

Post autor: 21Golfista21 » ndz lut 22, 2009 14:21

witam, jest wiele różnych tematów i opinii mam w planach założyć IC od jakiegoś autka do mojej golfiny ale nie wiem z czego będzie najodpowiedniejszy:( myślałem nad IC od sharana, mogę mieć również od toyoty i turbo od toyoty(nowe) montował już to ktoś w jakimś VW? może jakieś rady co trzeba będzie przyciąć, wyciąć, sugestie? może jest ktoś kto by mi w tym pomógł z okolic Wrocławia oczywiście za $ :pub:
Ostatnio zmieniony ndz lut 22, 2009 14:23 przez 21Golfista21, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » ndz lut 22, 2009 14:37

ostatnio analizowałem to samo na podstawie tego tematu :dol:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57608

no i doszedłem do wniosku że fajnym ic do mk3 z klimą (patrzyłem pod kątem klimy bo sam mam) jest coś w stylu ic z grande punto,
taki :dol:
http://allegro.pl/search.php?sg=0&strin ... ler+grande

Nie jest za duży , ludzie montują większe do mk3 tak że część kryje się pod zderzakiem, ale nie wiem czy nie lepiej wsadzić mniejszy całkowicie odsłonięty, bo przy dużym część powietrza , tam gdzie ic kryje się pod zderzakiem, jest wogóle nie schłodzona i moim zadaniem przez to jest mniej efektywny od mniejszego całego na wierzchu.

Dobry jest też od sharana , cowboy ma takiego i dość fajnie się mieści,

Ale w sumie podłączam się do tematu i bo to tylko moja teoria i fajnie jakby się wypowiedział ktoś kto przechodził to w praktyce,



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » ndz lut 22, 2009 18:05

a ja włozyłem Ic od scharana tyle ze mam vento tez z klimą.
nie ma problemu z zamontowaniem tyle ze troche widac go:)



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » ndz lut 22, 2009 18:25

no właśnie, sam ten temat czytałem ze 2 razy i się już pogubiłem w tym wszystkim :grrr:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » ndz lut 22, 2009 21:08

a ja włozyłem Ic od scharana tyle ze mam vento tez z klimą.
nie ma problemu z zamontowaniem tyle ze troche widac go:)
wrzuć tu fotkę, jak to u Ciebie wygląda
może nam trochę pomóc,
p.s. wolałbym w swoim aucie wkładać coś z grupy vag bo nie widzi mi się uzupełniać go częściami z fiata :panna:
Ostatnio zmieniony ndz lut 22, 2009 21:11 przez mariachi, łącznie zmieniany 1 raz.



paweloli007
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 19:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: paweloli007 » pn lut 23, 2009 02:06

W tym temacie jest wszystko napisane... Najtańsza i najprostsza opcja do mk3 z klimą to IC od megane DCi. Koszt Ic 150zł + przespawanie jednego kolanka koszt 50-100zł + montaż i materiały ok 200-400zł w zależności gdzie robimy. troche pas przedni do podcięcia i przedni zderzak. sam niedawno zakładałem, zderzak z wierzchu wygląda oryginał



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 23, 2009 09:44

ICek z Sharana nalezy przerobić poprzez dodanie nowych boczków

Obrazek

pasuje to pod oryginalne orurowanie

Obrazek

a tak wygląda po założeniu zderzaka

Obrazek

byc moze będę sprzedawał ten zestaw PnP do zainstalowania w mk3 z klimą (bez klimy jeszcze lepiej :) )
cena byłaby po kosztach zakupu: ICek (150) przeróbka alu boczków (150) pare kolanek i rur (150) czyli 450 PLN

zmieniam u siebie na kwasówke i ponieważ zderzak mam z vento bedzie jakiś większy FMIC :)



Awatar użytkownika
21Golfista21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 717
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: 21Golfista21 » pn lut 23, 2009 09:54

cowboy może i bym był chętny:) zawsze to mam już gotowe orurowanie:) a szczelny jest ten icuś?:) i nie podziurawiony od kamieni? :hmm:
Ostatnio zmieniony pn lut 23, 2009 09:55 przez 21Golfista21, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 23, 2009 10:11

21Golfista21 pisze:szczelny jest ten icuś?:) i nie podziurawiony od kamieni? :hmm:
2 Bary wytrzymuje bez problemu :) FMIC jest stan idealny tak jak na foto tylko brudny, musiałbym go umyć :)



jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: jarol2002 » pn lut 23, 2009 13:21

A jaką miałeś na nim temp w lecie i przy jakim doładowaniu???


https://www.facebook.com/jarolchiptuning

Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lut 23, 2009 15:37

jarol2002 pisze:A jaką miałeś na nim temp w lecie i przy jakim doładowaniu???
wklejałem to w temacie o FMIC - pomiary robiłem na programie na 1,15 bara:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... &start=120

tu pomiar na serii :
Obrazek

tu FMIC
Obrazek

przy doładowniu 1,4-1,5 Bara seryjny SMIC to juz sie gotuje pod 90 st C - na tym nie przekracza 50 stC

tem FMIC z Sharana jest gruby (taki jak BMW stosuje) i tez dość wydajny - moim zdaniem do 1,5 Bara da rade



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości