Gotowe chip do tdi. Czy jest ktoś na forum kto takie oferuje
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Gotowe chip do tdi. Czy jest ktoś na forum kto takie oferuje
Na allegro jest sporo tego szitu ale z niesprawdzonym wolę nie ryzykować, więc może jest ktoś kto oferuje takie gotowe softy np do afn ?
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Nie ma takich, jak juz to strojenie indywidualne.
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2009 23:49 przez Dario84, łącznie zmieniany 1 raz.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Ostatnio stroilismy niby seryjnego asv... 2 dni bez przerwy, sprezarka nie dawala sie ogarnac, kierownice i N75 ok, wszystkie inne rzeczy majace na to wplyw tez ok...
Dlatego stroi sie samochody indywidualnie.
Jesli do takiego asv ktos wgral by gotowca sprezarka odleciala by w niedlugim czasie.
Dlatego stroi sie samochody indywidualnie.
Jesli do takiego asv ktos wgral by gotowca sprezarka odleciala by w niedlugim czasie.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
ja uwazam ze jak auto 100% sprawne i nie zajechane to gotowiec zrobiony z glowa tez da rade, kiedys na dawnym streetracing forum byly wykresy auta po allegro chipie i bylo spoko naprawde, taki gotowiec sciagniety z netu jezeli nie jest radosna tworczoscia jakiegos barana to najczesciej bedzie jakis niemiecki soft ze starej szkoly, czyli duzo niutona z dolu, potem jego szybki spadek, kiedys (3-4 lata temu) wiekszosc tak robila auta i w Polsce i w Niemczech, tylko ze kiedys te auta mialy 30-40 tys km przebiegu, teraz to juz stare kible i taki mocny program moze zaszkodzic, poza tym przy cenie za grupowe chipowanie 900 pln a cenie gotowca 300-400 to ja bym sie zastanowil czy nie odlozyc troche kaski i nie zrobic raz a porzadnie
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
johnson, wykres z hamowni to nie wszystko, przeczytaj to co Dario napisal... jak ciezko jest czasami wysterowac turbosprezarke... Zapewne razem ze strzalem niutona w tym "niemieckim" sofcie dostaniesz konkretny overboost...
Ale tak szczerze mowiac jak klient sie trzęsie nad każdym wydanym 300-400zł to niech se pakuje gotowca i nie zawraca glowy. Przyspieszona wymiana sprzegla i turbawki gwarantowana - czysta oszczednosc
Ale tak szczerze mowiac jak klient sie trzęsie nad każdym wydanym 300-400zł to niech se pakuje gotowca i nie zawraca glowy. Przyspieszona wymiana sprzegla i turbawki gwarantowana - czysta oszczednosc
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
ale taki oporniak to przypadek moim zdaniem, ok wiadomo ze cos sie moze wysrac, ale jak ktos chce sprobowac, ma auto pewne na 100% w sensie mechanicznym to czemu nie, pomijam tutaj jakies dramatyczne softy ze strzalami momentu od 1600 obr. i takie tam rzeczy, mocnym softem z dolu tez mozna jezdzic spokojnie (w sensie bez strachu ze sie cos wysra) pamietajac o paru zasadach, a nie powiem, mi tez sie podoba kopniecie po nerkach przy 2tys obrotow, po prostu sie przyjemnie jezdzi i tyle (zwlaszcza po miescie, pomijam ze auto szybko zdycha), poza tym taki mocny soft z dolu to tez klopot dla tunera bo cos sie wysra cos zuzyje i potem klient wraca z placzem ze sprzeglo poszlo itd, a tak robi sie program "idiotoodporny" i jest git, 90% aut w miare sprawnych poradzi sobie z takim rozsadnie napisanym softem, ale troche odbieglem od allegro chipow.zaprzal pisze:johnson, wykres z hamowni to nie wszystko, przeczytaj to co Dario napisal... jak ciezko jest czasami wysterowac turbosprezarke... Zapewne razem ze strzalem niutona w tym "niemieckim" sofcie dostaniesz konkretny overboost...
Ale tak szczerze mowiac jak klient sie trzęsie nad każdym wydanym 300-400zł to niech se pakuje gotowca i nie zawraca glowy. Przyspieszona wymiana sprzegla i turbawki gwarantowana - czysta oszczednosc
Tu masz logi
program typowo starej szkoly (shamowane bylo 140 koni i 340Nm przy 2200 obr), mega kop kolo 2000, potem troche zabawy i auto puchlo, ale przy serii byl to mega przecinak, typowy gotowiec jak sadze, auto 200 tys.km, sadze ze przy rozsadnym jezdzeniu bez pelnego buta ponizej 2000 obr spokojnie by mozna jezdzic a koszt takiego cuda to pewnie teraz 300pln plus kostka programowanie i kaska za wlutowanie tego
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
wlasnie tutaj w logu grupy 11 widac jak sprezarka w zakresie 2000 obrotow do 3800obrotow ładuje nie do konca tyle ile ma w sofcie... co kto lubi. Ale to jeszcze nic, czasami fajne wartosci sa osiagane jak jest sprezarka hybrydowa lub dziwnie poskladana i taki soft z allegro
Ostatnio zmieniony wt lut 17, 2009 11:51 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
wiadomo ze nie jest to nic super, ze troche sterowanie szaleje, ale dramatu nie ma, jakby program byl ciut slabszy to pewnie by nie bylo problemu z turbina itd, ja nie polecam allegro chipow, ale tez nie wszystkie sa tragiczne, ot tyle ode mnie, warto doplacic troche zlotych i miec swiety spokoj i nie martwic sie : "hmm, czy jak teraz depne to poleci metalowy deszcz albo caly olej poleci do silnika"zaprzal pisze:wlasnie tutaj w logu grupy 11 widac jak sprezarka w zakresie 2000 obrotow do 3800obrotow ładuje nie do konca tyle ile ma w sofcie... co kto lubi. Ale to jeszcze nic, czasami fajne wartosci sa osiagane jak jest sprezarka hybrydowa lub dziwnie poskladana i taki soft z allegro
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Wykresu jeszcze nie ma bo nie ma warunkow zeby go wykonac, ale bedzie.sagon pisze:I co wam z tego wyszło,można wiedzieć?
Co do sprezarki dla nas OB w granicach 50mbar jest do przyjecia.
Trzeba bardzo UWAZAC na krecenie sztanga i robic to z golwa, Jasiek21 sam sie o tym przekonal a za krecenie sztanga w ta i w tamta zaplacil wymiane sprezarki.cowboy pisze:a co do przeładowania może trzeba przeczyścić turbinke i wydłuzyć o jeden obrót sztange i bedzie cacy
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- jasiek21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 672
- Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
- Lokalizacja: Pszów / Karczów
- Kontakt:
Dario84 pisze: sam sie o tym przekonal a za krecenie sztanga w ta i w tamta zaplacil wymiane sprezarki.
za ostro powiedziane, ja bym tu raczej powiedział, że świadomie wymieniłem vnt15 na coś bardziej sensownego. End of topic.
a suszareczka ma się bardzo fajnie, przecież nie da się vnt15 wykończyć jak dmucha 0,3 bara. :green_fuck:
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości