polo 6n2 AMF

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

polo 6n2 AMF

Post autor: lecky » ndz lut 08, 2009 14:57

witam. przeczytałem chyba wszystko na temat tdi na forum i można powiedzieć ze nabrałem ochoty :bajer:
auto jakie posiadam to polo 6n2 1.4tdi oznaczenie AMF seria 75kucy sporo momentu jakoś myka ale przydało by się nieco więcej wynik w granicach 90-100 to było by coś :bigok: .....
wiem że były seryjnie 1.4tdi 90km np w audi a2 no i w polo 6n2... czy sama elektronika wystarczy żeby dać mu z 20kucy??? czy trzeba już ingerować w silnik?? :chytry:
czy jest ktoś z pomorskiego, zachodniopomorskiego (możliwie blisko mieszkam w Koszalinie) kto zajmuje sie modami elektroniki kogo polecacie ..... dzięki z góry za wszelkie info i odpowiedzi. pozdraVWiam


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » ndz lut 08, 2009 15:44

miałem taki silnik w ibizie, super mi dzwięk pasował, 100KM zrobisz samym softem, niedogodność związana z tym silnikiem jest taka że poniżej 2000obr strasznie trzęsie (3 cylindry) ale zato dzwięk fajny, ja jakbym drugi raz miał ten silnik to załadowałbym suszarkę od ASZ lub ARL , jeżeli pompki by marudziły to pompki AL i heja ~160KM~
widziałem ten silnik z turbo (chyba) ASZ wystrojony na 150KM a myślę że do 160KM dałby radę,

co prawda kultura pracy tragiczna, ale dzwięk tego silnika powyżej 3000obr to jak subaru moim zdaniem :bigok: ,

na jałowym jak ursus :helm:



Ostatnio zmieniony ndz lut 08, 2009 15:59 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 2 razy.



lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: lecky » ndz lut 08, 2009 17:07

mam rozumieć ze 100kucy wyciągnę samym programem?? załóżmy że poddam silnik modyfikacji elektroniki na co zwrócić uwagę "przy odbiorze auta" są jakieś typowe objawy "spapranej modyfikacji" sorry ze pytam ale to dla mnie nowy temat...
aha i jeszcze pytanko jakie są/mogą być koszta takiej zabawy cel 100kucy.... :goof:


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

Zoltar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw sie 30, 2007 00:39
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Zoltar » ndz lut 08, 2009 18:07

Witaj

Jeśli silnik zdrowy, to okolice 100 koni są możliwe do uzyskania


http://www.soft-car.pl
http://www.chiptuning-gdansk.pl
http://www.dpf.gda.pl Usuwanie filtrów DPF Gdańsk

- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Hamownia Dynomet

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz lut 08, 2009 21:26

lecky pisze:100kucy wyciągnę samym programem??
to taka rozsądna granica ale się da
są jakieś typowe objawy "spapranej modyfikacji" sorry ze pytam ale to dla mnie nowy temat...
narysuj tunerowi żądany wykres palcem na monitorze - świetny test :helm:



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » ndz lut 08, 2009 21:37

spaprana modyfikacja, to
jak za dużo nm z dołu to dwumas zaczyna telepać jak przyciśniesz na 5biegu przy około 1700-1900obr
jak za dużo dymu z tyłu to też nie dobrze, może być lekka smuga ale nie czarne kłęby dymu, bo zmaczy że za mało powietrza na taką dawkę paliwa a to znaczy że EGT duże




ps. najlepszą gwarancją jest pójście do tunera polecanego na forum i wtedy masz P pewność że program będzie dobry, bo nie znając się na tym i nie logując auta nie sprawdzisz czy modyfikacja git czy kit
Ostatnio zmieniony ndz lut 08, 2009 21:38 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.



lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: lecky » ndz lut 08, 2009 22:11

dzięki serdeczne panowie :helm: kilka wątpliwości mam rozwiązanych :bajer:
silnik ma ponad 1400000km przebiegu ale jest zdrowy i nie jest to tylko moje zdanie :grin:
powiedzcie tylko ile taka zabawa może kosztować do mojej kosiarki.... i do kogo można się zgłosić z taką modyfikacją z zachodniopomorskiego, pomorskiego mieszkam w Koszalinie.... kogo możecie polecić... :chytry:


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz lut 08, 2009 22:15

lecky pisze:ponad 1400000km przebiegu
nono, niezły wynik :bigok:



lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: lecky » ndz lut 08, 2009 22:47

* :helm: sorry miało być jedno zero mniej.... a dokładnie jest 142500km :smoke:

[ Dodano: 08 Lut 2009 21:49 ]
kolego uysy a Łodzi jest ktoś godny polecenia?? jakieś namiary... mam tam rodzinę często tam bywam :grin:


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz lut 08, 2009 22:53

lecky pisze:jakieś namiary... mam tam rodzinę często tam bywam :grin:
To jak się będziesz wybierał spójrz w mój profil ;)
Czy ktos poleci? Nie wiem... Mam awersję do socjotechniki - nie wszyscy za mną przepadają ;)



lecky
GTD Polo
GTD Polo
Posty: 413
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:33
Lokalizacja: Rosnowo/Koszalin
Kontakt:

Post autor: lecky » ndz lut 08, 2009 23:01

dobra zobaczyłem twój profil :helm: wiem o co chodzi :bajer:

powiedz tylko jak kształtuje sie cenowo........... czy o takich rzeczach :chytry: to tylko na pw


Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » ndz lut 08, 2009 23:14

toć wszyscy wiedzą... Stare rupcie (no offence) - 1,2k
Standardowa zniżka od zawsze dla VWgolf.pl - -20% Dla zaokrąglenia 999zł. i bez zbierania 10 kolegów :)
Oczywiście rysować wykresy możesz jak chcesz.



Awatar użytkownika
Dario84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1431
Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: Dario84 » ndz lut 08, 2009 23:29

Mozesz tez pojechac do Rob555 z Gdanska, bedziesz mial niedaleko i profi zrobiona usluge, user naszego forum.


CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
goodhope
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: czw sty 08, 2009 18:18
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope » pn lut 09, 2009 10:50

masz turbinę z wastgate, więc ani z mocą ani z wykresem na życzenie sobie nie poszalejesz.

Przekraczając próg 95PS zaczyna porządnie dymić ...a moment zawsze jest dopiero w okolicach 2500 obrotów.
Jedyny sposób uzyskanie wymarzonego wykresu i przeniesienie go w okolice 2 tyś obr, to zakrycie się dymem od dołu, albo udanie się na kurs malarstwa artystycznego.

ma to też kolejne następstwo.
rady apropos turbin od asz ...można zapakować między bajki, bo ...

po pierwsze dlatego że nie mam pojęcia jak ktoś kto zabłysnął tym pomysłem, ma
koncepcję na zamontowanie kolektora wydechowego na 4 garki do 3 garkowca ?
(chyba że kombina z samym wirniekiem i muszlą strony zimnej, ale to wtedy nie jest już montaż asz-ta tylko rzeźba.. często w g..ie).
Jeśli chcesz VTG, bierz się za korekcję instalacji, kombinę z softem, rzeźbę z kolektorami. Nie będzie łatwo.

po drugie, sterowaniem wastgate, nie opanujesz VTG choć byś odmawiał różaniec każdego ranka. Zawsze można się podeprzeć jakimś 1.2TDI, tam VTG jest.


ze swojej strony mogę tylko powiedzieć że polecany klientom przeze mnie poziom (niezależnie czy to czeszka w wersji 70PS, czy inne w wersji 75PS) to max 95PS (z zaleceniem raczej na 90PS) i 215Nm (ze wskazaniem 210Nm)..z czego moment uzyskiwany i i tak dopiero w okolicach 2500obr.

Nie wiem, może mam tak tylko ja, ale powyżej tego pułapu są tylko obiekcje i reklamacje.
Ostatnio zmieniony pn lut 09, 2009 11:02 przez goodhope, łącznie zmieniany 5 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości