polo 6n2 AMF
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
polo 6n2 AMF
witam. przeczytałem chyba wszystko na temat tdi na forum i można powiedzieć ze nabrałem ochoty
auto jakie posiadam to polo 6n2 1.4tdi oznaczenie AMF seria 75kucy sporo momentu jakoś myka ale przydało by się nieco więcej wynik w granicach 90-100 to było by coś .....
wiem że były seryjnie 1.4tdi 90km np w audi a2 no i w polo 6n2... czy sama elektronika wystarczy żeby dać mu z 20kucy??? czy trzeba już ingerować w silnik??
czy jest ktoś z pomorskiego, zachodniopomorskiego (możliwie blisko mieszkam w Koszalinie) kto zajmuje sie modami elektroniki kogo polecacie ..... dzięki z góry za wszelkie info i odpowiedzi. pozdraVWiam
auto jakie posiadam to polo 6n2 1.4tdi oznaczenie AMF seria 75kucy sporo momentu jakoś myka ale przydało by się nieco więcej wynik w granicach 90-100 to było by coś .....
wiem że były seryjnie 1.4tdi 90km np w audi a2 no i w polo 6n2... czy sama elektronika wystarczy żeby dać mu z 20kucy??? czy trzeba już ingerować w silnik??
czy jest ktoś z pomorskiego, zachodniopomorskiego (możliwie blisko mieszkam w Koszalinie) kto zajmuje sie modami elektroniki kogo polecacie ..... dzięki z góry za wszelkie info i odpowiedzi. pozdraVWiam
Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
miałem taki silnik w ibizie, super mi dzwięk pasował, 100KM zrobisz samym softem, niedogodność związana z tym silnikiem jest taka że poniżej 2000obr strasznie trzęsie (3 cylindry) ale zato dzwięk fajny, ja jakbym drugi raz miał ten silnik to załadowałbym suszarkę od ASZ lub ARL , jeżeli pompki by marudziły to pompki AL i heja ~160KM~
widziałem ten silnik z turbo (chyba) ASZ wystrojony na 150KM a myślę że do 160KM dałby radę,
co prawda kultura pracy tragiczna, ale dzwięk tego silnika powyżej 3000obr to jak subaru moim zdaniem ,
na jałowym jak ursus
widziałem ten silnik z turbo (chyba) ASZ wystrojony na 150KM a myślę że do 160KM dałby radę,
co prawda kultura pracy tragiczna, ale dzwięk tego silnika powyżej 3000obr to jak subaru moim zdaniem ,
na jałowym jak ursus
Ostatnio zmieniony ndz lut 08, 2009 15:59 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 2 razy.
mam rozumieć ze 100kucy wyciągnę samym programem?? załóżmy że poddam silnik modyfikacji elektroniki na co zwrócić uwagę "przy odbiorze auta" są jakieś typowe objawy "spapranej modyfikacji" sorry ze pytam ale to dla mnie nowy temat...
aha i jeszcze pytanko jakie są/mogą być koszta takiej zabawy cel 100kucy....
aha i jeszcze pytanko jakie są/mogą być koszta takiej zabawy cel 100kucy....
Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
-
- Użytkownik
- Posty: 348
- Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
- Lokalizacja: warszawa - rembertów
spaprana modyfikacja, to
jak za dużo nm z dołu to dwumas zaczyna telepać jak przyciśniesz na 5biegu przy około 1700-1900obr
jak za dużo dymu z tyłu to też nie dobrze, może być lekka smuga ale nie czarne kłęby dymu, bo zmaczy że za mało powietrza na taką dawkę paliwa a to znaczy że EGT duże
ps. najlepszą gwarancją jest pójście do tunera polecanego na forum i wtedy masz P pewność że program będzie dobry, bo nie znając się na tym i nie logując auta nie sprawdzisz czy modyfikacja git czy kit
jak za dużo nm z dołu to dwumas zaczyna telepać jak przyciśniesz na 5biegu przy około 1700-1900obr
jak za dużo dymu z tyłu to też nie dobrze, może być lekka smuga ale nie czarne kłęby dymu, bo zmaczy że za mało powietrza na taką dawkę paliwa a to znaczy że EGT duże
ps. najlepszą gwarancją jest pójście do tunera polecanego na forum i wtedy masz P pewność że program będzie dobry, bo nie znając się na tym i nie logując auta nie sprawdzisz czy modyfikacja git czy kit
Ostatnio zmieniony ndz lut 08, 2009 21:38 przez grzegorzp, łącznie zmieniany 1 raz.
dzięki serdeczne panowie kilka wątpliwości mam rozwiązanych
silnik ma ponad 1400000km przebiegu ale jest zdrowy i nie jest to tylko moje zdanie
powiedzcie tylko ile taka zabawa może kosztować do mojej kosiarki.... i do kogo można się zgłosić z taką modyfikacją z zachodniopomorskiego, pomorskiego mieszkam w Koszalinie.... kogo możecie polecić...
silnik ma ponad 1400000km przebiegu ale jest zdrowy i nie jest to tylko moje zdanie
powiedzcie tylko ile taka zabawa może kosztować do mojej kosiarki.... i do kogo można się zgłosić z taką modyfikacją z zachodniopomorskiego, pomorskiego mieszkam w Koszalinie.... kogo możecie polecić...
Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
* sorry miało być jedno zero mniej.... a dokładnie jest 142500km
[ Dodano: 08 Lut 2009 21:49 ]
kolego uysy a Łodzi jest ktoś godny polecenia?? jakieś namiary... mam tam rodzinę często tam bywam
[ Dodano: 08 Lut 2009 21:49 ]
kolego uysy a Łodzi jest ktoś godny polecenia?? jakieś namiary... mam tam rodzinę często tam bywam
Turbo Klekot TDI/AMF+ 104hp/238nm - Polo 6n2 / sprzedane :(
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
Turbo Klekot HDI/RHS+ 138hp/320nm - Peugeot 307sw / rodzino-wóz.
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Mozesz tez pojechac do Rob555 z Gdanska, bedziesz mial niedaleko i profi zrobiona usluge, user naszego forum.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
masz turbinę z wastgate, więc ani z mocą ani z wykresem na życzenie sobie nie poszalejesz.
Przekraczając próg 95PS zaczyna porządnie dymić ...a moment zawsze jest dopiero w okolicach 2500 obrotów.
Jedyny sposób uzyskanie wymarzonego wykresu i przeniesienie go w okolice 2 tyś obr, to zakrycie się dymem od dołu, albo udanie się na kurs malarstwa artystycznego.
ma to też kolejne następstwo.
rady apropos turbin od asz ...można zapakować między bajki, bo ...
po pierwsze dlatego że nie mam pojęcia jak ktoś kto zabłysnął tym pomysłem, ma
koncepcję na zamontowanie kolektora wydechowego na 4 garki do 3 garkowca ?
(chyba że kombina z samym wirniekiem i muszlą strony zimnej, ale to wtedy nie jest już montaż asz-ta tylko rzeźba.. często w g..ie).
Jeśli chcesz VTG, bierz się za korekcję instalacji, kombinę z softem, rzeźbę z kolektorami. Nie będzie łatwo.
po drugie, sterowaniem wastgate, nie opanujesz VTG choć byś odmawiał różaniec każdego ranka. Zawsze można się podeprzeć jakimś 1.2TDI, tam VTG jest.
ze swojej strony mogę tylko powiedzieć że polecany klientom przeze mnie poziom (niezależnie czy to czeszka w wersji 70PS, czy inne w wersji 75PS) to max 95PS (z zaleceniem raczej na 90PS) i 215Nm (ze wskazaniem 210Nm)..z czego moment uzyskiwany i i tak dopiero w okolicach 2500obr.
Nie wiem, może mam tak tylko ja, ale powyżej tego pułapu są tylko obiekcje i reklamacje.
Przekraczając próg 95PS zaczyna porządnie dymić ...a moment zawsze jest dopiero w okolicach 2500 obrotów.
Jedyny sposób uzyskanie wymarzonego wykresu i przeniesienie go w okolice 2 tyś obr, to zakrycie się dymem od dołu, albo udanie się na kurs malarstwa artystycznego.
ma to też kolejne następstwo.
rady apropos turbin od asz ...można zapakować między bajki, bo ...
po pierwsze dlatego że nie mam pojęcia jak ktoś kto zabłysnął tym pomysłem, ma
koncepcję na zamontowanie kolektora wydechowego na 4 garki do 3 garkowca ?
(chyba że kombina z samym wirniekiem i muszlą strony zimnej, ale to wtedy nie jest już montaż asz-ta tylko rzeźba.. często w g..ie).
Jeśli chcesz VTG, bierz się za korekcję instalacji, kombinę z softem, rzeźbę z kolektorami. Nie będzie łatwo.
po drugie, sterowaniem wastgate, nie opanujesz VTG choć byś odmawiał różaniec każdego ranka. Zawsze można się podeprzeć jakimś 1.2TDI, tam VTG jest.
ze swojej strony mogę tylko powiedzieć że polecany klientom przeze mnie poziom (niezależnie czy to czeszka w wersji 70PS, czy inne w wersji 75PS) to max 95PS (z zaleceniem raczej na 90PS) i 215Nm (ze wskazaniem 210Nm)..z czego moment uzyskiwany i i tak dopiero w okolicach 2500obr.
Nie wiem, może mam tak tylko ja, ale powyżej tego pułapu są tylko obiekcje i reklamacje.
Ostatnio zmieniony pn lut 09, 2009 11:02 przez goodhope, łącznie zmieniany 5 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości