Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
aw69
- Gadatliwa bestia
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: aw69 » śr lut 25, 2009 22:14
P.S. Dużo czasu i nerwów zajął wam swap?
Od groma czasu a to glownie dlatego ze kawal lenia ze mnie
A tak na powaznie nie mialem za bardzo czasu bo na codzien mam inna profesje, a pozatym zima sroga
A jesli chodzi o nerwy to nie bylo ich wogole
Wszystko na lajcie
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
-
Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » śr lut 25, 2009 22:52
beny841 pisze:no to co lobię najbardziej golf nie wyglda bo seria a będzie kosił 90% zabawek na ulicy
po prostu pięknie
a turbo jest wielkie
nawet bym powiedział ze bardzo wielkie
aż jestem ciekaw wykresu, jak będą wyglądać te krzywa
moze bedzie cos w tym stylu
-
Rogalotti
- Nowicjusz
- Posty: 23
- Rejestracja: czw lut 24, 2005 00:58
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Rogalotti » śr lut 25, 2009 23:54
Tylko jeszcze wałek musi wjechac
.:: MRMotors - W-WA UL. MINERALNA 26 - 0-694-046-807 ::..
-
Michał z Ursusa
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: czw gru 06, 2007 21:48
- Lokalizacja: Warszawa-Ursus
-
Kontakt:
Post
autor: Michał z Ursusa » pt mar 13, 2009 15:53
Bardzo ładny projekcik przede wszystkim cichociemny
Czekam na wykresy
-
uysy
- V.I.P.
- Posty: 559
- Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
- Lokalizacja: Łódź
-
Kontakt:
Post
autor: uysy » ndz mar 15, 2009 01:56
aw69 pisze:ładnie to wszystko wygląda, Tylko lader strasznie blisko dolotu i maski (pewnie to zabezpieczycie)
Ciekawi mnie tylko jedno - przy jakich obrotach i z jakim lagiem ta locha odpala na takim kolektorze (po wystrojeniu ofcoz bo teraz to mniej więcej wiem jak jest )
taaaak, to tak jeździ się miodnie do przodu
Kłopot się zaczyna przy ślizganiu albo nie daj Bóg zakrętach, temu zapytałem o lag
Caly ten zestaw był juz testowany w moim aucie w ciężkich warunkach przy upalnych dniach i niema to najmniejszego znaczenia ze lader jest tak blisko dolotu i maski....temp. panujca pod maska w okolicy turbo jest w sam raz, DP caly jest owinięty bandażem termicznym....a co do wstawania sprezarki to niema co sie oszukiwac ani mydlić oczu ze bedzie na niej 300 Nm przy 2 tys obr. Jak widac sprezarka jest wielka i odpowiednia do mocy jakie chce się z tego silnika osiągnąć, lag będzie i jest to rzecz oczywista i nie pomoże tutaj nawet jakis wydumkowy kolektor wydechowy - fizyki się nie oszuka. Owszem mozna byłoby to zniwelowac w jakis sposób ale koszta zrobienia takiego motoru przerosły by koszt zakupu silnika ASZ na rynku wtórnym.
A co do kwesti laga - moim zdaniem lag nie jest czymś strasznym poprostu jeździ sie takimi autami nieco innaczej, częsciej wachluje biegami i to wszystko, najgorsze wg mnie jest brak boostu po przepięciu biegu wtedy zgadzam sie ze jazda takim autem to porażka, ale to juz wszystko w rękach strojącego auto.
Moim autem jezdzilo kilka osob z forum ktorzy nigdy nie mieli do czynienia z tdi na bigT i moze najlepiej niech oni się wypowiedzą czy lag był az taki straszny i uciążliwy do jazdy.
A co do ślizgania sie auta na zakrętach no cóz.....taki urok mocnych FWD i w tym przypadku duża spreżara ma to g.... do rzeczy jak bedzie sie jezdzic tym autem na mokrym lub na zakrętach...jak wiadomo pedal gazu niema pozycji on/off.
Dodam tez ze wlasciciel auta nigdy nie mial do czynienia z tdi na duzej sprezarce, jest to jego pierwsze tdi (pierwotnie 1Z z małą piczka gt15).....Po swapie i pierwszych przejazdach na duzej turbinie powiedzial ze jest zadowolony i jakos strasznie nie daje sie we znaki ten lag i jego zdaniem jest calkiem przyzwoicie....dodam ze auto wogole nie bylo strojone i jezdzi na ori sofcie z ASZ....A wiec po strojeniu moze byc juz tylko lepiej.
Pozdr.
Piękny wykład praktyka. Mimo kilku kwestii z którymi się nie zgadzam
Powinien być podwieszony gdzieś na forum TDI, żeby wszyscy napaleni na megaturbiny zrozumieli, że coś za coś...
Adaś, nie chodziło o utratę trakcji ale o zbyt późną reakcję silnika kiedy jej potrzebuję.
Zresztą wiemy co jest pięć i, że zawsze jest coś za coś.
-
konrad141
- Forum Master
- Posty: 1082
- Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
- Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
- Auto: Bora Sedes 4motion
- Silnik: AJM
-
Kontakt:
Post
autor: konrad141 » pn mar 23, 2009 20:48
Jakies info nowe by sie przydało ?
Piasek pisze:
Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
-
cowboy
- V.I.P.
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » pn mar 23, 2009 23:05
konrad141 pisze:Jakies info nowe by sie przydało ?
no własnie kiedy strojenie ? jaka moc planowana ?
-
aw69
- Gadatliwa bestia
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: aw69 » śr mar 25, 2009 09:28
spokojnie wszystko w swoim czasie....jako ciekawostke dodam ze na seryjnym ECU i tych gratach co są w aucie, hamownia wypluło 155 KM....do strojenia jeszcze nie doszlo trzeba poprawic jedną drobną rzecz.
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
-
cowboy
- V.I.P.
- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » śr mar 25, 2009 10:20
aw69 pisze:do strojenia jeszcze nie doszlo trzeba poprawic jedną drobną rzecz.
RACE783 ?
Rogal ma jeszcze chyba tego towaru
-
KanedA
- Grupa Śląsk
- Posty: 687
- Rejestracja: śr lip 09, 2008 12:13
- Lokalizacja: RadzionkóVW
-
Kontakt:
Post
autor: KanedA » śr mar 25, 2009 11:49
projekcik miażdży... skoro na seryjnym 155 km... strach się bać przy nowym programie
Pozdro,
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...
Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411
-
aw69
- Gadatliwa bestia
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: aw69 » wt kwie 21, 2009 13:52
auto juz od jakiegos czasu jezdzi wystrojone a oto efekt :
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
-
Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Matijas » wt kwie 21, 2009 15:02
Rozumiem, ze bezdymnie prawie?
Ładny wynik, gratki
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
-
mariachi
- Użytkownik
- Posty: 452
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
-
Kontakt:
Post
autor: mariachi » wt kwie 21, 2009 15:06
bardzo ładnie
padały tu różne cyfry odnośnie mocy
chyba najbliżej (chyba że kogoś pominąłem ) był
Rafalek114,
Rafalek114 pisze:Kozacki projekt , ale mysle ze tak realnie to pewnie ok 230km bedzie ..
-
aw69
- Gadatliwa bestia
- Posty: 814
- Rejestracja: ndz sty 30, 2005 23:48
- Lokalizacja: Zambrów
-
Kontakt:
Post
autor: aw69 » wt kwie 21, 2009 16:07
auto jest praktycznie bezdymne i bardzo dynamiczne....musialem jedna rzecz poprawic ze sprezarka i teraz wstaje o wiele wczesniej i auto jezdzi bardzo ciekawie
Mistrzostwo Polski w klasie Diesel 1/4 mili WST 2008 rok.......
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości