[MK4] Golf AHF Mahosa Powered by Dynosoft
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[MK4] Golf AHF Mahosa Powered by Dynosoft
Witam wszystkich serdecznie.
Forum przeglądam już parę miesięcy ,jednak to jeden z pierwszych moich postów.
O tuningu mechanicznym myślałem od kąt kupiłem swoją czwórkę ,wcześniej jeździłem benzyniakami.
Impulsem do przeprowadzenia poważniejszego tuningu była moja głupota
Otóż będąc u siebie w mieście spotkałem "znajomego" którego wszyscy kupujący od niego czipsy "chwalą" ,że pisze softy do wielu firm tuningowych w pl. OK gość przejechał się moim autem podpiął pod vaga stwierdził, że silnik mam igle i że napisze mi soft za jedyne 300 zł -pomyślałem sobie soft za 300 zł ok zaryzykuje ale mądrze -we Wrocławiu pojadę do profesjonalistów niech mi sprawdzą co siedzi w tym Flashu zanim go założę, tak też było pojechałem do Mirasa z Dynosoftu ,który stwierdził ,że owy chips nadaje się na śmietnik. Otóż:
silnik był tak dokoksowany ze masakra, UWAGA!!! bez ruszenia mapy doładowania .Ok bo to 1/5 litanii chipa pana M. Kąty wtrysków nie ruszone, limiter nie ruszony, overboost nie ruszony,mapa EGR nie ruszona bo po co? Przecież można zaślepić ale najbardziej barwny i ciekawy motyw to przebieg momentu obrotowego by pan M.
proszę:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... d3770.html
dół seria ,góra mod by pan M moment zaczyna kopać od 550 obr:P po 4200 obr dziura -śmierć przy wyprzedzaniu i wogole taki jakiś pijany ten moment:)
Po zvagowaniu mojej golfiny i konsultacjach z Mirasem zdecydowałem się na Soft u nich
oto jak było:
Przyjeżdżam w umówionym terminie, elegancko wjeżdzamy na rolki ,ustawiamy parametry,nadmuchy czujniki cuda wianki ...ok GO hamujemy
-auto stanęło na 3700 RPM (wygenerowało 112 KM i 247Nm)@ 3700RPM i stoi @3700 nie ruszy dalej , od razu pokazał się notlauf -> dobra podpinamy pod waga-diagnoza:
turbo umarło a mianowicie zatarły się kierownice łopatkowe (VNT 15) i autko przy 2 000 RPM dostawało dmucha rzędu 1.5 bara:)tzn ile dostawało to nie wiemy bo było to max odczytanie Map sensora .
Padnięte turbo było dla mnie kolejnym impulsem ,powiedziałem albo grubo albo wcale. sprzedałem wszystko co miałem w garażu- Fele ,opony stare zawiasy itp bo byłem bez kasy -wcześniej założyłem gwint FK... Na następny dzień miałem już turbo od ASZ, wtryski załatwił Mirass.
No i poszło:
założyliśmy najpierw turbinę GT 17 ASZ dodam ,że kompletny wydech i FMIC miałem już wcześniej zrobiony. Następnie wkręciliśmy wtryski z końcówkami Fratelli "216":
Po skręceniu wszystkiego i ustawieniu wstępnego Softu jedziemy na poprawki, parametry oraz stan silnika pozwoliły na parę korekt i dodatkowe podniesienie momentu i mocy.
Czas spojrzeć prawdzie w oczy : hamownia
podpinamy:
hamujemy:
chcę dodać ,że Gulu i Miras robią wszystko precyzyjnie i dokładnie.
Auto dostało praktycznie bezdymny Soft .
Wynik:)
Na seryjnej pompie 10. Także przekroczenie mocy 170 km na pompie 10 udało się:) jest 170,1:) w sumie było tylko 4 stopnie ale 170 strzeliło:) a ja jestem szczęśliwy, szczególnie że to nie to samo auto:):):)
Pozdrawiam!
Forum przeglądam już parę miesięcy ,jednak to jeden z pierwszych moich postów.
O tuningu mechanicznym myślałem od kąt kupiłem swoją czwórkę ,wcześniej jeździłem benzyniakami.
Impulsem do przeprowadzenia poważniejszego tuningu była moja głupota
Otóż będąc u siebie w mieście spotkałem "znajomego" którego wszyscy kupujący od niego czipsy "chwalą" ,że pisze softy do wielu firm tuningowych w pl. OK gość przejechał się moim autem podpiął pod vaga stwierdził, że silnik mam igle i że napisze mi soft za jedyne 300 zł -pomyślałem sobie soft za 300 zł ok zaryzykuje ale mądrze -we Wrocławiu pojadę do profesjonalistów niech mi sprawdzą co siedzi w tym Flashu zanim go założę, tak też było pojechałem do Mirasa z Dynosoftu ,który stwierdził ,że owy chips nadaje się na śmietnik. Otóż:
silnik był tak dokoksowany ze masakra, UWAGA!!! bez ruszenia mapy doładowania .Ok bo to 1/5 litanii chipa pana M. Kąty wtrysków nie ruszone, limiter nie ruszony, overboost nie ruszony,mapa EGR nie ruszona bo po co? Przecież można zaślepić ale najbardziej barwny i ciekawy motyw to przebieg momentu obrotowego by pan M.
proszę:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... d3770.html
dół seria ,góra mod by pan M moment zaczyna kopać od 550 obr:P po 4200 obr dziura -śmierć przy wyprzedzaniu i wogole taki jakiś pijany ten moment:)
Po zvagowaniu mojej golfiny i konsultacjach z Mirasem zdecydowałem się na Soft u nich
oto jak było:
Przyjeżdżam w umówionym terminie, elegancko wjeżdzamy na rolki ,ustawiamy parametry,nadmuchy czujniki cuda wianki ...ok GO hamujemy
-auto stanęło na 3700 RPM (wygenerowało 112 KM i 247Nm)@ 3700RPM i stoi @3700 nie ruszy dalej , od razu pokazał się notlauf -> dobra podpinamy pod waga-diagnoza:
turbo umarło a mianowicie zatarły się kierownice łopatkowe (VNT 15) i autko przy 2 000 RPM dostawało dmucha rzędu 1.5 bara:)tzn ile dostawało to nie wiemy bo było to max odczytanie Map sensora .
Padnięte turbo było dla mnie kolejnym impulsem ,powiedziałem albo grubo albo wcale. sprzedałem wszystko co miałem w garażu- Fele ,opony stare zawiasy itp bo byłem bez kasy -wcześniej założyłem gwint FK... Na następny dzień miałem już turbo od ASZ, wtryski załatwił Mirass.
No i poszło:
założyliśmy najpierw turbinę GT 17 ASZ dodam ,że kompletny wydech i FMIC miałem już wcześniej zrobiony. Następnie wkręciliśmy wtryski z końcówkami Fratelli "216":
Po skręceniu wszystkiego i ustawieniu wstępnego Softu jedziemy na poprawki, parametry oraz stan silnika pozwoliły na parę korekt i dodatkowe podniesienie momentu i mocy.
Czas spojrzeć prawdzie w oczy : hamownia
podpinamy:
hamujemy:
chcę dodać ,że Gulu i Miras robią wszystko precyzyjnie i dokładnie.
Auto dostało praktycznie bezdymny Soft .
Wynik:)
Na seryjnej pompie 10. Także przekroczenie mocy 170 km na pompie 10 udało się:) jest 170,1:) w sumie było tylko 4 stopnie ale 170 strzeliło:) a ja jestem szczęśliwy, szczególnie że to nie to samo auto:):):)
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony czw lut 05, 2009 20:29 przez mahos, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
souler,
To był człowiek ,któremu zaufałem ..na szczęście wyznaje zasadę ufaj ale sprawdzaj:P:P więc przed montażem sprawdziłem jak napisałem w wątku, przecież nie jestem głupi i za 300 zł chipa nikt nie zrobi profi chipa ale jak pisałem skusiłem się bo to BYŁ znajomy...i nie jest to autoseba.
To był człowiek ,któremu zaufałem ..na szczęście wyznaje zasadę ufaj ale sprawdzaj:P:P więc przed montażem sprawdziłem jak napisałem w wątku, przecież nie jestem głupi i za 300 zł chipa nikt nie zrobi profi chipa ale jak pisałem skusiłem się bo to BYŁ znajomy...i nie jest to autoseba.
AHF 163,1@392 :) powered by Dynosoft
Patrzę i niedowierzam.Jeszcze nigdy nie widziałem przy pompie 10tce tak pieknie wymodelowanej krzywej momentu.Wartość 360 niutonów robi wrażenie.
Ta moc i kompletnie bezdymny program na turbinie od ASZta,to prawdziwy majstersztyk.
Gratuluję.Sam chciałbym mieć to samo u siebie.
Dla pewności shamowałbym go jeszcze na maha,bo warto tak zacny wynik potwierdzić na tych rolkach.
Jakie masz doładowanie przy takiej mocy i przy jakiej dawce paliwa udało się uzyskać 170 koni bez dymu?
Gratuluję.
Ta moc i kompletnie bezdymny program na turbinie od ASZta,to prawdziwy majstersztyk.
Gratuluję.Sam chciałbym mieć to samo u siebie.
Dla pewności shamowałbym go jeszcze na maha,bo warto tak zacny wynik potwierdzić na tych rolkach.
Jakie masz doładowanie przy takiej mocy i przy jakiej dawce paliwa udało się uzyskać 170 koni bez dymu?
Gratuluję.
AFN 165,5@380,8
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
Nasza hamownia była strojona na 2 hamowniach maha,jednej z Gliwic,drugiej z Wrocławia z Jetronika.sagon pisze:Patrzę i niedowierzam.Jeszcze nigdy nie widziałem przy pompie 10tce tak pieknie wymodelowanej krzywej momentu.Wartość 360 niutonów robi wrażenie.
Ta moc i kompletnie bezdymny program na turbinie od ASZta,to prawdziwy majstersztyk.
Gratuluję.Sam chciałbym mieć to samo u siebie.
Dla pewności shamowałbym go jeszcze na maha,bo warto tak zacny wynik potwierdzić na tych rolkach.
Jakie masz doładowanie przy takiej mocy i przy jakiej dawce paliwa udało się uzyskać 170 koni bez dymu?
Gratuluję.
Są rodzynki które nie są dojechane po polskich drogach i na takie auto właśnie trafiliśmy przy tej modyfikacji.
-
- Mały gagatek
- Posty: 59
- Rejestracja: czw sty 08, 2009 19:22
- Lokalizacja: Warszawa
ja z AHF + turbo 130 + wtryski 230 bez fmica i wydechu mam 162 km i 356 Nm, wydech seria po 210 tyskm, katalizator na miejscu, myslalem ze cos slabo mi wyszlo, ciekawe czy odetkanie wydechu i fmic, ktory i tak musze zalozyc na lato pozwolilyby nadmuchac jeszcze 10 konikow, czyli jednak nie jest zle z moja maszynka kolego mozesz zlogowac 3,8,11 kanal chcialbym sobie porownac twoje logi z moimi?
guluwroc, gratsy
ale mam pytanie czemu moment macie wyskalowany aż do 700NM ?, przez to przebieg momentu jest taki wypłaszczony jak skala jest duza - wiem to ładnie wyglada ale jest mniej czytelny wykres przez tą podziałke co 70
ale mam pytanie czemu moment macie wyskalowany aż do 700NM ?, przez to przebieg momentu jest taki wypłaszczony jak skala jest duza - wiem to ładnie wyglada ale jest mniej czytelny wykres przez tą podziałke co 70
no to przeciez wiadomo nie od dziś... jest taki AFN co ma 173KM na seryjnej pompie i 216 i trubo VNT15 tylko troszke pomodzoneadrian25wawa pisze:czyli jednak mozna osiagnac 170 km na 10 tce.....
Ostatnio zmieniony czw lut 05, 2009 22:31 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości