Sterownik od hamowni z automatu skaluje sobie ,nie mamy na to wpływu.cowboy pisze:guluwroc, gratsy
ale mam pytanie czemu moment macie wyskalowany aż do 700NM ?, przez to przebieg momentu jest taki wypłaszczony jak skala jest duza - wiem to ładnie wyglada ale jest mniej czytelny wykres przez tą podziałke co 70
no to przeciez wiadomo nie od dziś... jest taki AFN co ma 173KM na seryjnej pompie i 216 i trubo VNT15 tylko troszke pomodzoneadrian25wawa pisze:czyli jednak mozna osiagnac 170 km na 10 tce.....
[MK4] Golf AHF Mahosa Powered by Dynosoft
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 633
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
- Lokalizacja: Oborniki Śląskie
- Kontakt:
nowa, obciązeniowa hamownia już jest w produkcji.Fakt faktem wygląda to troche dziwnie ale jak spojrzysz ile Nm ma na końcu to wstydu nie macowboy pisze:rozumiec...guluwroc pisze:Sterownik od hamowni z automatu skaluje sobie ,nie mamy na to wpływu.
moze jest na to jakiś patent ? bo moc ustawia sobie perfekt
fajnie że zdarzają się jeszcze takie rodzyny z tak wydajna pompą
cowboy te dodatkowe konie to własnie Fratelli, zresztą Audi ze słupkiem jak AFN (ma AVG)Tomka też na to jest potwierdzeniem. Sam powiem ci ze po pierwszym montażu tych końcówek myslałem że pomyliłem opakowania i kazałem założyć 230tki. Stąd moja żywa dyskusja z Tobą o 216stkach.
Końcówek chwilowo brak.Kiedy będą-nie wiem
Ostatnio zmieniony pt lut 06, 2009 01:32 przez mirass, łącznie zmieniany 1 raz.
www.vagtune.pl tel. 502730289
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Gulu, Mirass Gratki za wynik
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
mirass, ale ja napisałem że FB dają troszke wiecej mocy niż BOSCHmirass pisze:te dodatkowe konie to własnie Fratelli, zresztą Audi ze słupkiem jak AFN (ma AVG)Tomka też na to jest potwierdzeniem. Sam powiem ci ze po pierwszym montażu tych końcówek myslałem że pomyliłem opakowania i kazałem założyć 230tki. Stąd moja żywa dyskusja z Tobą o 216stkach
zdarzają się takie fajne sztuki jak ten AHF ale nie sposób się zgodzić, że dla mocy +160KM dużo lepsze będą 230 i wydajniejsza pompa
Bosch ma z kolei inne zalety jak własnie nowa przekładka i trzpień (dzieki temu łatwiej reguluje sie cisnienia na starych wtryskach) oraz fakt, że przelatuje 400 tys km (takie przeloty mają TDI) co moze w ekstremalnym tuningu nie musi miec znaczenia..
ciekaw jestem (pytam bez żadnej złośliwości) ile wytrzymają 230 w modzie na +200KM ? wiadomo że mają trochę ciężej ale nie wiem kto mocnym VPekiem trzasnął np 200 tys km
temat jest istotny bo wiem że na chinolach tez AFNy dobijają do 170KM a przecież nie tylko te pare koni na wykresie ma znaczenie
dla reanimacji starych klekotów typu 1Z to juz nie ma dużego znaczenia że na FB można dobić np 5KM więcej, bo mało który juz wychodzi ponad 145KM z uwagi na pompe
tematem interesuje sie dość mocno... i wiem co robi FB (końcówki 7 i 10 otworów, zestawy do cumminsów) i jest to jedyna alternatywa do tuningu - niestety teraz juz mało dostępna jeśli chodzi o VP bo chyba PD bedzie powoli na topie
z kolei słyszałem że pierwsze końcówki FB do pedeków się wyklepywały po paru tys km i spadało cisnienie - nie wiem moze teraz juz dopracowali temat
to jest własnie problem, końcówki Boscha tez mój dystrybutor ściąga dla mnie z całej Europy juz całą dostawę zarezerwowałemmirass pisze:Końcówek chwilowo brak.Kiedy będą-nie wiem
chodzi tylko o skale i jej podziałke bo przebieg momentu jak zwykle w Dynosofcie wzorcowy !mirass pisze:Fakt faktem wygląda to troche dziwnie ale jak spojrzysz ile Nm ma na końcu to wstydu nie ma
Dobrze, że oddałeś auto w dobre ręce i nie pojeździłeś z "super chipsem" od Pana Zdzicha przez jakiś rok, bo bys juz tak zdrowego motorku pewnie nie miał
Gratulacje, super wynik.
Ciekawi mnie kiedy bedzie mało, i będą następne mody, ale to już chyba ta pompa powie pa,pa. .
Pozdro.
Gratulacje, super wynik.
Ciekawi mnie kiedy bedzie mało, i będą następne mody, ale to już chyba ta pompa powie pa,pa. .
Pozdro.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie wszyscy są takimi znawcami tematu jak Ty.Niektórzy,tacy jak ja ciekawi są tego i owego.cowboy pisze:poproście może od razu Mirassa żeby wszystkie mapy wkleił do tematu
Moim zdaniem to żadna chyba tajemnica jak i co ma poustawiane.
Sam będę jechał na korektę,dlatego nie zaszkodzi wiedzieć tego i owego.
Pozdro.
AFN 165,5@380,8
- Matijas
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2452
- Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No pieknie kolejny kopniety VP`ek, ja to chyba serie graty zakladam bo i tak powoli szans spod swiatel nie mam :green_fuck:
Gratki kolego za furke i tunerom za piekne krzywe;)
Gratki kolego za furke i tunerom za piekne krzywe;)
[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714
nie jestem znawcą ale co tu porównywac w logach - jest dział diagnostyka i tam logów w bródsagon pisze:Nie wszyscy są takimi znawcami tematu jak Ty.Niektórzy,tacy jak ja ciekawi są tego i owego.
powiedział kolega jakie doładowanie i dawka...poza tym nic ciekawego w takich logach nie ma..
ps. zresztą mozna tak program napisac że co innego w logach a co innego w rzeczywistości
przy okazji ten sterownik hamowni to taki sam jak Rogala bo u niego wykresy co 65NM skalowane na momencie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości