[MK4] Golf AHF Mahosa Powered by Dynosoft

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

mahos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr lip 04, 2007 12:38
Lokalizacja: Wrocław/Przemyśl

[MK4] Golf AHF Mahosa Powered by Dynosoft

Post autor: mahos » czw lut 05, 2009 20:28

Witam wszystkich serdecznie.

Forum przeglądam już parę miesięcy ,jednak to jeden z pierwszych moich postów.

O tuningu mechanicznym myślałem od kąt kupiłem swoją czwórkę ,wcześniej jeździłem benzyniakami.

Impulsem do przeprowadzenia poważniejszego tuningu była moja głupota :grin:

Otóż będąc u siebie w mieście spotkałem "znajomego" którego wszyscy kupujący od niego czipsy "chwalą" ,że pisze softy do wielu firm tuningowych w pl. OK gość przejechał się moim autem podpiął pod vaga stwierdził, że silnik mam igle i że napisze mi soft za jedyne 300 zł -pomyślałem sobie soft za 300 zł ok zaryzykuje ale mądrze -we Wrocławiu pojadę do profesjonalistów niech mi sprawdzą co siedzi w tym Flashu zanim go założę, tak też było pojechałem do Mirasa z Dynosoftu ,który stwierdził ,że owy chips nadaje się na śmietnik. Otóż:

silnik był tak dokoksowany ze masakra, UWAGA!!! bez ruszenia mapy doładowania .Ok bo to 1/5 litanii chipa pana M. Kąty wtrysków nie ruszone, limiter nie ruszony, overboost nie ruszony,mapa EGR nie ruszona bo po co? Przecież można zaślepić ale najbardziej barwny i ciekawy motyw to przebieg momentu obrotowego by pan M.

proszę:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... d3770.html


dół seria ,góra mod by pan M :P :pub: moment zaczyna kopać od 550 obr:P po 4200 obr dziura -śmierć przy wyprzedzaniu i wogole taki jakiś pijany ten moment:)


Po zvagowaniu mojej golfiny i konsultacjach z Mirasem zdecydowałem się na Soft u nich

oto jak było:

Przyjeżdżam w umówionym terminie, elegancko wjeżdzamy na rolki ,ustawiamy parametry,nadmuchy czujniki cuda wianki ...ok GO hamujemy
-auto stanęło na 3700 RPM (wygenerowało 112 KM i 247Nm)@ 3700RPM i stoi @3700 nie ruszy dalej , od razu pokazał się notlauf -> dobra podpinamy pod waga-diagnoza:
turbo umarło a mianowicie zatarły się kierownice łopatkowe (VNT 15) i autko przy 2 000 RPM dostawało dmucha rzędu 1.5 bara:)tzn ile dostawało to nie wiemy bo było to max odczytanie Map sensora .
Padnięte turbo było dla mnie kolejnym impulsem ,powiedziałem albo grubo albo wcale. sprzedałem wszystko co miałem w garażu- Fele ,opony stare zawiasy itp bo byłem bez kasy -wcześniej założyłem gwint FK... Na następny dzień miałem już turbo od ASZ, wtryski załatwił Mirass.

No i poszło:

założyliśmy najpierw turbinę GT 17 ASZ dodam ,że kompletny wydech i FMIC miałem już wcześniej zrobiony. Następnie wkręciliśmy wtryski z końcówkami Fratelli "216":

Obrazek

Obrazek

Po skręceniu wszystkiego i ustawieniu wstępnego Softu jedziemy na poprawki, parametry oraz stan silnika pozwoliły na parę korekt i dodatkowe podniesienie momentu i mocy.

Czas spojrzeć prawdzie w oczy : hamownia

podpinamy:

Obrazek


hamujemy:

Obrazek

chcę dodać ,że Gulu i Miras robią wszystko precyzyjnie i dokładnie.

Auto dostało praktycznie bezdymny Soft .

Wynik:)

Obrazek

Na seryjnej pompie 10. Także przekroczenie mocy 170 km na pompie 10 udało się:) jest 170,1:) w sumie było tylko 4 stopnie ale 170 strzeliło:) a ja jestem szczęśliwy, szczególnie że to nie to samo auto:):):) :hmm: :okej:

Pozdrawiam!


:okej:
Ostatnio zmieniony czw lut 05, 2009 20:29 przez mahos, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mariachi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 452
Rejestracja: pn mar 05, 2007 16:56
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: mariachi » czw lut 05, 2009 20:34

;D



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lut 05, 2009 20:44

300zl? to chyba robiles u goscia zwanego autoseba. znanego rozpierd... turbin, sprzegiel, itp.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » czw lut 05, 2009 20:44

Teraz juz przyjemnie sie jedzie . ..



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lut 05, 2009 20:51

jak zwykle profi robota :bigok:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

mahos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr lip 04, 2007 12:38
Lokalizacja: Wrocław/Przemyśl

Post autor: mahos » czw lut 05, 2009 20:55

souler,

To był człowiek ,któremu zaufałem ..na szczęście wyznaje zasadę ufaj ale sprawdzaj:P:P więc przed montażem sprawdziłem jak napisałem w wątku, przecież nie jestem głupi i za 300 zł chipa nikt nie zrobi profi chipa ale jak pisałem skusiłem się bo to BYŁ znajomy...i nie jest to autoseba.


AHF 163,1@392 :) powered by Dynosoft

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » czw lut 05, 2009 21:19

Patrzę i niedowierzam.Jeszcze nigdy nie widziałem przy pompie 10tce tak pieknie wymodelowanej krzywej momentu.Wartość 360 niutonów robi wrażenie.
Ta moc i kompletnie bezdymny program na turbinie od ASZta,to prawdziwy majstersztyk.
Gratuluję.Sam chciałbym mieć to samo u siebie.
Dla pewności shamowałbym go jeszcze na maha,bo warto tak zacny wynik potwierdzić na tych rolkach.
Jakie masz doładowanie przy takiej mocy i przy jakiej dawce paliwa udało się uzyskać 170 koni bez dymu?
Gratuluję.


AFN 165,5@380,8

mahos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr lip 04, 2007 12:38
Lokalizacja: Wrocław/Przemyśl

Post autor: mahos » czw lut 05, 2009 21:29

sagon,

Dziekuje za miłe słowa :bigok:

Powiem szczerze ,że zapomniałem Chłopaków pytałem ale zapomniałem z tego wszystkiego,

jutro jadę zawieźć flaszke za dobrą obsługę :grin: więc zapytam jeszcze raz.:)


AHF 163,1@392 :) powered by Dynosoft

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » czw lut 05, 2009 21:42

mahos pisze:po 4200 obr dziura
.... hmmm - to miał dalej się wkręcać?
mahos pisze:Fratelli "216":
- ile kosztują z montażem?


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

guluwroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: czw gru 02, 2004 23:35
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: guluwroc » czw lut 05, 2009 21:51

sagon pisze:Patrzę i niedowierzam.Jeszcze nigdy nie widziałem przy pompie 10tce tak pieknie wymodelowanej krzywej momentu.Wartość 360 niutonów robi wrażenie.
Ta moc i kompletnie bezdymny program na turbinie od ASZta,to prawdziwy majstersztyk.
Gratuluję.Sam chciałbym mieć to samo u siebie.
Dla pewności shamowałbym go jeszcze na maha,bo warto tak zacny wynik potwierdzić na tych rolkach.
Jakie masz doładowanie przy takiej mocy i przy jakiej dawce paliwa udało się uzyskać 170 koni bez dymu?
Gratuluję.
Nasza hamownia była strojona na 2 hamowniach maha,jednej z Gliwic,drugiej z Wrocławia z Jetronika.
Są rodzynki które nie są dojechane po polskich drogach i na takie auto właśnie trafiliśmy przy tej modyfikacji.



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » czw lut 05, 2009 22:18

guluwroc pisze:Są rodzynki które nie są dojechane po polskich drogach i na takie auto właśnie trafiliśmy przy tej modyfikacji.
Ja w to nie wątpię.Wynik jaki udało się wam osiągnąć byłby nieosiągalny dla większości posiadaczy 110tek.
Gratuluję wam dobrej roboty,a mahosowi rodzynka.


AFN 165,5@380,8

adrian25wawa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: czw sty 08, 2009 19:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: adrian25wawa » czw lut 05, 2009 22:18

HaHa czyli jednak mozna osiagnac 170 km na 10 tce...........niech niedowiarkowie wydrukuja sobie ten post i oprawia w ramke.............w tuningu wszystko mozliwe...silnik silnikowi nie rowny<tz teoretycznie> pozdrowienia



johnson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: wt gru 16, 2008 01:11
Lokalizacja: Wroclaw/Wawa

Post autor: johnson » czw lut 05, 2009 22:21

ja z AHF + turbo 130 + wtryski 230 bez fmica i wydechu mam 162 km i 356 Nm, wydech seria po 210 tyskm, katalizator na miejscu, myslalem ze cos slabo mi wyszlo, ciekawe czy odetkanie wydechu i fmic, ktory i tak musze zalozyc na lato pozwolilyby nadmuchac jeszcze 10 konikow, czyli jednak nie jest zle z moja maszynka :) kolego mozesz zlogowac 3,8,11 kanal chcialbym sobie porownac twoje logi z moimi?



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lut 05, 2009 22:30

guluwroc, gratsy

ale mam pytanie czemu moment macie wyskalowany aż do 700NM ?, przez to przebieg momentu jest taki wypłaszczony jak skala jest duza - wiem to ładnie wyglada ale jest mniej czytelny wykres przez tą podziałke co 70 :)
adrian25wawa pisze:czyli jednak mozna osiagnac 170 km na 10 tce.....
no to przeciez wiadomo nie od dziś... jest taki AFN co ma 173KM na seryjnej pompie i 216 i trubo VNT15 tylko troszke pomodzone :)
Ostatnio zmieniony czw lut 05, 2009 22:31 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości