Cowboy zrobie jak mówisz nie bede jezdził na 216 bez korekcji , ale nie posłuchałem sie w 100%
tylko w 80%, przełozyłem dla próby ale postanowiłem nie przekraczac 160km/h i obrotów 3500 tys. myslac o *#cenzura#* sie turbawki. Po zalożeniu - wrażenia twardsza praca silnikam w środku odgłos silnika jakby miał wiekrza pojemnosc w czasie jazdy- chyba ze to samo sugestja. Miedzy 1900-2300 na pełnum bucie przykopcał ale tylko na 2-3 biegu, powyzej 1900 obr moment obrotowy na pełnum bucie niszczy moje zimówki
, trzeci bieg to samo
elastycznosc - szkoda gadac
ale ja po modzie mam 286Nm teraz na nich nie widziałęm ile ale sprzegło śmierdzi wiec je zdemontowałem
Wiec u mnie nie wypali bez zmiany sprzegła dodatkowo skrzynia z Fabi, wtryski i korekta - ale to juz koszta i w późniejszym planie po kolei. Poza tym na razie mi wystarczy a zona stwierdziła ze bez ASR to ona nie da rady jak na zakrecie na 2 biegu dała gaz do deski to koło odciazane prawie sie spaliło
i autko zniosło na drugi pas
Poza tym po sofcie i tak mam elastycznosc od 80-120 na 5 biegu 9 sek. az niektórzy nie wierza ale jest git
ale na 216 nie a rady sprawdzic w środku smierdzi jajami. Wiec nie wiem jak innym seryjne sprzegło od ALH +216+ soft wytrzymuje taki moment, chyba ze ja bez 216 mam juz wysatrczajaco na pograniczu jego wytrzymałosci. Co innego jak ktos po modzie ma moment do 260Nm , ale u mnie 286Nm i wtryski to pewnie było ponad 300Nmi dlatego chyba sie ślizgało. Wiec tak jak mówiłes najpierw 216+ soft a nie odwrotnie.