kręcenie TDI 110KM, 2 opcje do rozpatrzenia

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » ndz maja 10, 2009 20:39

Jak nie będziesz szrżował,to śmiało przelatasz 10kkm.Chodzi tylko o sprzęgło.
Unikaj deptania w podłogę z niskich obrotów,czyli poniżej 2000rpm,a będzie dobrze.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
PvD
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 504
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 11:09
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: PvD » pn maja 11, 2009 10:01

Ja również dodam od siebie że lepiej unikać bardzo dużych prędkości przez dłuższy czas np 200 km/h przez parenaście minut tez może wpłynąć niekorzystnie na silniczek i turbo



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » pn maja 11, 2009 19:25

PvD pisze:Ja również dodam od siebie że lepiej unikać bardzo dużych prędkości przez dłuższy czas np 200 km/h przez parenaście minut tez może wpłynąć niekorzystnie na silniczek i turbo
Tyle to nie mialem zamiaru jechac nawet i tak go ciskac ale tak do 140 to normalnei na trasie zreszta jeszcze pogadam z robem om mi powinien powiedziec co i jak. Dzieki koledzyz za podpowiedzi. Najbardziej to sie obawiam tego mojego dwumasu bo nie wie mw jakim stanie ale poradzimy jakos bede unikal ciskania z dolnyhc zakresow obrotow jak juz wczenniej mi radziliscie.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: rav_tdi » ndz lip 26, 2009 19:40

Panowie, jestem przed wymianą turbawki w moim AHF + 0,216 od cowboya!!
A pyt. takie:

Czy turbo od ARL na bank pasuje P&P bez żadnych koniecznych przerubek/spawań/przetoczeń,itp?? Musze to wiedzieć bo bede na to miał zaledwie 2tyg. bo na tyle będe w kraju!
Słyszałem, że turbo ARL + czerwony wąż (org. od arl'a) i to wszystko?? Czy aby na pewno!!????

Prosiłbym o opinie, szczególnie tych, którzy już to przerabiali!! Będe b. wdzięczny za podpowiedzi!!

P.S. sprzęgło już siedzi mocniejsze, a soft zaklepany, a licze na 150-160ps
PozdroVWionka



Awatar użytkownika
Kaktus_dj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: wt paź 03, 2006 22:25
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Kaktus_dj » ndz lip 26, 2009 22:43

ja u siebie miałem hybryde awx/arl i też miało być P&P okazało się ze jest wyżej i trzeba było zrobić nowy spływ oleju, dorobić rury idące z IC i także rozciąć i spwanąć rure do downpipea, podobno Ori ARL ma być p&p z hybrydkami bywa różnie



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości